Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raivostuttaa nuo lapsen sukupuolesta pettyvät!

Vierailija
18.02.2010 |

Jumalauta, mä olisin onnessani kun edes tulisin raskaaksi uudestaan. En voi käsittää, miten joidenkin elämää järkyttää lapsen "väärä" sukupuoli. L

apsi on a i n a LAHJA, ettekö urpot täydellisissä tyttö-poika-tyttö-poika, puolikas koira, omakotitalo, bemari -haavemaailmoissanne ymmärrä sitä?

Te puistatatte mua!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kukaan on pettynyt siihen lapseen, vaan siihen, ettei kaikki mennytkään niin kuin oli toivonut ja unelmoinut. Harvapa kuitenkaan omia lapsiaan vaihtaisi toisiin. Jokainen saa olla sukupuolten "paremmuudesta" ja lapsiluvusta ihan sitä mieltä mitä on, mutta minua häiritsee sen toisen sukupuolen tai lapsimäärän mollaaminen ja vähättely. Lapset ovat kuitenkin yksilöitä ja ihan kaikissa perhetilanteissa on omat hyvät ja huonot puolensa. Miksi argumentointi näissä kirjoituksissa on niin hyökkäävää ja aliarvioivaa?

Vierailija
2/3 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku luulee voivansa hallita KAIKKEA. Kun lapsentekoon ryhtyy, ei koskaan voi tietää mitä saa. Tuleeko terve/sairas lapsi, tuleeko tyttö/poika. Elämä on arpapeliä.

Vituttaa tuommoinen, että ei arvosteta lasta lapsena, vaan se on joku oman suunnilman toteuttaja, tyyliin "meillä on sitten tyttö ja poika kun se on niin söpöä"

Voi vittu mitä touhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tosiaan olla ohimenevästi pettynyt, mutta kyllä aikuisen ihmisen pitäisi ymmärtää ettei kaikki voi mennä maailmassa kuten on suunnitellut. En vain voi ymmärtää, miten kolmas lapsi samaa sukupuolta voi olla jollekin niin suuri ongelma.