Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kutsut häihisi vieraita yli 200km takaa?

Vierailija
16.02.2010 |

Mua sitten ÄRSYTTÄÄ nämä sukulaiset, jotka laittaa kutsuja häihin, vaikka tietävät, että asun jotain 150-300km päässä. Ei kai kukaan nyt lähde tuntikausia autossa istumaan, että pääsee juhlimaan jonkun häitä.

Voisitteko ystävällisesti olla laittamatta niitä kutsuja kaukana asuville sukulaisille, kun kaikki kuitenkin tietävät, että kutsun perimmäisenä tarkoituksena on vain saada kutsun saaja lähettämään postitse lahja.

Mulla on viime vuosina tullut serkuilta ja ties miltä sukulaisilta näitä kutsuja ja kyllä ottaa pattiin, kun tietää, että joutuu lahjan ostamaan.

Joten voisitte vähän ajatella, että kelle niitä kutsuja laittaa ja pitäytyä sen vieraslistan kanssa niissä ihmisissä jotka asuu siinä ihan lähellä noin max 100km. Harvalla nyn on niin viinanhimo että viitsii parin lasillisen takia ajaa jotain 300km ja olla yötä hotellissa yms.

Meillä kun oli häät, niin ei edes ajateltu kutsua sukulaisia jostain 3h automatkan päästä, kun se nyt olisi mielestäni ollut ihan törkeä keino vaan saada taas uusi lahja, eikä mitään muuta. Olishan sillä saanut tietysti ihan kivasti lahjapöytään täytettä, mutta rajansa kaikella! Ei kyllä mun pokka ainakaan riitä tuollaisteen ahneuteen.

Joten vähän harkintaa vieraslistan laatimiseen, morsiamet!

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tolla perustellaa miehen siskon häistä olis jäänyt sulhasen suku kokonaan pois: Tampereelta Saksan keskiosiin kun on hieman enemmän kuin 200 km...

sekä yksi morsiamen veljistä jos 200 km rajaa olis kutsuttavissa pidetty...

Vierailija
62/63 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsuin haihini ihmisia jopa 2500 km paasta ja he jopa tulivat.

Olisi tosiaan ollut paljon kohteliaampaa jattaa vanhempani ja sisarukseni ja ystavani kutsumatta.

Jopa olinkin ajattelematon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen matkustanut jopa yli 500km pikkuserkkuni häihin, eikä ole tullut mieleenkään jättää kertaakaan kenenkään häitä väliin välimatkan takia. Taidat olla vähän itsekäs? Vai kateellinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi