Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies. Voiko nainen olla sinulle liian kaunis.

Vierailija
12.01.2025 |

Että et viihdy. Eikös

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan 🤗

Vierailija
2/41 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Liian laitettu voi olla. Vaikea olisi olla ihmisen kanssa, jolle ulkonäkö ja sen ylläpitäminen on koko elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Tulee epävarma olo, koska tietää, että vientiä riittäisi hänellä loputtomiin. Tosin kauneus nyt vain - on. Ei kerro ihmisestä yhtään muuta mitään. Kusipäistä enkeleihin riittää sarkaa.

Vierailija
4/41 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Arvostan sitä, että ihminen laittautuu. Itselläni on rock-look. Tärkeintä on kuitenkin se pään sisäinen elämä. Molemmat tarvitaan. 

Vierailija
5/41 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://youtu.be/YtK-yq-BQDU?si=fwbAke6Qlw4-IWu-

Kyllähän sitä kaunis saa olla😊

Vierailija
6/41 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Arvostan sitä, että ihminen laittautuu. Itselläni on rock-look. Tärkeintä on kuitenkin se pään sisäinen elämä. Molemmat tarvitaan. 

Miten pään sisäinen elämä on tärkeintä, jos "molemmat tarvitaan"? Kumpi siis on tärkeämpi? 

Vierailija
7/41 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmässä. Olen mieltynyt persoonallisen kauniisiin naisiin. Naisen todellisen kauneuden näkee vasta sitten, kun hänen kanssaan harrastaa seksiä.

Vierailija
8/41 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi. Tulee epävarma olo, koska tietää, että vientiä riittäisi hänellä loputtomiin. Tosin kauneus nyt vain - on. Ei kerro ihmisestä yhtään muuta mitään. Kusipäistä enkeleihin riittää sarkaa.

Niin, ihan yhtä hyvin se ylipainoinen/ruma voi pettää. 

Vierailija
9/41 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus ei sinällään haittaa, mutta johtaa helposti luonnevikoihin ja huonoon käytökseen.

Vierailija
10/41 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus on katsojan silmässä. Olen mieltynyt persoonallisen kauniisiin naisiin. Naisen todellisen kauneuden näkee vasta sitten, kun hänen kanssaan harrastaa seksiä.

Ei kauneus 99 % ole katsojan silmässä, vaan ne sun persoonallisen kauniit naiset on kauniita monen muunkin mielestä, ja tuskinpa kukaan pitää heitä rumana, korkeintaan ei oman tyyppisinä. 

Vierailija
11/41 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus ei sinällään haittaa, mutta johtaa helposti luonnevikoihin ja huonoon käytökseen.

Olen henkilökohtaisesti tavannut enemmän rumahkoja jotka ovat epämiellyttäviä tai omaavat asennevammoja, kuin hyvännäköisiä. 

Vierailija
12/41 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Liian laitettu voi olla. Vaikea olisi olla ihmisen kanssa, jolle ulkonäkö ja sen ylläpitäminen on koko elämä.

Tämä.

Ongelma ei yleensä ole kauneus, vaan henkilön luonne ja arvot.

Sitäpaitsi kauneus on myös subjektiivista, vaikka kuinka kliseiseltä kuulostaisi "kauneus on katsojan silmässä".

T: nimim. Assburger

Vierailija
13/41 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen henkilökohtaisesti tavannut enemmän rumahkoja jotka ovat epämiellyttäviä tai omaavat asennevammoja, kuin hyvännäköisiä. 

Luonnollisesti, koska rumia kohdellaan huonosti. Hyvännäköiset ei edes tajua, että ihmiset tykkää heistä pääosin ulkonäön takia. 

Vierailija
14/41 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toki, mutta ei mitkään irtoripset ja törröhuulet saa sitä aikaiseksi. Vaan pitää olla oikeasti kaunis.

Vierailija
15/41 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniit voivat mielestään kohdella muita ihan miten vaan koska aina on oven takana odottamassa seuraava. Toisaalta kaikki saavat tasapuolisesti osakseen paskamaista käytöstä.

Vierailija
16/41 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En ole vielä nähnyt sellaista. On kauniita joita on kiva katsella jotka eivät kuitenkaan haluja herätä ja sitten on haluja herättävän näköisiä naisia joiden kanssa voisi touhutakkin eli pantavan näköisiä. Kaunis ei siis tarkoita sitä että olisi pantavan näköinen.

Vierailija
17/41 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi toki, mutta ei mitkään irtoripset ja törröhuulet saa sitä aikaiseksi. Vaan pitää olla oikeasti kaunis.

Millainen on oikeasti kaunis?

Vierailija
18/41 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Jos nainen on tasokkaampi ja parisuhdemarkkinoilla parempi catch. Sellaisen miehen kanssa jos suhteeseen ryhtyy niin saa haukkuja ettei muija ala luulemaan ittestään liikoja ja etsimään jotain parempaa.

Vierailija
19/41 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli. On edelleen. Pari vuotta kuitenkin nähtiin kavereina, ystävinä, en muuten tiedä minä.

Ihan mielettömän kaunis, ja silti lähti minun kanssa syömään, kahville ja ulkoilemaan.

Ilmeisesti kaikki naiset ovat liian kauniita minulle. Eikä parisuhde ilmeisesti ole minua varten.

Hän hieman oli Emma Watsonin näköinen.

Vierailija
20/41 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on liian kaunis niin tiiän että on nirppanokka ja en edes yritä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan