Mies. Voiko nainen olla sinulle liian kaunis.
Kommentit (41)
Ei. Liian laitettu voi olla. Vaikea olisi olla ihmisen kanssa, jolle ulkonäkö ja sen ylläpitäminen on koko elämä.
Kyllä voi. Tulee epävarma olo, koska tietää, että vientiä riittäisi hänellä loputtomiin. Tosin kauneus nyt vain - on. Ei kerro ihmisestä yhtään muuta mitään. Kusipäistä enkeleihin riittää sarkaa.
Ei. Arvostan sitä, että ihminen laittautuu. Itselläni on rock-look. Tärkeintä on kuitenkin se pään sisäinen elämä. Molemmat tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Arvostan sitä, että ihminen laittautuu. Itselläni on rock-look. Tärkeintä on kuitenkin se pään sisäinen elämä. Molemmat tarvitaan.
Miten pään sisäinen elämä on tärkeintä, jos "molemmat tarvitaan"? Kumpi siis on tärkeämpi?
Kauneus on katsojan silmässä. Olen mieltynyt persoonallisen kauniisiin naisiin. Naisen todellisen kauneuden näkee vasta sitten, kun hänen kanssaan harrastaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi. Tulee epävarma olo, koska tietää, että vientiä riittäisi hänellä loputtomiin. Tosin kauneus nyt vain - on. Ei kerro ihmisestä yhtään muuta mitään. Kusipäistä enkeleihin riittää sarkaa.
Niin, ihan yhtä hyvin se ylipainoinen/ruma voi pettää.
Kauneus ei sinällään haittaa, mutta johtaa helposti luonnevikoihin ja huonoon käytökseen.
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmässä. Olen mieltynyt persoonallisen kauniisiin naisiin. Naisen todellisen kauneuden näkee vasta sitten, kun hänen kanssaan harrastaa seksiä.
Ei kauneus 99 % ole katsojan silmässä, vaan ne sun persoonallisen kauniit naiset on kauniita monen muunkin mielestä, ja tuskinpa kukaan pitää heitä rumana, korkeintaan ei oman tyyppisinä.
Vierailija kirjoitti:
Kauneus ei sinällään haittaa, mutta johtaa helposti luonnevikoihin ja huonoon käytökseen.
Olen henkilökohtaisesti tavannut enemmän rumahkoja jotka ovat epämiellyttäviä tai omaavat asennevammoja, kuin hyvännäköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Liian laitettu voi olla. Vaikea olisi olla ihmisen kanssa, jolle ulkonäkö ja sen ylläpitäminen on koko elämä.
Tämä.
Ongelma ei yleensä ole kauneus, vaan henkilön luonne ja arvot.
Sitäpaitsi kauneus on myös subjektiivista, vaikka kuinka kliseiseltä kuulostaisi "kauneus on katsojan silmässä".
T: nimim. Assburger
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen henkilökohtaisesti tavannut enemmän rumahkoja jotka ovat epämiellyttäviä tai omaavat asennevammoja, kuin hyvännäköisiä.
Luonnollisesti, koska rumia kohdellaan huonosti. Hyvännäköiset ei edes tajua, että ihmiset tykkää heistä pääosin ulkonäön takia.
Voi toki, mutta ei mitkään irtoripset ja törröhuulet saa sitä aikaiseksi. Vaan pitää olla oikeasti kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniit voivat mielestään kohdella muita ihan miten vaan koska aina on oven takana odottamassa seuraava. Toisaalta kaikki saavat tasapuolisesti osakseen paskamaista käytöstä.
En tiedä. En ole vielä nähnyt sellaista. On kauniita joita on kiva katsella jotka eivät kuitenkaan haluja herätä ja sitten on haluja herättävän näköisiä naisia joiden kanssa voisi touhutakkin eli pantavan näköisiä. Kaunis ei siis tarkoita sitä että olisi pantavan näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Voi toki, mutta ei mitkään irtoripset ja törröhuulet saa sitä aikaiseksi. Vaan pitää olla oikeasti kaunis.
Millainen on oikeasti kaunis?
Kyllä voi. Jos nainen on tasokkaampi ja parisuhdemarkkinoilla parempi catch. Sellaisen miehen kanssa jos suhteeseen ryhtyy niin saa haukkuja ettei muija ala luulemaan ittestään liikoja ja etsimään jotain parempaa.
Oli. On edelleen. Pari vuotta kuitenkin nähtiin kavereina, ystävinä, en muuten tiedä minä.
Ihan mielettömän kaunis, ja silti lähti minun kanssa syömään, kahville ja ulkoilemaan.
Ilmeisesti kaikki naiset ovat liian kauniita minulle. Eikä parisuhde ilmeisesti ole minua varten.
Hän hieman oli Emma Watsonin näköinen.
Jos on liian kaunis niin tiiän että on nirppanokka ja en edes yritä
Kyllä varmaan 🤗