Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pimppapierut

Vierailija
13.02.2010 |

Vaimoni pillu on ihme pörisijä. On kiusallista, kun kesken aktin kuuluu jatkuvaa pörinää, johan siinä halut lähtee.

Varsinkin kun takaapäin työstää, niin pillupierut tulee niin rajulla paineella, että tukka hulmuaa ja hilseet lähtee päästä.

Millä vaimon pillun saisi hiljaiseksi? En ole muilla naisilla moista pöristintä havainnut olevan.

Kommentit (139)

Vierailija
61/139 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppapierun mukana tulee yleensä valkovuotoa ja haisevaa pillulimaa. Ja jos akka on käynyt vieraissa, lentää sieltä edellisen spermajäämätkin naamalle.

Vierailija
62/139 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että on nuori ja synnyttämätön ei todellakaan tarkoita että olisi piukka.. sen verran on tullut pimppejä räplättyä että sekin on huomattu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/139 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjumala kun täällä lukee noita miesten vitun ulinoita! Naiset synnyttää teille mulkuille lapsia ja perillisiä, hoitaa kotia ja käy töissä, pesee teidän paskaset kalsarit kun ette itse siihen kykene, pitää huolta kunnostaan ja itsestään erinäisillä kauneustoimenpiteillä/hoidoilla JOITA olis myös miehillekin mutta ne ei siihen lähde - miksi? Koska miehet on ihan vitun laiskoja paskoja, joiden naaman eteen pitää heti kättelyssä tulla joku itse täydellisyys nainen. Sitten tulevaisuudessa jos Yessicah tulee raskaaksi ja synnyttää lapsen, pillu väljenee (vau ihanko totta) niin heti ollaan oksentamassa jossain vauva:palstoilla ja hakemassa sympatiaa kanssakävijöiltä! Vittu minä sanon että naiset tekee pillupieruja siks koska synnyttää teidän jälkikasvun, MITÄ TE MIEHET TEETTE? Lihotte ja olette limaisia vanhoja paskoja. :) Teidän elämänne cv-ei ketään hivele.

Vierailija
64/139 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillupierut johtuu sukupuolitaudista!

Vierailija
65/139 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerääntyy tilavaan emättimeen. Toisinsanoen siis synnyttäneille, mutta toki kaikille joissain asennoissa.

Varsinkin sellainen "harteilla/niskallaseisonta" eli jalat suoraan kohti kattoa. Aika monella hörppää pimppi ilmaa joka alastullessa törähtää. Ihan nuorista neitsyistä siis kyse.

Se on asento huono jos niitä pääsee, varsinkin takaapäin tulee helposti. Kokeile laittaa vaimo mahalleen tyyny mahan alle. Ei tuu nii helposti, mut saat silti takaa jos tykkäät.

Se on se ominaisuus, ei vika ;)

Vierailija
66/139 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimollani pimppipieruja muuten tuu kuin minä puhallen sinne ilmaa niin mukavasti turisee

Vierailija
67/139 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miun eukolla alkaa perseestä tulla kaasuja, kun panen sitä pilluun. Outoa!

Vierailija
68/139 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimollani pimppipieruja muuten tuu kuin minä puhallen sinne ilmaa niin mukavasti turisee

Ei kannata puhaltaa sinne. Lääkärit ovat sanoneet, että huonolla tuurilla se voi olla hengenvaarallista. "Puhaltaessa ilmaa työntyy myös kohtuun jossa on paljon verisuonia. Kohtu voi vahingoittua. Jos ilmaa pääsee kohdun laskimoihin, voi seurata naisen äkkikuolema."

Vierailija
69/139 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut sitten seurustelin miehen kanssa jolla on todella iso kalu, ja tykkää vetää ihan huulille ja pukkaa sitten vauhdilla sisään... Ja voi sitä kipua, kun mies pumppaa ilmaa mun sisään ja sitten se pörinä kun ilmat tulee ulos.

Enpä ollut ikinä ennen tuotakaan kokenut, mutta nyt senkin koen

Vierailija
70/139 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne voi laitta mehupillin tai vastaavan, joka päästää kirnuttaessa liikailmat pois.

Vierailija
71/139 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

terve

Vierailija
72/139 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleeko emätinpieruja vai ei.

Mulla oli kerran pano, jolla tuli noita emätinpieruja solkenaan. Aluksi se lähinnä huvitti, toisaalta oli kiva tuottaa niita panon aikana ikäänkin huumorilla. Vetää ihan huulille, ja hitaasti työntää takas sisään, niin ei satu naista, mutta pieree pitkään. Nainenkin osasi ottaa asian huumorilla, vieläkin tulee hymy huulille, kun ajattelen kuinka suloisesti tuo sanoi aina mulle, että noooh. Ja paneminen jatkui...

Älykäs ja huippukiva nainen...

Sata varmasti johtuu löysästä pillusta, ainakin sillä johtui. Sellainen veltto kuntoilematon tapaus, jolla useampi synnytys. Hyvältä sekin pillu tuntui, mutta oli vaan niin toivottoman lihakseton ja löysä.

Penu

Vierailija
73/139 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykysellä narisee ja huokaa yhtenään pannessa. Mää pidän korvatulppia niin ei fiilis laske kovon kauheesti.

Vierailija
74/139 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisellä on isompi kulli kuin exällä ja seksiä myös harrastetaan lukuisissa erilaisissa asennoissa (tämä erona entiseen elämään).

Eli suksikaa kuuseen noiden "pillun löystymisestä se johtuu" -kommenttienne kanssa. Minun nähdäkseni se johtuu isommasta kullista ja erilaisista asennoista.

Sama juttu itselläni, pienemmällä ja perinteisemmillä tyyleillä ei mitään kun taas isomman ja monipuolisemman kanssa ilmaa kertyy.

Vierailija
75/139 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex oli mestari pumppaamaan ilmaa mun sisälle. En tiedä miten se sen teki, ja silloin en ollut edes synnyttänyt. Nyt kahden lapsen jälkeen nykyinen mies ei pumppaa ilmaa minuun, joten pillupieruja ei pääse syntymään. kyllä se on ihan miehestä kiinni.

Mulla oli ihan sama ongelma, aina kun vaihtoasentoa oikee prötisi värkki. Itse en ole vieläkään synnyttänyt ja vähentynyt suuresti noi pumpat :D

Vierailija
76/139 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut eri naisten kanssa että mitä useampi lapsi tai väljempi pillu, sen enemmän ja helpommin tulee pillupieruja, harvoin synnyttämättömien kanssa. Asiasssa ei oo mitään epänormaalia, kulli ei vain riitä tulppaamaan väljää aukkoa kunnolla.

iteselläni tämä on ongelmana ollut ainoastaan miesten kanssa, joilla on ollut pieni penis.. en ole synnytänyt.

Vierailija
77/139 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaali penis ja iso pillu = pörisee

iso penis ja valtava pillu = pörisee

Loogista.

iteselläni tämä on ongelmana ollut ainoastaan miesten kanssa, joilla on ollut pieni penis.. en ole synnytänyt.

Vierailija
78/139 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmaan on helppo ratkaisu, lisäät vain väliin äänen vaimentimen, esim motonetistä löytyy yleismallisia äänenvaimentimia halkaisijoilla 1.5"-3" ja eri pituuksia. Onhan se tietenkin hieman isompi kuin normi kortsu mutta äänisaasteet jää pois ylimääräisellä toppauksella saa vaimon tavaraakin tiukemman ratkaisun ja äänenvaimentimen hieman liikkuessa vaimokin saa kunnolla parrua pesäänsä. Ei muuta kuin kokeilemaan.

P.S. Kanattaa käyttää paljon liukastetta äänenvaimenninta asentaessa ettei paikat kärsi, ja sisälle kanssa tarpeeksi liukkaria esim. normaali lämmönkestävä yleisvaseliini sopii tähän tarkoitukseen hyvin

Vierailija
79/139 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmaan on helppo ratkaisu, lisäät vain väliin äänen vaimentimen, esim motonetistä löytyy yleismallisia äänenvaimentimia halkaisijoilla 1.5"-3" ja eri pituuksia. Onhan se tietenkin hieman isompi kuin normi kortsu mutta äänisaasteet jää pois ylimääräisellä toppauksella saa vaimon tavaraakin tiukemman ratkaisun ja äänenvaimentimen hieman liikkuessa vaimokin saa kunnolla parrua pesäänsä. Ei muuta kuin kokeilemaan.

P.S. Kanattaa käyttää paljon liukastetta äänenvaimenninta asentaessa ettei paikat kärsi, ja sisälle kanssa tarpeeksi liukkaria esim. normaali lämmönkestävä yleisvaseliini sopii tähän tarkoitukseen hyvin

Aamukahvit rinnuksille!!!!

Vierailija
80/139 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin milläs tavalla mun kohalla. 13 vuotiaana menetin neitsyyden,ISO kulliselle jätkälle (ei meinannut mahtua millään ja kipua syntyi!) Silti ensimmäisellä kerralla pantaessa jätkä halusi kokeilla takaapäin pillupieruja syntyi silti ja en nyt tietääkseni ole/ollut niin löysä :o Ja mitat oli tuolloin 170cm/48kg O____o onneksi kukaan Jätkistäni ei ole valittanut ja panoni ei ole ollut alle 15 vuoden iässä :D Joten pieni kullisuutta ei voi syyttää :oo Yleisesti se on mennyt niin ettei itsellä ole pokka silloin pitänyt vaan olen joutunut pyytämään asennon vaihtoa.... Joten miehet voisivat siis ajatella että he eivät ole ainoita ketä ne häiritsee onse muijallekkin häritsevää. Ja miten jotkut voi selittää muijaa treenaamaan pillu lihaksiia,mitäs itse panette niin huonosti ettei naiselle tule duunia :DD Itselläni parasta treeniä onse että olen päällä ja saan hallita tilanteen (: Ja mistä luulette sen ilman sinne pilluun menevän itsestään? Te Sitä sinne pumppaatte ottakaahan iisisti,kun kulli tulee tarpeeksi ulos se työntää ilman edellään kelatkaa nyt vähän? EI herran jumala tää keskustelu on ollu hauska "Onkaloita" Juu-u respecktiä ja mukavia panohetkiä,laittakaa vaikka kunnon trancea soimaan = sen tahdissa hyvä panna ja ei kuulu Mitkään PilluPierut :DDDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi