Pimppapierut
Vaimoni pillu on ihme pörisijä. On kiusallista, kun kesken aktin kuuluu jatkuvaa pörinää, johan siinä halut lähtee.
Varsinkin kun takaapäin työstää, niin pillupierut tulee niin rajulla paineella, että tukka hulmuaa ja hilseet lähtee päästä.
Millä vaimon pillun saisi hiljaiseksi? En ole muilla naisilla moista pöristintä havainnut olevan.
Kommentit (139)
Olemme harrastaneet aina samanlaisia asentoja, mutta vain löysä pillu on pörissyt.
..että on ihan sama onko löysä tai kireä, iso tai pieni. Eiköhän se ole ihan kiinni tavasta harrastaa seksiä, tuleeko niitä "pieruja" tai ei.
M34
TÄÄLLÄ UUSI PIMPPA ODOTTELEE
WWW.DEITTIMAA.FI
WWW.DEITTIMAA.FI
LÖYDÄ SE OIKEA PIMPPA
Kuuleppas semmoiselle ei voi mitään ja sellaisia voi tulla kenellä vaan. Eikä tuo todellakaan johdu mistään löysyydestä!
24-vuotias ja lapseton. Minulla on todella tiukat paikat. Toki nuorempana vieläkin tiukemmat. Enää ei ole pariin vuoteen juurikaan pimppipieruja tullut, mutta kyllä niitä nuorempana tuli ja yhden tietyn miehen kanssa. Mutta kuten sanottu, olen hyvin tiukka.
En ole synnyttänyt ja muutenkin on paikat kunnossa, mutta välillä tulee ilmaa pimpasta. Tämä ilmiö tapahtuu silloin, kun mies nai takaapäin ja penis välillä tulee ulos pillusta, joten sinne pääsee ilmaa.. kyse ei oo mistään löysyydestä, miehillä taas välähtää..huhhuh.
..että on ihan sama onko löysä tai kireä, iso tai pieni. Eiköhän se ole ihan kiinni tavasta harrastaa seksiä, tuleeko niitä "pieruja" tai ei.
M34
Mulla noita tulee vain ja ainoastaan kun seksiä harrastetaan takaapäin. Ja on muuten tullut jo ennen synnytyksiä.
Aiheen aloittajan kannattaisi pillupierujen sijaan olla huolissaan siitä, miksi vaimo ei halua treenata itseään eli miellyttää miestä seksin saralla? Oletko kenties vähän huonompi rakastaja tai suhteenne muuten sillä tolalla, ettei vaimosi viitsi nähdä vaivaa? Jos siis olet takuuvarmasti sitä mieltä, että äänet johtuu vaimosi valtavan löysästä tavarasta...
Mitä pillupieruihin tulee, itselläni niitä pääsee takaapäin pantaessa, pääsi 17-vuotiaana ja pääsee nyt 30-vuotiaana kahden lapsen äitinä. Löysä en ole, vaikka varmasti löysempi kuin 17-kesäisenä, mutta ei se haittaa. Pillupierut otamme huumorilla, ei niistä mitään haittaa ole. Muissa asennoissa ei ääniä synny.
Kaikista te miehet jaksattekin narista ja tehdä ongelmaa ;)
No kyllä se tunnelmaa latistaa kun pillu hönkii pieruja. Aina ei edes voi olla asiasta varma, koska vaimo saattaa tahallaan päästää pierun myös perseestä kesken aktin. Haju on hirvittävä, mutta eukko väittää päästöä pimppapieruksi.
Sen takia se pimppi pörisee. Kysy vain vaimoltasi, niin saat kuulla, ettei isolla kyrvällä pörise. Sorry, totuus kirpaisee joskus.
Vaimoni pillu on ihme pörisijä.
kiva että sinäkin rakkaani olet löytänyt tämän palstan! Eilisiltako sinua harmittaa? Minusta siinä sohvalla oli ihan kivaa, vaikka nyt vähän pörisikin. Harmi että asia sinua kiusaa, itse kun en sille juurikaan mitään voi.
Peniksesi on joka tapauksessa mielestäni aivan mahtava peli, paras mitä olen IKINÄ nähnyt tai kokenut. Rakastan sinua hyvin paljon
Olen todellakin vilpittömästi pahoillani sinulle aiheutuneesta mielipahasta. Voit laatia tapahtuneesta reklamaation ja toimittaa sen hyödykkeen (pillun) valmistajalle eli taivaalliseen postikonttoriin. Luulen, että siellä ymmärretään pillun puuttellinen muotoilu ja virheet suunnittelussa. Pillun perimmäisenä tarkoituksenahan on tuottaa sinulle, rakas mieheni, loputonta nautintoa. En oikeastaan edes ymmärrä, miksi tämä värkki on minuun kiinnitetty.
suihkun jälkeen saa tukan kuivaksi tosi kätevästi just näin. reipasta pumppausta, mulkku ulos ja proooot, ilmavirta kuivattaa tukan ja hien otsalta.
Varsinkin sellainen "harteilla/niskallaseisonta" eli jalat suoraan kohti kattoa. Aika monella hörppää pimppi ilmaa joka alastullessa törähtää. Ihan nuorista neitsyistä siis kyse.
Se on asento huono jos niitä pääsee, varsinkin takaapäin tulee helposti. Kokeile laittaa vaimo mahalleen tyyny mahan alle. Ei tuu nii helposti, mut saat silti takaa jos tykkäät.
Se on se ominaisuus, ei vika ;)
Ite oon 18v, hirmu löysä ei voi olla. Lapsia ei oo ja lantiopohjanlihaksia oon kovasti yrittänyt jumpata, vaikkei niillä nyt oiskaan niin apua tähän pillupieru asiaan.
Mulla tulee tietyissä asoissa sitä ilmaa tosi herkästi (mm. takaapäin) alapäähän. No se tulee ulos sit sellasena ihan kauheina POKS ja PUM ääninä, kyllä hävettää :/
Mut siis ei todellakaan suhise tai sihise sillain pienesti vaan näitä ei vi olla kuulematta!
ELI eikait se nyt helvetti voi johtua siitä että on niin löysä perse.
Ilmaa menee mulle myös herkästi esim. jumpatessa, mm. niskaseisonta.
Hyvin usein ne pillupierut paljastuukin ihan anuksesta tulevaksi kaasuksi.
Ei naista, jonka pillu pieree, voi ottaa mitenkään vakavasti. Jos pörinää tulee enemmälti, kyllä siinä erektio lerpahtaa ja pokka ei pidä.
Väite, että pillupierut ei haise on tuubaa. Ne vasta hirveälle haisevatkin!
Itsehän aina syön niitä pillupieruja.