Pimppapierut
Vaimoni pillu on ihme pörisijä. On kiusallista, kun kesken aktin kuuluu jatkuvaa pörinää, johan siinä halut lähtee.
Varsinkin kun takaapäin työstää, niin pillupierut tulee niin rajulla paineella, että tukka hulmuaa ja hilseet lähtee päästä.
Millä vaimon pillun saisi hiljaiseksi? En ole muilla naisilla moista pöristintä havainnut olevan.
Kommentit (139)
Pillussa on onkalo, joka kerää ilmaa. Sinne kun lykkii niin ilma pakenee ja sitten pärisee. Vaimollani tuo alkoi synnytyksen jälkeen.
Huomaa taas, miten ukot vastaavat vaikka eivät asiasta mitään tiedä...siellä pillussa ei ole mitään "ilmaa kerääviä onkaloita". Jos panee sellaisessa asennossa että ilmaa pääsee sisään, tokihan se tulee jossain vaiheessa uloskin.
Olen huomannut eri naisten kanssa että mitä useampi lapsi tai väljempi pillu, sen enemmän ja helpommin tulee pillupieruja, harvoin synnyttämättömien kanssa. Asiasssa ei oo mitään epänormaalia, kulli ei vain riitä tulppaamaan väljää aukkoa kunnolla.
tuota, etenkin, jos mies työnnellessään päästää kalun kokonaan työntöjen välissä pimpasta ulos. Eli työntää kalullaa sinne ilmaa. Väljyydestä tässä ei varsinaisesti ole kyse.
Minä vai sinä? Ei siellä pillussa mitään onkaloita ole, mutta koko värkki on sellainen onkalo, jossa on ilmalle tilaa. Jostainhan sen ilman on tultava ulos, kun jötikän työntää sisään. Siitä tulee pärinä. Jos pillu on tiukka ja myötäilee penistä, ilmaa ei mene sisälle missään asennoissa. Tämä on todettu ja turha vängätä vastaan.
Huomaa taas, miten ukot vastaavat vaikka eivät asiasta mitään tiedä...siellä pillussa ei ole mitään "ilmaa kerääviä onkaloita". Jos panee sellaisessa asennossa että ilmaa pääsee sisään, tokihan se tulee jossain vaiheessa uloskin.
Mitä sinä sitten höpiset niistä onkaloista ollenkaan, jos nyt itsekin myönnät ettei sellaisia olekaan? :D Voi voi...
Sinä puhuit onkaloista monikossa, minä van totesin, että pilluun muodostuu onkalo, joka kerää ilmaa. Ja se on täysi fakta minun vaimollani. En voi puhua muiden puolesta ja yleistää. Totean vain, että tällainenkin on mahdollista. Yleisyydestä en tiedä.
Annan vielä esimerkin:
panemme takaa päin jonkin aikaa, minkä jälkeen vaimo vaihtaa asentoa istuma-asennon kautta selälleen. Tällöin pimpasta purkautuu valtavasti ilmaa, ehkä parhaimmillaan 3 sekunnin ajan. Tällaista ei esiintynyt milloinkaan ennen synnytystä, kun pimppa oli tiukka. Minnä vedän tästä omat johtopäätökseni ja te voitte vetää omanne. What ever.
Mitä sinä sitten höpiset niistä onkaloista ollenkaan, jos nyt itsekin myönnät ettei sellaisia olekaan? :D Voi voi...
mutta jos "anus puhisi hupsuna" niin kyllä silloin hommat tahtoo jäädä sikseen. alkaa haista jo pln seutukin.
Akkani pillu on kuin hiustenkuivaaja. Mukava panna suihkun jälkeen takaapäin, hiukset kuivuu kun lämmin ilma purkautuu hänen pillusta.
Minä olen kahden lapsen äiti, jonka pillusta ei ole koskaan ennen tullut ilmaa pörinän kanssa - ei ennen eikä jälkeen synnytysten. Nyt minulla on uusi ja vieläpä isokullisempi partneri ja pillupieruja tulee varsinkin takaapäin naidessa sekä usein myös yhdynnän jälkeen. Eli onko mun pillu nyt yhtäkkiä väljentynyt liki kaksi vuotta viimeisimmän synnytyksen jälkeen vai voisiko syy olla siinä, että seksiä harrastetaan nykyisin erilaisissa asennoissa vai mistä helvetistä tämä teidän valopäiden mielestä johtuu???
Toki jos nykyisen miehen kalu on paljon isompi kuin edellisten niin kenties siinä syy. Minun vaimollani pörinä alkoi, kun paikat löystyi synnytyksessä. Minulla on keskimääräistä isompi peenis.
voisiko syy olla siinä, että seksiä harrastetaan nykyisin erilaisissa asennoissa vai mistä helvetistä tämä teidän valopäiden mielestä johtuu???
Pierevä pillu on kyllä kammotus, huh. Kyllä menee halut kun pillu pörisee kesken aktin. Ja jos pillu on ilmaa täynnä se tuntuu peniksessäkin epämiellyttävältä. Voisi naiset hieman treenata niitä toosiaan, ettei olisi mitään hiustenkuivaajia.
Mutta kokemuksesta voin sanoa, että se ei tunnu peniksessä yhtään miltään. Eihän se pillu ole mikään paineastia, jossa on varoventtiili suulla. "Ilmaa täynnä" tarkoittaa, että emätin on kiihotuksesta laajentunut kovaseinäiseksi palloksi, joka on halkaisijaltaan n. 8 senttiä. Miltä luulette että tällaiseen lykkiminen tuntuu?
Mielenkiinnolla taas odotan, millaisia reaktioita tämä omien havaintojeni julkituominen taas herättää :) Tyyliin: " ei siellä mikään laajene" " Ei minulla ainakaan nönnönnöö och so vidare" , heh
jos pillu on ilmaa täynnä se tuntuu peniksessäkin epämiellyttävältä.
"Ilmaa täynnä" tarkoittaa, että emätin on kiihotuksesta laajentunut kovaseinäiseksi palloksi, joka on halkaisijaltaan n. 8 senttiä.
no ei varmasti laajene, tuo on jo luokkaa synnytys ja sen jokainen synnyttänyt tietää, miltä se tuntuu ja miten näppärästi noihin mittoihin venyy...
Pillupieruja tulee, jos kaverilla on iso mulkku, itsellä jalat levällään ja mies vetelee nopeasti ja käyttää mulkkua ulkona ennen seuraavaa lykkäämistä. Ei se normipimpero ehdi supistua sen mulkun jäljiltä niin salamana, varsinkaan jos mulkku on iso. Ja silloin pillun suulla on ilmaa, jonka mulkku tuuppaa pidemmälle ja homman toistuessa alkaa olla säiliö täynnä (tuntuu muuten ikävälle)
Hitaammalla tahdilla ongelmaa ei ole, kun emätin pysyy tahdissa mukana. Eikä silloin, jos omat jalat on yhdessä tai lähekkäin
Kyllä varmasti laajenee. En puhunut kohdunsuusta vaan emättimestä. Kai minä nyt sormillani tunnen laajeneeko vai eikö, turha inttää. Ja sinulle lumiukolle tiedoksi, että
emätin ei kiihottuessaan supistu takaisin suppuun, kun peniksen vetää pois. Ainakaan synnytyksellä "aukaistu" värkki. SE EI VAIN MENE NIIN ETKÖ TAJUA MISTÄÄN MITÄÄN??? ja sitä ilmaa ei ole missään "pillun suulla" jemmassa vaan siellä SISÄLLÄ, joka on kiihotuksesta LAAJENTUNUT.
On se kummallista kun miehet tietävät naisia paremmin miten pillu käyttäytyy ja elää. Eipä ole ihme, että naiset jatkuvasti miettivät, että onko se pillu nyt tiukka vai löysä. SE VAIHTELEE KIIHOTUKSEN MUKAAN PAINAKAA SE KAALIINNE.
Ottakaapa selvää miten emätin muuttuu kiihotuksen eri vaiheissa älkääkä väitelkö.
Iltalehdessä seksologi on todennut näin:
"Huomioitavaa kuitenkin on, että emättimen seinämiin kohdistuva venytys on useille naisille mielihyvää tuottavaa, eli siten suuri penis tai dildo voi tuottaa enemmän mielihyvää kuin pienikokoinen. Koska seksuaalinen mielihyvä muodostuu monesta muustakin asiasta kuin vain fyysisistä tuntemuksista, ei ainoastaan sisään pantavan kokoon voi juuttua. Ennen orgasmia, mikäli nainen on hyvin kiihottunut, tapahtuu emättimen pohjukassa nk. palloontuminen. Tämä tarkoittaa sitä, että emättimen peräosa laajenee voimakkaasti, jopa siten, että oli sisällä oleva "esine" minkä kokoinen tahansa, se ei riitä täyttämään palloontumisaluetta. Jotkut miehet kuvaavat kokemusta omasta näkökulmastaan sanomalla, että "pito katoaa" ja naiset omasta näkökulmastaan, että "sillä oli niin pieni"."
no ei varmasti laajene, tuo on jo luokkaa synnytys ja sen jokainen synnyttänyt tietää, miltä se tuntuu ja miten näppärästi noihin mittoihin venyy... Pillupieruja tulee, jos kaverilla on iso mulkku, itsellä jalat levällään ja mies vetelee nopeasti ja käyttää mulkkua ulkona ennen seuraavaa lykkäämistä. Ei se normipimpero ehdi supistua sen mulkun jäljiltä niin salamana, varsinkaan jos mulkku on iso. Ja silloin pillun suulla on ilmaa, jonka mulkku tuuppaa pidemmälle ja homman toistuessa alkaa olla säiliö täynnä (tuntuu muuten ikävälle) Hitaammalla tahdilla ongelmaa ei ole, kun emätin pysyy tahdissa mukana. Eikä silloin, jos omat jalat on yhdessä tai lähekkäin
http://www.mtv3.fi/helmi/ihmissuhteet/artikkeli.shtml/392605?ihmissuhte…
On se kumma kun nettiseksologien pitää yrittää päteä omalla mitättömällä kokemuksellaan.
Minä olen kahden lapsen äiti, jonka pillusta ei ole koskaan ennen tullut ilmaa pörinän kanssa - ei ennen eikä jälkeen synnytysten. Nyt minulla on uusi ja vieläpä isokullisempi partneri ja pillupieruja tulee varsinkin takaapäin naidessa sekä usein myös yhdynnän jälkeen. Eli onko mun pillu nyt yhtäkkiä väljentynyt liki kaksi vuotta viimeisimmän synnytyksen jälkeen vai voisiko syy olla siinä, että seksiä harrastetaan nykyisin erilaisissa asennoissa vai mistä helvetistä tämä teidän valopäiden mielestä johtuu???
Sinä oikeestaan itse johdattelit oikean vastauksen tielle. Ei ole kahta samanlaista pillua olemassa, joten jokainen toimii omallaan tavalla? Toinen "pörisee" herkemmin kuin toinen. Tietyissä asennoissa ilmaa kulkeutuu pilluun ja se poistuu sitten jossain vaiheessa. Minua se pörinä ei ole koskaan haitannut, niinä harvoina kertoinakaan.
Iso kulli ilmeisesti laajentaa enemmän pilluasi ja täten myös ilmaa kerääntyy enemmän. Eipä sille kuitenkaan mitään mahda.
Valopää M34
Mun ex oli mestari pumppaamaan ilmaa mun sisälle. En tiedä miten se sen teki, ja silloin en ollut edes synnyttänyt. Nyt kahden lapsen jälkeen nykyinen mies ei pumppaa ilmaa minuun, joten pillupieruja ei pääse syntymään. kyllä se on ihan miehestä kiinni.
Jos naisella on sellainen pillu, johon muodostuu onkalo, niin silloin se ilma tulee pois peniksen ja emättimen välistä kun lykkää sisään. Onnistuu parhaiten siten, että takaapöin kun panee niin vetää kalun kokonaan ulos ja levittää pillua niin että reikä "mollottaa" avoimena. Siellä kun on se onkalo kiihotuksen takia, niin sisään survaisemalla pärisee ihan kunnolla.
kyllä se on ihan miehestä kiinni.
... meillä ainakin on ollut, kun pillu joskus pieraisee. Luulisin, että syy siihen miksi joudenkin pillu narauttaa dogistailin jälkeen on se, että miesten kullit on eri tavalla käyriä. Jos nai takaapäin ja miehellä on alaspäin kaareva kulli, menee pimpslooraan ilmaa. Ja kun naikkonen sitten vaikka vaihtaapi asentoa selälleen, niin johan täräjää löysän kuuloista pillupierua. Ja meillä ainakin tuosta seuraa naurua. Itse en viitsi anaalipieruilla kompata, kun ne perhanat tuppaa haisemaan. Pillupierut on siitä kivoja ettei ne haise muulle kun kiimaselle pillulle.