Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pimppapierut

Vierailija
13.02.2010 |

Vaimoni pillu on ihme pörisijä. On kiusallista, kun kesken aktin kuuluu jatkuvaa pörinää, johan siinä halut lähtee.

Varsinkin kun takaapäin työstää, niin pillupierut tulee niin rajulla paineella, että tukka hulmuaa ja hilseet lähtee päästä.

Millä vaimon pillun saisi hiljaiseksi? En ole muilla naisilla moista pöristintä havainnut olevan.

Kommentit (139)

Vierailija
21/139 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkitystä sillä on, kuuluuko "pörinöitä" vai ei. En ole koskaan tajunnut, miten ne voivatkin niin jotakuta häiritä. Oikeat pierut vielä jotenkin käsitän häiritsevinä, mutta en näitä pillusta tulevia ääniä.

Vierailija
22/139 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vain muistuttavat joka kerta siitä ikävästä tosiasiasta, että pillu on väljä.

merkitystä sillä on, kuuluuko "pörinöitä" vai ei. En ole koskaan tajunnut, miten ne voivatkin niin jotakuta häiritä. Oikeat pierut vielä jotenkin käsitän häiritsevinä, mutta en näitä pillusta tulevia ääniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/139 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistan, kun olin 16 v. ja ekan partnerin kanssa touhuttiin takaapäin niin yhtäkkiä pillu haukkasi ilmaa ja sitten pöristeli sen ulos. Tuskinpa olin löysä silloin. Joskus viimevuosinakin on käynyt niin eri partnerin kanssa jolla isompi vehje. Kyllä se taitaa olla asennosta kiinni ainakin mulla.

Samaa mieltä olen täällä. Jos sitä on enemmän auki työntöjen välillä, ilman voi tuntea sisällä. Mutta tosi harvoin emillä. Tärkeintä on, että mistään ei tule "iljettävää" tai tabua sängyssä, muistakaa säilyttää toisen kunnioitus ja huumori myös vällyjen välissa!

Vierailija
24/139 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistan, kun olin 16 v. ja ekan partnerin kanssa touhuttiin takaapäin niin yhtäkkiä pillu haukkasi ilmaa ja sitten pöristeli sen ulos. Tuskinpa olin löysä silloin. Joskus viimevuosinakin on käynyt niin eri partnerin kanssa jolla isompi vehje. Kyllä se taitaa olla asennosta kiinni ainakin mulla.

Samaa mieltä. Jos sitä on jossain asennossa enemmän auki, voi tuntea kuinka ilmaa joutuu sisälle. Mutta tosi harvoin meillä. Tärkeintä on, ettei mistään tule "iljettävää" tai tabua seksissä. Toisten kunnioittaminen ja huumorintaju mukaan vällyjen väliin, niillä selviää. Kuten myös muissa enemmän hävettävissä seksiasioissa yleensäkin. Ja niitähän on!

Vierailija
25/139 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä riittää, se on hyvää ja usein jopa taivaallista.

Ei tarvitse pillupieruista välittää, niille nauretaan yhdessä ja hommia jatketaan.

Löysällä tavaralla näitä ei muuten tule, synnytyksen jälkeen näitä ei ollut 8kk:een, mutta treenin alkaessa purra, ne ilmestyivät taas.

Vierailija
26/139 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vain muistuttavat joka kerta siitä ikävästä tosiasiasta, että pillu on väljä.

sitten olet sellaisen naisen kanssa ylipäätään? Laita vaihtoon, jos häiritsee.

Vierailija
27/139 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, että muija alkaisi treenata pilluaan, mutta kun ei ala vaikka kuinka haluaisi.

sitten olet sellaisen naisen kanssa ylipäätään? Laita vaihtoon, jos häiritsee.

Vierailija
28/139 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pillupieruja" 15-vuotiaana ja veikkaan etten mitenkään voinut silloin olla kovin löysä. Nykyään harvemmin kuulee, joten TODELLA ERIKOISTA, jos se löysyydestä johtuu. Sitten voin varmaan onnitella itseäni että olen kolmen lapsen jälkeen tiukempi kuin 15-kesäisenä...

Vierailija
29/139 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai munaa sisään, vaikkei poikaystävällä ollutkaan todellakaan iso! Joutui vetämään usein ulos, ettei lennä ja eri asennoissa..pillupieruja tuli!

Vierailija
30/139 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha! Ei voi kun nauraa, haha! Kiitos tästä, te ootte superhauskoja, haha! Mahtavaaa! "Tukka hulmuaa", haha! Tsiisus!

Vierailija
31/139 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukassa ei ole ilmaa sisällä. Jos ei ole ilmaa, ei voi tulla pieruja.

sai munaa sisään, vaikkei poikaystävällä ollutkaan todellakaan iso! Joutui vetämään usein ulos, ettei lennä ja eri asennoissa..pillupieruja tuli!

Vierailija
32/139 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kakkoseen ni voit saada ihan oikeita pieruja!

Vierailija
33/139 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

OH MY GOD, someone is WRONG on the internet!

Vierailija
34/139 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki hyvälaatuiset kuulosuojaimet. Tai ne Peltorit, joissa on radio. Siinä kun antenni päässä työstää, ei äänet häiritse.

Vierailija
35/139 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi jos et ajatellut käyttää sitä antennia samalla vaimon kakkosen herkistelyyn.

Kunnon murahtelu ja karjahtelu peittää sopivasti ikävät sivuäänet. Vielä kun pyydät vaimoasi voihkimaan ja huokailemaan oikein kovalla äänellä niin eiköhän siinä loputkin äänet peity.. varmasti vaimosi ihana voihkinta lisää myös itseluottamustasi ja sitä kautta kasvattaa "mieskuntoasi". Laitetaanhan autossakin radiota isommalle jos halutaan peittää ikävät rengasäänet..

Lisäksi yöllinen voihkinta ja murahtelu kasvettaa respectiä muiden pihapiirin karjujen silmissä... "tuossa kulkee se kympin pena.. se on tosi kova panomies"

Vierailija
36/139 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan Jortikan käyryydellä olla vaikutusta asiaan?

Vierailija
37/139 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukassa ei ole ilmaa sisällä. Jos ei ole ilmaa, ei voi tulla pieruja.

Moni poikaystävä huokaili, miten tiukka olin ja varmasti pillun suultakin. Ja ihan tosi pienivehkeisiä uroksia oli. Että haistakaa takapuoli mokomat sovinistit!

Vierailija
38/139 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mukava panna naisen kanssa, joka käy kuumana ja kiihkeänä. Jos mies ei kehu naista mitenkään, nainen on yleensä paljon viileämpi.

Moni poikaystävä huokaili, miten tiukka olin ja varmasti pillun suultakin. Ja ihan tosi pienivehkeisiä uroksia oli. Että haistakaa takapuoli mokomat sovinistit!

Vierailija
39/139 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mulla on tullut aina sellasia pillupieruja,ennen synntystä jo ja tais tulla jopa ensimmäisessä yhdynnässä, joten ei se sitä tarkoita että on löysä pillu :D

Vierailija
40/139 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että on ihan sama onko löysä tai kireä, iso tai pieni. Eiköhän se ole ihan kiinni tavasta harrastaa seksiä, tuleeko niitä "pieruja" tai ei.

M34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi