Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pimppapierut

Vierailija
13.02.2010 |

Vaimoni pillu on ihme pörisijä. On kiusallista, kun kesken aktin kuuluu jatkuvaa pörinää, johan siinä halut lähtee.

Varsinkin kun takaapäin työstää, niin pillupierut tulee niin rajulla paineella, että tukka hulmuaa ja hilseet lähtee päästä.

Millä vaimon pillun saisi hiljaiseksi? En ole muilla naisilla moista pöristintä havainnut olevan.

Kommentit (139)

Vierailija
121/139 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

molos on vaan varmaan superpieni!!!:(

Vierailija
122/139 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä todella isopimpsaisella naisella pörisi. Se on ainoa vastaan tullut pörisevä pimpsa. Löysiä olen tavannut muitakin eivätkä ne ole pörisseet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/139 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörisi ennen synnytyksiä.

Sittemmin synnyttänyt 3 kertaa, ja pillu on ihan hiljainen ollut jo vuosia. Miehelläni on iso kalu, eikä tuntuma ole koskaan mihinkään hävinnyt.

Ihmetelkää sitä.

N40

Vierailija
124/139 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sittemmin synnyttänyt 3 kertaa, ja pillu on ihan hiljainen ollut jo vuosia. Miehelläni on iso kalu, eikä tuntuma ole koskaan mihinkään hävinnyt.

Ihmetelkää sitä.

N40

Ei tuossa mitään ihmeteltävää ole.

Olet itse oppinut käyttämään lantionpohjan lihaksia synnytyksen jälkeen.

Mainitset tässä yhteydessä puolisosi peniksen koon, hyvä niin. Kerro vielä millainen vulva sinulla on; näkyvätkö sisemmät häpyhuulet jäpyraostasi?

Vierailija
125/139 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo pörinät mitään haittaa, ihme ongelmia joillakin. Paremminkin tuo toiminnan tuntua ja kivaa lisäefektiä!

Vierailija
126/139 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetelkää sitä.

N40

Mainitset tässä yhteydessä puolisosi peniksen koon, hyvä niin. Kerro vielä millainen vulva sinulla on; näkyvätkö sisemmät häpyhuulet jäpyraostasi?

Ei, lantionpohjan lihakseni ovat aina olleet hyvässä kunnossa, koska ratsastan 3-5 hevosta joka päivä. En ole niitä jumpannut missään vaiheessa erikseen tai "oppinut käyttämään".

Pointti on, se että kun tässä ketjussa on tuotu esille, että pörinä olisi synnyttäneiden "löysien" ongelma, niin asiahan ei todellakaan ole niin. Minä pörisin eniten 18-25 vuotiaana synnyttämättömänä naisena, vaikka mies on aina ollut sama. Enkä usko, että vaginani olisi oleellisesti ainakaan tiukentunut 3 synnytyksen jäljiltä.

N40

Vierailija
127/139 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut että jos miehellä on paksu penis niin pimppapieruja tulee helpommin. Eli en heti allekirjoita väitettä väljästä, vaan pikemminkin "täynnä" olevasta ja kireästä pimpasta. Se pieru kun perustuu ilman purkautumisesta peniksen työntöjen mukaan. Jos ois väljä niin kuuluisiko yhtään mitään?

Vierailija
128/139 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetelkää sitä.

N40

Ei, lantionpohjan lihakseni ovat aina olleet hyvässä kunnossa, koska ratsastan 3-5 hevosta joka päivä. En ole niitä jumpannut missään vaiheessa erikseen tai "oppinut käyttämään".

Pointti on, se että kun tässä ketjussa on tuotu esille, että pörinä olisi synnyttäneiden "löysien" ongelma, niin asiahan ei todellakaan ole niin. Minä pörisin eniten 18-25 vuotiaana synnyttämättömänä naisena, vaikka mies on aina ollut sama. Enkä usko, että vaginani olisi oleellisesti ainakaan tiukentunut 3 synnytyksen jäljiltä.

N40

Miltä se sun alapää näyttää?, miehesi mitat meillä onkin jo tiedossa.

Vierailija
129/139 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysään pimpsaan menee ilmaa ihan itsestään kalun koosta riippumatta ja tulee niitä pimpsapieruja. Ainakin mulla. 

Vierailija
130/139 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouvalla lähtee pikku pörinät kun panee takaapäin ja vetää ulos. Erityisesti kun tykkään vetää välillä kalun ulos ja tuntea sen mukavan tunteen kun taas työntyy liukkaaseen, kuumaan pildeen...ooh. No, meillä on yksi lapsi. En muista miten ennen lasta, silloin oltiin aina lähärissä tai sylikkäin. Ei tuo röpötys minua häiritse, piereehän se muutenkin välillä, ei yhtä usein kun minä tosin.

Mutta olenpa nuoruudessanikin ihmetellyt samaa ilmiötä, kun nainen alkoi kyllästyä kun pitkään fiilistelin hänen häntäpäässään ja kun nainen oli vielä toivonut että panisin takaa, koska hänellä on vatsa vähän arka, niin siinä kun kymmenen minuutti olin lykkinyt niin muija tuli, ja lensi yhtäkiiä eteenpäin ja pörisi mennessään. Luulin ilman muuta siltä päässeen tavallisen pierun mutta kun törmäsin ilmiöön uudestaan muiden kanssa, ymmärsin mistä oli kyse. Sitä en tiedä saiko tyttö oikeasti vai feikkasiko se kun massu oli pipi ja kyllästytti olla kontillaan :D

Vierailija
131/139 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kookas penis ja kuulema sattuu vatsaan takaapäin pidemmän päälle.

Vierailija
132/139 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee pimppapieruja joskus joogassa ja oon 19v nainen eikä oo lapsia. Lihas kai se emätinkin on tai lihaksista koostuva elin ja se voi joskus hörpätä ilmaa kun oikein treenaa ja kyllähän se ilma sieltä joskus uloskin tulee.

Seksissä ei oo ääniä kuulunu ja menis "mies" vaihtoon jos ne häiritsisi.

Vierailija
133/139 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa tavalliset, eikä pimppapierut. Päin vastoin pimppapierut on kiihottavia, takaapäin niitä tulee herkimmin.

Vierailija
134/139 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydät paikat ne siellä lärisee :D

Vierailija
135/139 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löydät paikat ne siellä lärisee :D

Ei noin mene.

Taitavimmat osaavat polttaa tupakkaa vaginallaan ja ampua pingispalloja monta metriä. Näissä, pillupierujakin tuottavissa, vaginoissa on timmit alapään lihakset.

M48, guru

Vierailija
136/139 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin alapään lihaksensa treenannut nainen pystyy säätelemään ilman ulostuloa. Jotkut pystyvät rytmittämään jopa niim, että on tunnistettavisssa Porilaisten marssin alku.

Vierailija
137/139 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko varmoja että se on aina pimpsa joka pörisee?

Vierailija
138/139 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko varmoja että se on aina pimpsa joka pörisee?

Hajustahan se selviää, sillä voihan se olla mopoautokin.

Vierailija
139/139 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimppamiehen kanssa kilpaillaan kumpi saa vaimoni pillun ja anuksen pieremään kovempaa, välillä nussiminen keskeytyy hillittömään nauruun, vaimo hiukan vaivaantuu vaan ei haittaa kun on kivaa. Saa kunnon pärinät kun toinen levittää pakarat äärimmilleen ja nussija vetää kalun ulos ja survaisee nopeasti sisään, toistaa joka työnnöllä.Vaimo pieree kauan vielä nussinnan jälkeen ilmaa ja spermaa pillusta ja anaalista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme