Kuinka moni odottaa Jeesusta palaavaksi hetkenä minä hyvänsä?
Kommentit (292)
tämä jumalanäkökulma nyt sitten otettu huomioon? Olisiko siinä joka sivulla disclaimer, jossa muistutetaan että muistakaa nyt sitten että Jumala on tämän kaiken luonut? Vai olisiko sinne sekaan laitettu raamatun tarinoita? Ja jos on, niin miksi ei käy että niitä käsitellään uskonnon tunnilla?
Vai onko tieteellisen tutkimustiedon sekaan ripoteltu raamatun käsityksiä asioista ja onko ne jotenkin eroteltu muusta tieteelliseen tutkimukseen perustuvasta tekstistä? Jos ei ole eroteltu, niin minkälainen sekasotku siitä syntyy? Koskaan ei voi tietää perustuuko tieto havaintoihin olemassaolevasta maailmasta vai johonkin jonka todenpäräisyyttä ei voi todistaa.
Ja jos taas on eroteltu, niin miten ihmeessä ne Raamatun jutut sitten esitellään siinä tieteellisen tiedon rinnalla? Otetaan nyt vaikka luomiskertomus. Sen tueksi ei ole mitään tieteellisen tarkastelun kestävää faktaa. Siis että maailma olisi luotu 10 000 vuotta sitten, kasvit ennen aurinko ja niin edelleen. Olisiko niissä kirjoissa sitten siinä kohtaa laatikko, että tässä on tämä tieto, sille ei löydy mitään todisteita, mutta se on silti varteenotettava vaihtoehto sille miten maailma on syntynyt. Mitenköhän lapset, joilla kuitenkin on aivot, sellaiseen suhtautuisivat, ja LISÄISIKÖ se uskonnollisuutta vai vähentäisikö.
Saatana haluaa ihmiskunnan mahdollisimman kauas Jumalasta. Hänen ainoana tarkoituksenaan on saada mahdollisimman monta sielua mukaansa kadotukseen. Eksytyksenä ilmenee mm. evoluutioteoria, kaikenlaiset muut uskonnot, siis kaikki muu mahdollinen millä ei ole Jumalan kanssa mitään tekemistä.
Tämähän on kaikki ennustettu raamatussa. Jopa pappeja myöten ihmisiä johdatetaan harhaan (eivät toimi raamatun mukaan, vaan niin mikä on ihmisille mukavaa) Ramatussa kehoitetaankin ihmisiä olemaan todella tarkkana, mikä on sitä oikeaa kristinuskoa ja mikä saatanan harhauttamaa uskoa, jopa raamatun sanomaa vääristellen. Olet siis kuullut kaikenlaista raamatusta ja kristinuskosta? Kannattaisi itse tutustua raamattuun, sieltä löytyy kristinuskon todellinen sanoma, ei välttämättä edes papin suusta. Esim sodat uskonnon nimissä ei ole Jumalasta. Jumalan yksi käskyistä on: älä tapa. Vihtahousu vaan osaa niin hyvin vedättää ihmisiä mennen tullen..
kaikki maailmanlopun merkit kun alkavat olemaan pikkuhiljaa kasassa. Ei tämä meno voi kovin montaa kymmentä vuotta enää jatkua näin.
Noudattakaa kymmentä käskyä ja tutkikaa Raamattua päivin ja öin, rukoilkaa. Siinä eväät hyvään elämään. So simple as that.
Vielä on aikaa ottaa Jeesus vastaan elämäänsä henkilökohtaisena pelastajanaan pyytämällä kaikki syntinsä anteeksi ja pyytämällä häntä elämääsi.
Lukekaa raamatusta ilmestyskirjaa. Se on ravistelevaa luettavaa mutta ravistelu on hyväksi jos haluaa pelastua! Harmageddonin taistelu tulee kohta! Siunatkaa Israelia, älkää kirotko sitä..
sekaan ujutettaisiin? Tuosta biologiankirjaehdotelmastani jäi vielä tietysti pois se vaihtoehto, että unohdetaan tiede kokonaan ja perustetaan biologian kirjat kokoonaan raamattuun. Mutta miten tämä kehitys sitten tästä jatkuisi, jos lapset eivät koulussa oppisi mitään, mikä pitää paikkansa todellisuuden kanssa? Missä kohtaa koulutusta aloitettaisiin totuuden puhuminen?
Tämä laulu (jonka tekijää en muista) kuvaa niin hyvin, miten paholainen toimii arkielämässä. Minä sain paholaisen uniini, kun aloin sydämellä tutkimaan kymmentä käskyä.
jokainen tämänkin ketjun argumentoija kuolee jonakin päivänä ja saa tietää totuuden aivan omakohtaisesti.
Uskovien puolesta rukoilen toivon sydämestäni, että tulee, ettei heidän elämänsä ole mennyt hukkaan.
Itse koitan elää tätä päivää niin hyvin kuin osaan ja tuottaa iloa lähimmäisilleni ja olla hyvä ihminen, mutta uskon, että tämä elämä on tässä ja nyt. En halua elää huomista. Enkä tuomita ketään.
Jos näin ei ole, olen tehnyt valintani. Tietoisesti.
Saakohan uskontoa edes nykyään opettaa? Sinänsä sääli, jos lapsilla ei ole valinnan mahdollisuutta vaan ateistiksi jo pienestä pitäen..
Ja toisin kuin nähtävästi kuvitellaan, esim. evolutio tai alkuräjähdysteoria ei ole mikään ateismin synonyymi. Niin että jos lapsille opetetaan evoluutiosta, seurauksena on automaattisesti ateisteja.
Ja lauletaan hengellisiä lauluja, käydään kirkossa, esitetään seiminäytelmiä ja niin edelleen. Opettajissakin on uskovia ihmisiä. On turha nähdä koulua jonain Saatanan valtaamana instituutiona. Jokainen vanhempi voi myös vaikuttaa siihen, miten lapsen perheen vakaumusta kunnioitetaan. Näistä asioista voi ihan opettajien kanssa keskustella. Ja kotona pitää huolen siitä, että lapselle tulee uskon asiat tutuiksi ja hänellä on yhteys seurakuntaan.
Tämä laulu (jonka tekijää en muista) kuvaa niin hyvin, miten paholainen toimii arkielämässä. Minä sain paholaisen uniini, kun aloin sydämellä tutkimaan kymmentä käskyä.
Siksi se vainoaa vain Jumalaa etsiviä ja uskovia.
Moni uskoon tullut saatananpalvoja on huomannut, miten voimakkasti paholainen pyrkii saamaan takaisin otteen entisistä orjistaan.
Mutta kun ihminen on löytänyt Jeesuksen, mikään ei voi erottaa häntä Kristuksen rakkaudesta.
"Kuka voi meidät erottaa Kristuksen rakkaudesta? Tuskako, vai ahdistus, vai vaino, vai nälkä, vai alastomuus, vai vaara, vai miekka?
Onhan kirjoitettu: "Sinun tähtesi meitä surmataan kaiken päivää, meitä pidetään teuraslampaina." Mutta näissä kaikissa me saamme jalon voiton hänen kauttaan, joka on meitä rakastanut.
Minä olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, eivät enkelit, eivät henkivallat, ei mikään nykyinen eikä mikään tuleva, eivät voimat, ei korkeus, ei syvyys eikä mikään muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme." (Room. 8:35-39)
Kaipaatko kotiin, kaipaatko isän syliin?
Koetko joskus selittämättömän onnen tunteen, suuren rakkauden ja lämmön. joka vain katoaa nopeasti pois,
Tiedätkö, että kaipauksellasi on nimi, Jeesus Kristus, sillä Jeesus Kristus on se rakkaus, jota etsit kaipaat ja ikävöit.
Hänen luonaan on oikea kotisi.
Meidän koulussa ei ainakaan ole muuta uskonnollista kuin uskontotunnit ja just joulujuhlassa tuo kuvaelma, ei mitään muuta. Ja kun me ei kuuluta kirkkoon ei lasten tarvitse osallistua edes uskonnon tunneille. No, koulussa ei taida ollakaan yhtään uskista opettajana. Ja kun ihmiset tätä tahtia eroaa kirkosta, niin eiköhän tuo höpöhöpö-homma vähitellen jää koulussa historiaan, siis uskonnon opetus. Sanoisin, että 10-20 vuoden sisällä valtio ja kirkko erotetaan toisistaan. Satuilijat perustakoot omat satuihin perustuvat koulut ja päiväkodit lapsukaisilleen.
Osallistu nyt sinä edes. Joudun tässä sivussa tekemään aivan hirmuisen tylsää mekanista työtä, joten olisi kiva jos olisi edes jotain tekemistä odotellessa.
Miten itse haluaisit peruskouluamme uudistaa? Mitkä aineet pitäisi kirjoittaa kokonaan uudestaan? Geologia varmaankin, sedimentit esimerkiksi. Koska nykygeologian voi olla hieman vaikea selittää sitä miten sedimentit ovat tällaiset kuin ovat, ottaen huomioon että maapallolla oli jättiläismäinen koko maapallon peittävä tulva 4000 vuotta sitten. Samalla voisi säätieteet uudistaa sillä lailla, että saataisiin selville mistä se giganttinen, megalomaninen määrä vettä tuli, joka pystyi peittämään koko maapallon erilaisine pinnanmuotoineen paksulla kerroksella vettä. Ja sitten samalla menee myös kasvitiede, koska tulvan alla kuoli lähes 100 % maapallon mantereiden kasvustoista.
että koulujen maltillinen uskonnonopetus pitää ääriliikkeet heikommilla. Jos kouluista tehdään ateistisia, luulen että saat maksaa veroillasi valtionapuja yhä vain hihhuleimmille kouluille.
Siinä se selitys kaikkeen onkin. Muuta ei tarvita.
Ihmiselle moni asia on mahdoton, Jumalalle kaikki on mahdollista
Eikö jokainen uskova voi ihan itse lisätä sen lauseen siihen että Jumala on aloittanut luomisen alkuräjähdyksellä? Kun tieteen tekemiseen ei kuulu asiat joita ei voi mitenkään todistaa.