Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka moni täällä voi rehellisesti sanoa olevansa LUOMU-NAINEN?

Vierailija
11.02.2010 |

Eli sellainen aito, jolla ei ole mitään tekoa yllään?

ei istutettuja ripisiä/tekoripsiä

ei rakennekynsiä

ei hiustenpidennystä/tuuhennusta

ei solarium rusketusta (eikä itseruskettavaa)

ei kauneusleikkauksia

ei rasvaimuja

ym

Itse olen luomu, mutta esimerkikis työyhteisössäni tällainen luomu-kauneus on enemmänkin poikkeus! Katsotaas miten av-mammat sitten :)

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sellainen aito, jolla ei ole mitään tekoa yllään? ei istutettuja ripisiä/tekoripsiä ei rakennekynsiä ei hiustenpidennystä/tuuhennusta ei solarium rusketusta (eikä itseruskettavaa) ei kauneusleikkauksia ei rasvaimuja ym Itse olen luomu, mutta esimerkikis työyhteisössäni tällainen luomu-kauneus on enemmänkin poikkeus! Katsotaas miten av-mammat sitten :)

Ei meikkiä, ei sitten yhtikäs mitään lisättyä/värjättyä/maalattua... Se on turhan ´päiväistä

Vierailija
42/94 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukkaansa kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mitään kirurgiaa tehty, tai botoxia tms. Ei ole tekoripsiä tai -kynsiä, lisäkkeitä tai muuta sellaista. Vaaleita raitoja laitan hiuksiin ja meikkinä käytän täysin puhtaita luonnontuotteita eli mineraalimeikkejä. Muukin kosmetiikka on luomua, karvoja kuitenkin ajelen.

Välttelen lisäaineita, en joogaa mutta harrastan kotona pitkiä venyttelyitä ja uskon muutenkin luonnontuotteisiin

Minusta luomunainen on sellainen, joka ei ajele karvojaan, ei meikkaa, ei värjää hiuksiaan, välttelee lisäaineita kuin ruttoa, harrastaa biodynaamista viljelyä ja joogaa eikä ottaisi synnytyksessä epiduraalia mistään hinnasta, koska "naisessa on luontainen synnytysvoima".

Vierailija
44/94 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin oon luomunainen, en ajele karvojani enkä meikkaa tms. hiukset on oman väriset ja hyvä niin. niin ja parille yllä olleelle epäilijälle: asun helsingissä (olen asunut koko elämäni) ja elän oikein tyydyttävää elämään kumppanini ja pian myös vauvan kanssa. koen, että itsetuntoni on kohdallaan ja olen hyvä roolimalli lapselleni näin sen sijaan, että osoittaisin monin eri tavoin, että (nais)ihminen ei muka kelpaa sellaisena kuin on.

Vierailija
45/94 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksia en värjää, luonnollisesti punaiset hiukset.

Leikkauksia tms. ei ole tehty, eikä ole tatuointeja. Meikkaan ja värjään kulmakarvoja, mutta jos se tarkoittaa, ettei ole luomu niin olkoon niin. Minusta luomu ei tarkoita epäsiisteyttä. Meikatakin voi siististi ja huomaamattomasti.

Vierailija
46/94 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin olen. Rakennekynnet... just joo... en voisi kuvitellakaan itselleni. enkä kyllä mitään muutakaan noista

Vierailija
47/94 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joo, kaipa sitten olen kun ei ole tekoripsiä (koskaan ollutkaan), rakennekynsiä (joskus pari kertaa hamassa muinaisuudessa kokeilin, en tykännyt), hiustenpidennystä/tuuhennusta (eikö se ole hervottoman kallistakin?), solarium-rusketusta tai itseruskettavaa (sooo eighties.... ;-)), kauneusleikkauksia tms... Hiuksiakaan en värjää, meikkiä käytän kerran kuukaudessa tai harvemmin. Niin, ja olen sisäisestikin luomu, koska syön luomuruokaa... ;-) AP, missä ihmeen työyhteisössä on tuollaisia naisia kuin kuvailit?

Vierailija
48/94 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"keinoja"

Olen myös synnyttänyt luomusti koska siihen aikaaan ei saanut edes kipulääkettä, ilokaasuakaan en ole synnytyksissä saanut, kuusi lasta syntynyt.

Miten luomu-sanaan kävisi se, kun minulla ei ole koskaan ollut kierukkaa...ei yhtään aborttia.

Vierailija
49/94 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksissakaan ei ole tällä hetkellä edes väriä.

todettakoon kuitenkin, että meikkaaan päivisin varsin huolellisesti. Laitan ripsiväriä, vaikka ei tekoripsiä olekaan, tupeeraan hiuksiani vaikka ei irtihiuksia olekaan, laitan värivoidetta vaikka en itseruskettavaa.

Olen siis sangen laitettu - luomulla tavalla.

Lisättäköön myös, että olen kaksi kertaa synnyttänytkin luomusti.

Vierailija
50/94 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hiusvärejä, ei meikkiä, ei hajusteita

Vierailija
51/94 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka värjätty, kulmat ja ripset värjätty ja meikkaan päivittäin ja käytän muutakin kosmetiikkaa. Silti sanoisin olevani luomunainen.

Kaiki kosmetiikkani olen vaihtanut/vaihtamassa luomuun. Syömme lähes yksinomaan luomua. Vaatteet osta luomuna kun on saatavilla. Raakaravintoa käytän paljon. Joogaan ja käytän luontaishoitoja. Käyn luontaiskosmetologilla. Kampaaja on tosin tavallinen kemikaaliluola. Synnytin luomusti ja lapseni kasvatan luomusti.

Se että haluan näyttää huolitellulta ei kai kaada luomunaiseuttani minnekkään. Luolanaiselta en haluakkaan näyttää. Silikoni rinnat voisin ehkä jokupäivä ottaa, mutta vielä siihen ei ole tarvetta.

Vierailija
52/94 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmaan suurin osa kavereistakin. Jollain on varmaan ollut joskus rakennekynnet ja joku joskus käyttänyt itseruskettavia aineita.

Vierailija
53/94 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksetkin on omaa väriä.

Mutta. Minullakin on hyvät geenit: vahvat kynnet, pitkät ja tummat ripset, tukka ja kulmakarvat eikä ihokaan ole punakan kalpea. Kroppa pysyy timminä terveellisellä ruokavaliolla ja säännöllisellä liikunnalla ja sitäkin teen siksi, että nautin siitä, en siksi että "täytyisi".

Tukka voisi olla tuuheampi, mutta muuten olen ihan tyytyväinen ulkonäkööni. Myös A-kupin rintoihin. Kiiltävää ihoa meikkaan, mutta muuten kuljeskelen juhlia lukuunottamatta ihan luomuna.

Vierailija
54/94 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain alkuni luomusti, ja äiti synnytti minut kynttilänvalossa, luomusti tietysti. Nimeni on perisuomalainen eikä mitään keksimällä keksitty tai ulkomaanlaina. En ole koskaan syönyt mitään lääkkeitä, ja kaikki ruoka on ollut lisäaineetonta luomuruokaa. En käytä mitäään kemikaaleja, eli en meikkaa, värjää hiuksia tms., enkä tietenkään leikkaakaan niitä tai karvojani. Puhumattakaan jostain silikoneistä, yök! Kodissani ei ole kuin luonnomateriaaleja, ehkä kahlitse vartaloani esim. rintaliiveillä, käytän vain väljiä vaatteita.

Kyllä, ylpeästi olen todellinen LUOMU!

Vierailija
55/94 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomunainen.

En meikkaa, hiukset ovat ruskeat luonnostaan, minulla kasvaa viikset, sekä säärikarvat ja bikiniraja on täynnä mustaa paksua karvaa. Myös kulmakarvani ovat nyppimättä ja rehottavat, kainaloissanikin on puskat.

Ylipainoa on 20kg, otsan finnit ärsyttvät minua, mitä otsatukka hautoo vielä lisää. Rinnat ovat pilalla, ennen imetystä c-kuppi, lapsen saannin jälkeen suureni DD-kuppiin ja nyt on jäljellä tyhjät pussit. Vatsaankin jäi pienehkö roikkuva pussi raskausarpineen. Mittani ovat 166cm/82kg.

Mutta mieheni rakastaa minua tälläisenaan. T: Nainen 34v.

Vierailija
56/94 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

te hiuksianne värjäävät ja meikkaavat mitään luomuja ole!

Vierailija
57/94 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomunainen.

En meikkaa, hiukset ovat ruskeat luonnostaan, minulla kasvaa viikset, sekä säärikarvat ja bikiniraja on täynnä mustaa paksua karvaa. Myös kulmakarvani ovat nyppimättä ja rehottavat, kainaloissanikin on puskat.

Ylipainoa on 20kg, otsan finnit ärsyttvät minua, mitä otsatukka hautoo vielä lisää. Rinnat ovat pilalla, ennen imetystä c-kuppi, lapsen saannin jälkeen suureni DD-kuppiin ja nyt on jäljellä tyhjät pussit. Vatsaankin jäi pienehkö roikkuva pussi raskausarpineen. Mittani ovat 166cm/82kg.

Mutta mieheni rakastaa minua tälläisenaan. T: Nainen 34v.

Vierailija
58/94 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan värjännyt hiuksia, saati käynyt kampaajalla, mutta meikannut olen kyllä muutamia kertoja(huulipunaa/ripsaria.)

En käytä kynsien-/hiustenhoitotuotteita, paitsi shampoota.

Syön aika paljon luomuruokaa.

Olen synnyttänyt yhdeksän lasta luomusti.

Vierailija
59/94 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei istutettuja ripisiä/tekoripsiä/// Ei ole, tosin omat ripset melko pitkät, ja teen silmämeikin niin, että juuri ripsiä ei tarvitse korostaa.

ei rakennekynsiä/// Geelikynnet on ollut vuodesta 2001, mutta rakennekynnet ne eivät ole. Ainoastaan oman kynnen pituus (pitkä), ja siinä raskalainen manikyyri. Ja varpaissa tietenkin sama, myös talvella.

ei hiustenpidennystä/tuuhennusta/// Ei ole pidennystä/tuuhennusta. Minulla on megapaksut ja puoleen selkään asti ulottuvat hiukset omasta takaa. Oikein laitettuna/kohotettuna, on useampi (eri) ihminen kysynyt, onko minulla peruukki päässä? Eli ilmeisen näyttävät? :)

ei solarium rusketusta (eikä itseruskettavaa)/// Tällä hetkellä rusketus peräisin matkalta, mutta muuten käytän kyllä molempia edellämainittuja!

Mutta juuri NYT au naturel...;)

ei kauneusleikkauksia/// Ei ole tarvis. Olen luonnonkaunis.

ei rasvaimuja/// Eikä rasvaimujakaan...ainahan vähän vois kiinteytyä, mutta ei ole tehty rasvaimujakaan...miksei toki tulevaisuudessa, mutta ei ole kyllä rahaakaan! Mieluummin käytän rasvaimujen "tonnit" uusiin käsilaukkuihin etc...

ym

Vierailija
60/94 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan ole käyttänyt tekoripsiä, rakennekynsiä, hiustenpidennyksiä yms. Tekokynnet on joskus yläasteella ollut (mun mielestä erijuttu mitä rakennekynnet), mut ei sen jälkeen. Hiustenpidennyksiä tai tuuhennusta en ees tarvi, on omasta takaa :D Itseruskettava voidetta joskus kokeilin, ei mun juttu. Solariumissa en koskaan ole käynyt, enkä käy :D Rasvaimun voisin haluta, on vähä ylimääräistä, mutta aika kallista touhua. Rintojen kohotusleikkaus ois ainut minne haluaisin, koska omistan roikkutissit :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän