kuinka moni täällä voi rehellisesti sanoa olevansa LUOMU-NAINEN?
Eli sellainen aito, jolla ei ole mitään tekoa yllään?
ei istutettuja ripisiä/tekoripsiä
ei rakennekynsiä
ei hiustenpidennystä/tuuhennusta
ei solarium rusketusta (eikä itseruskettavaa)
ei kauneusleikkauksia
ei rasvaimuja
ym
Itse olen luomu, mutta esimerkikis työyhteisössäni tällainen luomu-kauneus on enemmänkin poikkeus! Katsotaas miten av-mammat sitten :)
Kommentit (94)
ei mitään feikkiä, tukassa oma väri, karvat ajamatta (sekä kainalot ETTÄ sääret ETTÄ bikini), kulmakarvat rehottaa...
ikinä en oo käynyt solariumissa, ei oo ollut tekokynsiä eikä pidennyksiä, eikä tekoripsiä. En edes suostu uskomaan, että olisin jotenkin kauheen erikoinen tapaus. Eiköhän meitä lie monta.
mitään noista ap:n luettelemista...
eikä myöskään värjättyjä hiuksia, en edes käy kampaajalla kuin ehkäpä kerran n. 3 vuodessa jne:)
ei ole myöskään meikkiä eikä hiuksissa väriaineita.
t. se vain n. 3 vuoden välein kampaajalla käyvä
kyllä luomu-nainen voi värjätä hiuksia ja meikata sillointällöin.
Se on luola-nainen joka antaa karvojenkin rehottaa :D
En myöskään värjää hiuksia tai käytä kynsilakkaa tms.
Ainoa, että meikkaan kyllä, vaikken joka päivä.
Tukka luonnollinen, mutta kampaajalla käyn 6 viikon välein. Tukka omansävyinen, raitoja ja värjätty kuitenkin, kiiltävä ja hyväkuntoinen. Ja itseruskettavaa käytän joskus ja solkussa käyn, tosin nyt on joulun matkan jäljiltäkin hieman päivetystä. En koskaan ole ruskea, en edes kesällä, terveen värinen vain (tukka "tumma vaalea", ei lähellekään blondi). Kynnet aina siistit, väritön, kiiltävä lakka, mutta rakennekynsiä en laita enää ikinä! "Karvat" aina ajeltu.
En voi sanoa, mulla on hammasimplantti (kun ei tullut omaa rautahammasta, valmistusvirhe siis).
Muutenkin olen aika huono laittautumaan, en meikkaa juurikaan ja hiuksetkin värjään ehkä 2-3x vuodessa, vaikka harmaita jo onkin.
Luomuruokaakin syön ihan kiitettävästi ja kestoilen ;-)
olen ainakin erittäin lähellä. Mikään noista ap:n luettelemista ei kuulu kavalkaadiin, meikkaan vain harvoin, karvat rehottaa ainakin näin talvisin, no hiukset olen värjännyt joskus kuukausia sitten. Muuten käynyt kampaajalla n. 6 kk sitten.
en värjää tukkaa, en juuri koskaan meikkaa, eikä ole rakennekynsiä, rintaimplantteja jne. vaan kaikki on ihan omaa.
Karvat kyllä ajelen :)
On vaan sattunut geenit kohdilleen ;)
Toki hiukset on värjätty ja leikattu vimpan päälle, meikkaan ja sheivaan jne.
Mut ei todellakaan ole mitään teko sitä tai tätä, EIKÄ TULE!
hiuksissa väriä, tosin vaan sen takia että hiusten latvat tuppaa vaalenemaan liikaa minun makuun joten värjään ne saman värisiksi kuin hiusten ylöosa. Ja meikkaan.
Se on luola-nainen joka antaa karvojenkin rehottaa :D
Etenkin karvaiset sääret ovat naisella todella HÄRSKIT.
Täällä yksi. Saan varmaan lisäpojoja, kun olen käynyt kampaajallakin vain kerran tällä vuosituhannella.