Lue keskustelun säännöt.
Vauvan maissisose on sitten pahaa!!!
11.02.2010 |
Annoin sitä ekaa kertaa vauvalleni ja kantta avatessa hajukin oli aivan hirvee. Oksennus meinasi tulla jo sitä ja kun sitä maistoi..puistattava maku!! Ja tuota pitäisi sitten vauvan syödä. Ei oikein vauvalle maistunut (ja tietty en näyttänyt vauvalle reaktiotani).
Mistä kasvissoseista teidän vauvat tykkää ja mistä ei?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
syömällä miljoona purkkia maissisosetta, maissipuuroa ja pakastemaissia sekä muutamaa muutamaa ruoka-ainetta plus apteekin aminohappovalmistetta. Nyt allergiat selättänyt, hyvin kasvanut ja kehittynyt eskarilainen (ei syö enää maissisössöjä...).