Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan maissisose on sitten pahaa!!!

Vierailija
11.02.2010 |

Annoin sitä ekaa kertaa vauvalleni ja kantta avatessa hajukin oli aivan hirvee. Oksennus meinasi tulla jo sitä ja kun sitä maistoi..puistattava maku!! Ja tuota pitäisi sitten vauvan syödä. Ei oikein vauvalle maistunut (ja tietty en näyttänyt vauvalle reaktiotani).

Mistä kasvissoseista teidän vauvat tykkää ja mistä ei?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syömällä miljoona purkkia maissisosetta, maissipuuroa ja pakastemaissia sekä muutamaa muutamaa ruoka-ainetta plus apteekin aminohappovalmistetta. Nyt allergiat selättänyt, hyvin kasvanut ja kehittynyt eskarilainen (ei syö enää maissisössöjä...).

kuka muutenkaan syö maissia?

Sehän on sikojen lihotusruokaa! En syö sitä itse, eikä lapsenikaan sitä tarvitse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi