Pitkät naiset!
Onko muilla pitkillä naisilla samaa ongelmaa: vaikea saada miehiä.
Olen 184cm pitkä ja painan 75 kiloa. Olen mielestäni ihan nätti, mutta keskivertoa pidempi nainen. Nyt erottuani on todella vaikea ollut löytää uutta miestä, useimmat kiinnostuneet ovat olleet aika lyhyitä, ja kiinnostus on lakannut aika nopeasti. En usko, että henkiset ominaisuuteni ovat niin huonot...
Miehet suosivat yleisesti lyhyempiä naisia?
Kommentit (70)
Hei mutta onhan niitä yli 200cm pitkiä miehiäkin :)
Olet varmasti näyttävä nainen, älä ujostele käyttää pieniä korkoja ja naisellisia asuja.
Terv. kääpä 155cm.
hei,
ei ole tuota ongelmaa, itelläni on n. 7cm lyhyempi mies. olen siis yli 180cm pitkä. Sinun pitää vaan löytää sellainen mies - pitkä tai lyhyt, joka on sinut itsensä kanssa - taatusti on sinut myös sinun pituutesi kanssa.
Komppaan ylläolevaa. Olen itse 182 cm pitkä nainen ja mieheni on minua 9 cm lyhyempi. Eipä ole haitannut meistä kumpaakaan, päin vastoin pituuteni on mieheni mielestä yksinomaan positiivinen asia. Onpahan joku, joka kurkottelee tavarat ylähyllyiltä! ;-)
Satuin huomaamaan tämän palstan ja ajattelin kirjoitella oman näkemykseni.
Kyllä miehissä löytyy aika paljonkin näitä, ketä tuntee vetoa pitkiin naisiin. Ainakin omassa tuttavapiirissäni.
Lieneeekö sitten huonoa onnea tai jotain, jos pitkä nainen ei tunnu löytävän kumppania helpolla.
Omasta mielestäni, jos puhutaan pelkästä ulkonäöstä, pitkä nainen on todella upea.
Vaikka minulle ulkonäkö ei olekaan se ratkaiseva asia kumppania valittaessa, niin ottaisin kyllä mieluummin vähintään 180-senttisen neidin rinnalleni, kuin alle 170-senttisen.
Tietenkin asiaan varmaan vaikuttaa sekin, että olen itse lähemmäs 190cm ja 100kg ukkeli.
Elikkäs, ei kannata luopua toivosta, kyllä meitäkin on:):)
Onko 173cm. pituinen nainen liian pitkä? Tästä myös paljon eri mieltä.
173 cm on liian pitkä ainoastaan jos henkilö itse mieltää olevansa liian pitkä. Olen itse 173 cm ja mielestäni juuri oikean mittainen.
Itse olen siis myös tuon pituinen.
Moi!
kelpaisko 188pitkä mies sinulle kun olet 184?
Työympäristössäni ja lähipiirissäni olen aina se pisin ja se todella vaivaa minua. Olisi ihana pitää korkkareita, mutta en vaan voi:(.
Missä hemmetissä kaikki pitkät miehet ja naiset ovat kun niitä niin vähän missään näkee?
monet jakojäännös-miehet haluavat käävän jonka voi helposti nostaa naulakkoon perheriidan päätteeksi, tai vaikka raiskata jos niikseen tulee. Kun on tarpeeksi kokoa pikku-ukot ei hypi silmille.
Mulla on pituutta 186 cm ja painan 79. Kun käyn viihteellä, en koskaan lähde ilman korkoja. Kyllä ne miehet aina ensimmäiseksi tulee kommentoimaan pituutta? Sanotaanko lyhyillekin naisille : oho, kun sä oot lyhyt? Enpä usko. Mulla ei oo koskaan ollut mua pitempää miestä mutta toivossa on hyvä elää :)
monet jakojäännös-miehet haluavat käävän jonka voi helposti nostaa naulakkoon perheriidan päätteeksi, tai vaikka raiskata jos niikseen tulee. Kun on tarpeeksi kokoa pikku-ukot ei hypi silmille.
minä 165 eikä edes se nosta mua naulakkoon =)
t. pieni mutta tarvittaessa pahapäinen
se niin vain on. Miehet kenen kanssa olen ollut yhdessä vuosikausia ovat olleet erittäin hyvin lukeneita, komeita naistenmiehiä. On tullut tunne että vain tämmöiset supermiehet uskaltavat/haluavat pitkää näyttävää naista lähestyä. Mieluusti tutustuisin nyt erottuani kuitenkin ihan tavalliseen kilttiin mieheen mutta kun eivät he lähesty....
Työympäristössäni ja lähipiirissäni olen aina se pisin ja se todella vaivaa minua. Olisi ihana pitää korkkareita, mutta en vaan voi:(.
Missä hemmetissä kaikki pitkät miehet ja naiset ovat kun niitä niin vähän missään näkee?
t. 160 cm nainen
Olen 176 cm pitkä nainen ja pidän itseäni todella pitkänä.
...
Missä hemmetissä kaikki pitkät miehet ja naiset ovat kun niitä niin vähän missään näkee?
"vanhempi" nainen (>>30v) ja pienemmältä paikkakunnalta.
Meillä on vielä tuollaiset ajatukset.
ja 178 ovat kyllä toisistaan aika paljon eroavat pituudet. 178 on vielä ok pituus, 184 liian pitkä naiseksi. Niin se vain menee.
Ja täällä kirjoittelee yli-itsetuntoinen nainen, joka "vittuilee" miehille, jotka ovat kiinnostuneita hänestä. Ilkeää ja lapsellista mielestäni, ei ole vahvan naisen merkki.
t. nainen 176cm - joten en ole lyhyt, mutta en pitkäkään.
näyttävä? Ehkä. Haluttava? Ei!!!!!!!!!!!!
Olen mies, 187 senttiä varreltani.
Missit ja mallit ovat pitkiä ja kyllä monet miehet haluavat pitkän naisen (ainakin jos ovat itsekin pitkiä). Missä mahtaa mennä raja että olisi sitten l i i a n pitkä?
haluavat pitkiä naisia. Missit ja mallit ovat usein 170-180 senttisiä. Miksi aina muka pitkät naiset ovat näyttävämpiä ja vaikka mitä? Paskan marjat
niin mutta tuskin kukaan haluaa että kutsutaan friikiksi. minusta hyvin mälsää. itse oln 179 cm ja nuoreni olin mielestäni pitkä, nyt kaupungilla huomaan olevani välillä melkein "pätkä". joskus nuorena seurustelin muutaman miehen kanssa joille pituuteni oli jotenkin ongelma, ei siitä puhuttu mutta mutta nämä tyypit halusivat muutenkin "hallita" minua. sittemmin löysin oman kullan joka on 184 ja rakastaa ja jumaloi juuri pitkiä sääriäni ja minua ihmisenä kokonaisuutena. olen joskus kysynyt ja toinen on katsonut ihan ihmeissään et häh?
p.s. käytän myös korkokenkiä =)
koska aina ne ovat täyttä sontaa ja nimittelyä.
Jossain ketjussa kerroin oman pituuteni ja seuraava kommentti oli "saa*anan amatsooni". Ehkä joku saa tuollaisesta jotain kiksejä sitten, mutta minusta se on äärimmäisen loukkaavaa.
Mutta annas olla kun jossain ketjussa käytettiin taskutaina -nimitystä pienikokoisesta naisesta niin silloin kyllä mammat huulet vavisten tulivat yhteen ääneen vakuuttamaan, että törkeetä kielenkäyttöä.
Tässä on joku ihmeen kaksoisstandardi, en käsitä.