Pitkät naiset!
Onko muilla pitkillä naisilla samaa ongelmaa: vaikea saada miehiä.
Olen 184cm pitkä ja painan 75 kiloa. Olen mielestäni ihan nätti, mutta keskivertoa pidempi nainen. Nyt erottuani on todella vaikea ollut löytää uutta miestä, useimmat kiinnostuneet ovat olleet aika lyhyitä, ja kiinnostus on lakannut aika nopeasti. En usko, että henkiset ominaisuuteni ovat niin huonot...
Miehet suosivat yleisesti lyhyempiä naisia?
Kommentit (70)
minusta taas on aina ollut outoa jos pitkä ja komea mies haluaa about 150 cm naisen, jotenkin pervessiltä näyttää, pieni tyttömäinen nainen ja iso mies..en tiedä miksi mutta näyttää oudolta vaikka ei rakkaus kysy kokoa. eriasia on jos oikeasti haluat trofy-miehen tai -naisen...
olen itse 186 cm mies ja seurustellut itseäni lyhyempien kanssa, ei ole tullut vastaan naista joka olisi ollut sopiva ihmisenä JA pitkä. Ehkä pitkät ovat vältelleet minua tai en ole vain oikeissa piireissä liikkunut? On suojeleva tunne jos nainen on vaikka 20 cm lyhyempi ja kainaloon sopiva, mutta niskat menee ja ryhti huonoksi kun alaspäin katselee;-)
minä sain aina huomiota kun olen pitkä kun käytiin ulkona tyttöjeni kanssa ja siitä oltiin kateellisia.kuitenkin olisin just halunnut olla sellainen keskiverto ei "mallimainen" pitkä ja kaunis. kukaan ei halunnut mua oikeasti, ei tutustua muhun. olin vaan näyttävä tyttöystävä jota voi näytellä muille. itse halusin rakkautta. onneksi löysinkin =) mut ei ole helppoa olla 180 cm kieppeillä. aina saa kuulla olevansa (lyhyiltä) pitkä ja (paksuilta) laiha. itse en ikinä sanoisi ystävälleni että oletpa lyhyt tai oletpa paksu tai oletpa laiha. se on outoa, että pituutta aina ajatellaan positiivisena asiana, voi se sitäkin olla mutta muistan vielä monet kerrat kun olin ihastunut itseäni lyhyempiin poikiin ja luulin että miehen kuuluu aina olla pipemdpi. mutta sehän on sitä samaa vanhanaikaista ajattelua et miehen kuuluu elättää perheensä ja suojella, metsästää ja tapella..=)
ap mulle kelpaisi. Pituudella ei ole väliä.
T: Leski-isä 167cm
ja 178 ovat kyllä toisistaan aika paljon eroavat pituudet. 178 on vielä ok pituus, 184 liian pitkä naiseksi. Niin se vain menee.
Ja täällä kirjoittelee yli-itsetuntoinen nainen, joka "vittuilee" miehille, jotka ovat kiinnostuneita hänestä. Ilkeää ja lapsellista mielestäni, ei ole vahvan naisen merkki.
t. nainen 176cm - joten en ole lyhyt, mutta en pitkäkään.
mikään yli-itsetuntoinen, päin vastoin pituuteni takia koko lapsuuteni koulukiusattu. Onneksi kuitenkin urheilin aina "kokoisteni" seurassa, joten se auttoi pääsemään kiusaamisen yli. Mutta kyllä, vittuilen takaisin jos minulle vittuillaan, tosin tässä oli kyse lyhyiden miesten vonkaamisesta. Joillekin suomalaisille miehille "ei kiitos, ei kiinnosta" ei riitä, vaan jatketaan sitä vonkaamista..Kun sekään ei tehoa, sitten aletaan haukkumaan. :D
t.184cm
Ps. En ole liian pitkä naiseksi! Löydän vaatteitakin ihan hyvin ja kengissä pitää olla kunnon korot! ;)
naiset eivät vain miellytä suurinta osaa miehistä seurustelukumppaneina, ehkä jonain objekteina korkeintaan.
Tämä on fakta, poikkeuksiakin löytyy.
150-177 senttiset naiset vievät naiset pitkiltä kummajaisilta.
pitkiä naisia jotka ovat isoja muutenkin..
naiset eivät vain miellytä suurinta osaa miehistä seurustelukumppaneina, ehkä jonain objekteina korkeintaan.
Tämä on fakta, poikkeuksiakin löytyy.
150-177 senttiset naiset vievät naiset pitkiltä kummajaisilta.
vain suomalaisia miehiä, en nimittäin koskaan ole kuullut vastaavaa maailmalla matkatessa?? Eipä tietty olisi yllättävää.
Vierailija kirjoitti:
...voida tuntea suojelevansa naista. Jos nainen on varsinainen korsto ja varsinkin jos mies jää pienemmäksi, niin mikä mies hän enää tuntee olevansa..? Eli toivottavasti löydät vähintäänkin kokoisesi miehen.
Pituus ei kerro fyysisestä suorituskyvystä mitään.
miksi pitkät luulevat olevansa kauniimpia tai erityisiä? Plaah. Kirahveja pedissä.