Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkät naiset!

Vierailija
11.02.2010 |

Onko muilla pitkillä naisilla samaa ongelmaa: vaikea saada miehiä.



Olen 184cm pitkä ja painan 75 kiloa. Olen mielestäni ihan nätti, mutta keskivertoa pidempi nainen. Nyt erottuani on todella vaikea ollut löytää uutta miestä, useimmat kiinnostuneet ovat olleet aika lyhyitä, ja kiinnostus on lakannut aika nopeasti. En usko, että henkiset ominaisuuteni ovat niin huonot...



Miehet suosivat yleisesti lyhyempiä naisia?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä ole koskaan ollut vaikeuksia löytää miestä. ;) Lyhyempää en ole koskaan huolinut! Se vasta ärsyttääkin kun kainalokepit kovasti yrittävät bileissä/baareissa, en ymmärrä miksi!!

¨ Kainalokepit :) Kirahvi puhuu kainalokepeistä.

EN tajua miehiä, jotka hädin tuskin yltävät silmillään suuni kohdalle,tulevat vonkaamaan!! Ja sitä tapahtuu joka kerta kun käyn viihteellä. t.18

Heh, aivan samaa käy mulle, enkä ole kuin 179 senttinen tyttö! Kyllä mulle lyhyemmätkin kelpaa. Mutta nämä vonkaajat ovat noin alle 170 senttisiä...

Vierailija
22/70 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä ole koskaan ollut vaikeuksia löytää miestä. ;) Lyhyempää en ole koskaan huolinut! Se vasta ärsyttääkin kun kainalokepit kovasti yrittävät bileissä/baareissa, en ymmärrä miksi!!

¨ Kainalokepit :) Kirahvi puhuu kainalokepeistä.

EN tajua miehiä, jotka hädin tuskin yltävät silmillään suuni kohdalle,tulevat vonkaamaan!! Ja sitä tapahtuu joka kerta kun käyn viihteellä. t.18

Ne haluaa että jättiläinen alistaa. Friikit vetää puoleensa sellaisia pikku perverssejä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä ole koskaan ollut vaikeuksia löytää miestä. ;) Lyhyempää en ole koskaan huolinut! Se vasta ärsyttääkin kun kainalokepit kovasti yrittävät bileissä/baareissa, en ymmärrä miksi!!

¨ Kainalokepit :) Kirahvi puhuu kainalokepeistä.

EN tajua miehiä, jotka hädin tuskin yltävät silmillään suuni kohdalle,tulevat vonkaamaan!! Ja sitä tapahtuu joka kerta kun käyn viihteellä. t.18

Ne haluaa että jättiläinen alistaa. Friikit vetää puoleensa sellaisia pikku perverssejä...


mikään friikki ja sana hallussa, joten tuollaiset vonkaajat lähtee karkuun joko kiroten tai naama punaisena oman tyhmyyden takia.

Vierailija
24/70 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä ole koskaan ollut vaikeuksia löytää miestä. ;) Lyhyempää en ole koskaan huolinut! Se vasta ärsyttääkin kun kainalokepit kovasti yrittävät bileissä/baareissa, en ymmärrä miksi!!

¨ Kainalokepit :) Kirahvi puhuu kainalokepeistä.

EN tajua miehiä, jotka hädin tuskin yltävät silmillään suuni kohdalle,tulevat vonkaamaan!! Ja sitä tapahtuu joka kerta kun käyn viihteellä. t.18

Ne haluaa että jättiläinen alistaa. Friikit vetää puoleensa sellaisia pikku perverssejä...

No, onneksi en ole itse mikään friikki ja sana hallussa, joten tuollaiset vonkaajat lähtee karkuun joko kiroten tai naama punaisena oman tyhmyyden takia.

Siis olette töykeitä ja vittumaisia miehille vain sksi, että ovat teitä lyhyempiä ja KEHTAAVATKIN tulla tekemään tuttavuutta.

Sitten itketään, että miehiä ei löydy, eikä ne kiinnostu. Ehkä ne pitkätkin miehet huomaavat asenteenne ja kiertävät kaukaa...

t. 177 cm (nainen), seurustelusuhteita 172-185 -senttisten kanssa ja naimisissa itseni pituisen miehen kanssa.

Vierailija
25/70 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä ole koskaan ollut vaikeuksia löytää miestä. ;) Lyhyempää en ole koskaan huolinut! Se vasta ärsyttääkin kun kainalokepit kovasti yrittävät bileissä/baareissa, en ymmärrä miksi!!

¨ Kainalokepit :) Kirahvi puhuu kainalokepeistä.

EN tajua miehiä, jotka hädin tuskin yltävät silmillään suuni kohdalle,tulevat vonkaamaan!! Ja sitä tapahtuu joka kerta kun käyn viihteellä. t.18

Ne haluaa että jättiläinen alistaa. Friikit vetää puoleensa sellaisia pikku perverssejä...

No, onneksi en ole itse mikään friikki ja sana hallussa, joten tuollaiset vonkaajat lähtee karkuun joko kiroten tai naama punaisena oman tyhmyyden takia.

Siis olette töykeitä ja vittumaisia miehille vain sksi, että ovat teitä lyhyempiä ja KEHTAAVATKIN tulla tekemään tuttavuutta. Sitten itketään, että miehiä ei löydy, eikä ne kiinnostu. Ehkä ne pitkätkin miehet huomaavat asenteenne ja kiertävät kaukaa... t. 177 cm (nainen), seurustelusuhteita 172-185 -senttisten kanssa ja naimisissa itseni pituisen miehen kanssa.


puhuin tuossa VONKAAMISESTA, joten, kyllä, olen v-mainen ja töykeä sellaisille! :D

Eikä ole koskaan tarvinnut itkeä puutetta. ;)

Vierailija
26/70 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin olen kyllästynyt siihen, että kuvitellaan pitkillä naisilla olevan tällaisia vaikeuksia.



Olen yllättynyt miten monia yli 180-senttisiä naisia tässä keskustelussa tuntuu olevan. Aika harvoin teitä näkee.



Nainen 178 cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/70 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 178cm/68kg nainen, ja minulle on aina löytynyt itseäni pidempiä miehiä (haarukka 181-198cm, n=9). Aivan muut syyt ovat sitten vaikuttaneet siihen ovatko kemiat osuneet kohdilleen. Pituudella on kyllä minullekin merkitystä, sillä en haluaisi tuntea itseäni kookkaammaksi kuin mies...Minusta tuntuu, että juuri pidemmät miehet ovat olleet kiinnostuneita minusta.

Vierailija
28/70 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset yleensä hakee oikeanlaista ihmistä itselleen ja siihen kuuluu niin sisäiset kuin ulkoisetkin asiat. En itsekään juuri ole katsellut lyhyempiä miehiä eikä lyhyemmät miehet minua. Kerran olen tapaillut lyhyempää miestä kun niin moni muu asia kuitenkin toimi tosi hyvin, juttu jatkui kuitenkin vain hetken. Otan kyllä imarteluna jos minua lyhyempi mies yrittää lähestyä, sehän tarkoittaa minun olevan niin kiinnostava ettei pituuskaan ole este! Nykyinen aviomieheni on muuten minua 1cm lyhyempi..;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/70 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin olen kyllästynyt siihen, että kuvitellaan pitkillä naisilla olevan tällaisia vaikeuksia. Olen yllättynyt miten monia yli 180-senttisiä naisia tässä keskustelussa tuntuu olevan. Aika harvoin teitä näkee. Nainen 178 cm


näkee kyllä "kaikkialla", varsinkin sellaisia 20-35v.

t.184cm

Vierailija
30/70 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ympäri Eurooppaa, Suomi on tähän asti ainoa maa missä pitkiä naisia mollataan ja ihmetellään. Muualla pitkä, hoikka nainen on hyvinkin tavoiteltava.



Taitaa taas suomalainen huono itsetunto nostaa päätään kun pitää pelätä pitkiä, näyttäviä naisia.



Ja itse en ole erityisen pitkä 172 cm...mutta ihan tyytyväinen näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/70 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäin ainakin pituutta ihaillaan ihan älyttömästi. Naiset ja miehet jauhavat pitkistä, ihanista pohjoismaalaisista ja myös 186 cm pitkällä veljelläni olisi täällä kauheasti vientiä. Jopa kuuskymppistä äitiäni on vokoteltu ja pituuttaan kehuttu. : D

Onneksi täälläkin nuoriso alkaa olla pitkää, sopivia housujakin siis löytyy kaupasta.



Enkä todellakaan ole mielestäni erityisen pitkä, varsinkaan Helsingissä vieraillessani. Moni suomalainen kakskymppinen neito on minua paljon pidempi, miehistä puhumattakaan. Suomessa onkin ihanaa sulautua massaan...



Mielestäni on ihan yksi lysti, minkä kokoinen ihminen on. Hyvä itsetunto ja iloinen asenne ihmisiä kohtaan takaavat viennin kummallekin sukupuolelle. Kokemusta on. Vittumaista tyyppiä ei huoli kuin masokisti tai toinen v-pää, oli ulkonäkö millainen tahansa.

Vierailija
32/70 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on ihan yksi lysti, minkä kokoinen ihminen on. Hyvä itsetunto ja iloinen asenne ihmisiä kohtaan takaavat viennin kummallekin sukupuolelle. Kokemusta on. Vittumaista tyyppiä ei huoli kuin masokisti tai toinen v-pää, oli ulkonäkö millainen tahansa.

Mä olen 182 cm pitkä nainen ja vientiä on ollut 16 v:sta asti. Hurmaan miehet iloisella hymylläni ja valloittavalla huumorintajullani. Sexappealia kuulemma riittää vaikka muille enkä enää edes muista olevani _pitkä_ nainen :-)

Selkä suoraksi ja pää pystyyn vain!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/70 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni 175cm haukkuu minua (170cm) toisinaan lipputangoksi ja kirahviksi.

Vierailija
34/70 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napoleon-kompleksi ja sen itsetuntoa olis hivellyt joku 155 cm "kääpä."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/70 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

51 kirjoitti 50:lle

Vierailija
36/70 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa tietää, mitä asian takana on.... terveisiä vain. Kyseinen olento on friikki paitsi fyysisesti, ennen kaikkea päänsä sisältä. Aika heiveröisiä loukkaamisyrityksiä, varsinkin kun hyvin tiedetään ne todelliset ajatukset.

Vierailija
37/70 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehiä on tunguksi asti.

Vierailija
38/70 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa tietää, mitä asian takana on.... terveisiä vain. Kyseinen olento on friikki paitsi fyysisesti, ennen kaikkea päänsä sisältä. Aika heiveröisiä loukkaamisyrityksiä, varsinkin kun hyvin tiedetään ne todelliset ajatukset.

mulllekin

Vierailija
39/70 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en friikki.



On mies.



t. 188 senttiä naista

Vierailija
40/70 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säänöllisin väliajoin meitä pitkiä naisia haukutaan kirahveiki, friikeiksi, kolhoiksi yms. WTF??? Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan - ei mulle tulis mieleenkään nimitellä lyhyempiä naisia pygmeiksi persjaloiksi tjsp.



Kaikille meille löytyy ottajansa - toisten luo on todella jopa tunkua, mutta se tuskin johtuu pituudesta/lyhyydestä ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän