Pitkät naiset!
Onko muilla pitkillä naisilla samaa ongelmaa: vaikea saada miehiä.
Olen 184cm pitkä ja painan 75 kiloa. Olen mielestäni ihan nätti, mutta keskivertoa pidempi nainen. Nyt erottuani on todella vaikea ollut löytää uutta miestä, useimmat kiinnostuneet ovat olleet aika lyhyitä, ja kiinnostus on lakannut aika nopeasti. En usko, että henkiset ominaisuuteni ovat niin huonot...
Miehet suosivat yleisesti lyhyempiä naisia?
Kommentit (70)
mutta eipä ole koskaan ollut vaikeuksia löytää miestä. ;) Lyhyempää en ole koskaan huolinut! Se vasta ärsyttääkin kun kainalokepit kovasti yrittävät bileissä/baareissa, en ymmärrä miksi!!
¨ Kainalokepit :) Kirahvi puhuu kainalokepeistä.
EN tajua miehiä, jotka hädin tuskin yltävät silmillään suuni kohdalle,tulevat vonkaamaan!! Ja sitä tapahtuu joka kerta kun käyn viihteellä. t.18
Ne haluaa että jättiläinen alistaa. Friikit vetää puoleensa sellaisia pikku perverssejä...
mutta eipä ole koskaan ollut vaikeuksia löytää miestä. ;) Lyhyempää en ole koskaan huolinut! Se vasta ärsyttääkin kun kainalokepit kovasti yrittävät bileissä/baareissa, en ymmärrä miksi!!
¨ Kainalokepit :) Kirahvi puhuu kainalokepeistä.
EN tajua miehiä, jotka hädin tuskin yltävät silmillään suuni kohdalle,tulevat vonkaamaan!! Ja sitä tapahtuu joka kerta kun käyn viihteellä. t.18
Ne haluaa että jättiläinen alistaa. Friikit vetää puoleensa sellaisia pikku perverssejä...
mikään friikki ja sana hallussa, joten tuollaiset vonkaajat lähtee karkuun joko kiroten tai naama punaisena oman tyhmyyden takia.
mutta eipä ole koskaan ollut vaikeuksia löytää miestä. ;) Lyhyempää en ole koskaan huolinut! Se vasta ärsyttääkin kun kainalokepit kovasti yrittävät bileissä/baareissa, en ymmärrä miksi!!
¨ Kainalokepit :) Kirahvi puhuu kainalokepeistä.
EN tajua miehiä, jotka hädin tuskin yltävät silmillään suuni kohdalle,tulevat vonkaamaan!! Ja sitä tapahtuu joka kerta kun käyn viihteellä. t.18
Ne haluaa että jättiläinen alistaa. Friikit vetää puoleensa sellaisia pikku perverssejä...
No, onneksi en ole itse mikään friikki ja sana hallussa, joten tuollaiset vonkaajat lähtee karkuun joko kiroten tai naama punaisena oman tyhmyyden takia.
Siis olette töykeitä ja vittumaisia miehille vain sksi, että ovat teitä lyhyempiä ja KEHTAAVATKIN tulla tekemään tuttavuutta.
Sitten itketään, että miehiä ei löydy, eikä ne kiinnostu. Ehkä ne pitkätkin miehet huomaavat asenteenne ja kiertävät kaukaa...
t. 177 cm (nainen), seurustelusuhteita 172-185 -senttisten kanssa ja naimisissa itseni pituisen miehen kanssa.
mutta eipä ole koskaan ollut vaikeuksia löytää miestä. ;) Lyhyempää en ole koskaan huolinut! Se vasta ärsyttääkin kun kainalokepit kovasti yrittävät bileissä/baareissa, en ymmärrä miksi!!
¨ Kainalokepit :) Kirahvi puhuu kainalokepeistä.
EN tajua miehiä, jotka hädin tuskin yltävät silmillään suuni kohdalle,tulevat vonkaamaan!! Ja sitä tapahtuu joka kerta kun käyn viihteellä. t.18
Ne haluaa että jättiläinen alistaa. Friikit vetää puoleensa sellaisia pikku perverssejä...
No, onneksi en ole itse mikään friikki ja sana hallussa, joten tuollaiset vonkaajat lähtee karkuun joko kiroten tai naama punaisena oman tyhmyyden takia.
Siis olette töykeitä ja vittumaisia miehille vain sksi, että ovat teitä lyhyempiä ja KEHTAAVATKIN tulla tekemään tuttavuutta. Sitten itketään, että miehiä ei löydy, eikä ne kiinnostu. Ehkä ne pitkätkin miehet huomaavat asenteenne ja kiertävät kaukaa... t. 177 cm (nainen), seurustelusuhteita 172-185 -senttisten kanssa ja naimisissa itseni pituisen miehen kanssa.
puhuin tuossa VONKAAMISESTA, joten, kyllä, olen v-mainen ja töykeä sellaisille! :D
Eikä ole koskaan tarvinnut itkeä puutetta. ;)
Ennemminkin olen kyllästynyt siihen, että kuvitellaan pitkillä naisilla olevan tällaisia vaikeuksia.
Olen yllättynyt miten monia yli 180-senttisiä naisia tässä keskustelussa tuntuu olevan. Aika harvoin teitä näkee.
Nainen 178 cm
Olen itse 178cm/68kg nainen, ja minulle on aina löytynyt itseäni pidempiä miehiä (haarukka 181-198cm, n=9). Aivan muut syyt ovat sitten vaikuttaneet siihen ovatko kemiat osuneet kohdilleen. Pituudella on kyllä minullekin merkitystä, sillä en haluaisi tuntea itseäni kookkaammaksi kuin mies...Minusta tuntuu, että juuri pidemmät miehet ovat olleet kiinnostuneita minusta.
Ihmiset yleensä hakee oikeanlaista ihmistä itselleen ja siihen kuuluu niin sisäiset kuin ulkoisetkin asiat. En itsekään juuri ole katsellut lyhyempiä miehiä eikä lyhyemmät miehet minua. Kerran olen tapaillut lyhyempää miestä kun niin moni muu asia kuitenkin toimi tosi hyvin, juttu jatkui kuitenkin vain hetken. Otan kyllä imarteluna jos minua lyhyempi mies yrittää lähestyä, sehän tarkoittaa minun olevan niin kiinnostava ettei pituuskaan ole este! Nykyinen aviomieheni on muuten minua 1cm lyhyempi..;)
Ennemminkin olen kyllästynyt siihen, että kuvitellaan pitkillä naisilla olevan tällaisia vaikeuksia. Olen yllättynyt miten monia yli 180-senttisiä naisia tässä keskustelussa tuntuu olevan. Aika harvoin teitä näkee. Nainen 178 cm
näkee kyllä "kaikkialla", varsinkin sellaisia 20-35v.
t.184cm
ympäri Eurooppaa, Suomi on tähän asti ainoa maa missä pitkiä naisia mollataan ja ihmetellään. Muualla pitkä, hoikka nainen on hyvinkin tavoiteltava.
Taitaa taas suomalainen huono itsetunto nostaa päätään kun pitää pelätä pitkiä, näyttäviä naisia.
Ja itse en ole erityisen pitkä 172 cm...mutta ihan tyytyväinen näin.
Täälläpäin ainakin pituutta ihaillaan ihan älyttömästi. Naiset ja miehet jauhavat pitkistä, ihanista pohjoismaalaisista ja myös 186 cm pitkällä veljelläni olisi täällä kauheasti vientiä. Jopa kuuskymppistä äitiäni on vokoteltu ja pituuttaan kehuttu. : D
Onneksi täälläkin nuoriso alkaa olla pitkää, sopivia housujakin siis löytyy kaupasta.
Enkä todellakaan ole mielestäni erityisen pitkä, varsinkaan Helsingissä vieraillessani. Moni suomalainen kakskymppinen neito on minua paljon pidempi, miehistä puhumattakaan. Suomessa onkin ihanaa sulautua massaan...
Mielestäni on ihan yksi lysti, minkä kokoinen ihminen on. Hyvä itsetunto ja iloinen asenne ihmisiä kohtaan takaavat viennin kummallekin sukupuolelle. Kokemusta on. Vittumaista tyyppiä ei huoli kuin masokisti tai toinen v-pää, oli ulkonäkö millainen tahansa.
Mielestäni on ihan yksi lysti, minkä kokoinen ihminen on. Hyvä itsetunto ja iloinen asenne ihmisiä kohtaan takaavat viennin kummallekin sukupuolelle. Kokemusta on. Vittumaista tyyppiä ei huoli kuin masokisti tai toinen v-pää, oli ulkonäkö millainen tahansa.
Mä olen 182 cm pitkä nainen ja vientiä on ollut 16 v:sta asti. Hurmaan miehet iloisella hymylläni ja valloittavalla huumorintajullani. Sexappealia kuulemma riittää vaikka muille enkä enää edes muista olevani _pitkä_ nainen :-)
Selkä suoraksi ja pää pystyyn vain!
mieheni 175cm haukkuu minua (170cm) toisinaan lipputangoksi ja kirahviksi.
Napoleon-kompleksi ja sen itsetuntoa olis hivellyt joku 155 cm "kääpä."
Taidanpa tietää, mitä asian takana on.... terveisiä vain. Kyseinen olento on friikki paitsi fyysisesti, ennen kaikkea päänsä sisältä. Aika heiveröisiä loukkaamisyrityksiä, varsinkin kun hyvin tiedetään ne todelliset ajatukset.
Taidanpa tietää, mitä asian takana on.... terveisiä vain. Kyseinen olento on friikki paitsi fyysisesti, ennen kaikkea päänsä sisältä. Aika heiveröisiä loukkaamisyrityksiä, varsinkin kun hyvin tiedetään ne todelliset ajatukset.
mulllekin
mutta en friikki.
On mies.
t. 188 senttiä naista
Säänöllisin väliajoin meitä pitkiä naisia haukutaan kirahveiki, friikeiksi, kolhoiksi yms. WTF??? Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan - ei mulle tulis mieleenkään nimitellä lyhyempiä naisia pygmeiksi persjaloiksi tjsp.
Kaikille meille löytyy ottajansa - toisten luo on todella jopa tunkua, mutta se tuskin johtuu pituudesta/lyhyydestä ;-)
Heh, aivan samaa käy mulle, enkä ole kuin 179 senttinen tyttö! Kyllä mulle lyhyemmätkin kelpaa. Mutta nämä vonkaajat ovat noin alle 170 senttisiä...