Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi useimmat miehet haluaa tavalla tai toisella dominoida mua?

Vierailija
24.09.2023 |

Jos tapailen jotain miestä, he alkavat pian käyttäytyä omistavasti ja esim. kytätä tekemisiäni. Töissä miespuoliset kollegat haluavat neuvoa ja määräillä ja käyttäytyvät suojelevasti.

Onko miehet vaan ylipäätään sellaisia vai onko vika minussa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat alitajuisesti merkkejä siitä, että olet alistuva.

Vierailija
2/22 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tunnistaa piilohomon ja kutsuvat sua sadomasokistileikkeihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika ei ole sinussa, vaan niissä pätijämiehissä. Voit välttää niitä miehiä ja jättää ne. Sano että stop, ei. Sinä teet itse. Pidä kiinni siitä jämäkästi. Ulkomailla voi olla tasa-arvoa enemmän tuossa asiassa, mutta jossain toisessa ehkä ei.

Vierailija
4/22 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kiltin oloinen ja näköinen nainen. He testaa sun rajoja ensin pienessä asiassa ja kun et pistä kampoihin niin panokset kovenee.

Vierailija
5/22 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa on juuri tuollaisia, siksi heistä kannattaa pysyä erossa.

Vierailija
6/22 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ole miestä tavannut, kun on jo kytännyt vuoden. Kaiken lisäksi tekee vääriä tulkintoja kaikesta, kun ei kuiteskaan näe mun koko elämää eikä puoliakaan siitä tapaamatta. Terveisiä vaan hänelle. 

Vierailija
7/22 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska valitset olla uhri.

Vierailija
8/22 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista.

Oma modus operandi on olla se hauskanpitäjä, villitsijä ja viihdyttäjä. Muusikkokin.

Toisinaan olen omissa oloissani, rauhallisesti. 

Vierailija
9/22 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Useimmat* miehet viis veisaavat siitä mitä teet. Sulla on nyt vaan joku kummallisesti seuloutunut otos.

Mutta toki, yleistääkää ja syyttelkää sydämenne kyllyydestä, kyllä siihen on totuttu.

T. mies

Vierailija
10/22 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet naisellinen, heikko nainen. Miehet haluaa suojella sua ja pönkittää samalla miehisyyttään.

Vierailija
11/22 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen itsetunto sinulla on? Koet muiden dominoivan.

Osaat ja sinua silti neuvotaan?

Et osaa ja sinua neuvotaan?

Useimmiten töissä on niin kiire, että harva ehtii pyytämättä neuvomaan.

Vierailija
12/22 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala itse dominaksi. Osta sopiva domina-asu, piiskoja, käsirautoja, tappeja ym. kamaa. Kun saat jonkun äijän iskettyä, pue domina-asu yllesi, niin ei uskalla äijä dominoida, vaan alistuu kiltisti.

Vierailija
13/22 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua on. Työpaikoilla jotkut miehet haluavat minusta pikku ystävän ja uskotun itselleen ja suhteissa miehet käyttäytyvät suojelevasti minua kohtaan. Opiskeluaikana yksi mies, jota tapailin, tiuski aika kiukkuisesti toiselle miehelle, jonka kanssa juttelin opiskelijabileissä. Yksi mies, josta erosin, sanoi, ettei hän tule hyväksymään minulle ketään uutta miestä (!). Hän vainosi minua pahasti suhteen jälkeen. Herätän tuollaisia reaktioita joissakin miehissä. Olen opetellut tunnistamaan näitä tilanteita etukäteen. Pyristelen myös aina irti heti alkuunsa työpaikoilla lähestyvistä miehistä. Hehän eivät koskaan ehdota mitään suoraan, mutta alkavat vain pitää tiivistä ja läheistä kontaktia.

Vierailija
14/22 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tarvitset mielenterveys lääkitystä.

Puhut sairaita ja harhaisia asioita.

Jossain sun nupissa, mättää nyt tosi pahasti.

Jo trollilksi aloitus on sekavan ihmisen kirjoittama.

Vierailija
15/22 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes ole miestä tavannut, kun on jo kytännyt vuoden. Kaiken lisäksi tekee vääriä tulkintoja kaikesta, kun ei kuiteskaan näe mun koko elämää eikä puoliakaan siitä tapaamatta. Terveisiä vaan hänelle. 

Voi lapsi hyvä, olet sekaisin kuin vanha seinäkello.

Aamulla heti soitto päivystykseen, saat lääkkeet harhaisuuteesi, tai lähetteen osastohoitoon.

Vierailija
16/22 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet naisellinen, heikko nainen. Miehet haluaa suojella sua ja pönkittää samalla miehisyyttään.

Ja paskat?

Hullu trolli toi on.

Koko illan postaillut tänne täyttä sontaa. Omasta päästään vetäistyjä aloituksia.

Vierailija
17/22 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä asiasta ei voi puhua?

Vierailija
18/22 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti asiaan vaikuttaa mm se, että on empaattinen ja se, ettei kuulu kiinteästi mihinkään naisporukkaan.

Vierailija
19/22 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa esittää mitään itsevarmaa kovista. Olen se mikä olen ja irrottaudun miehistä muilla tavoilla.

Vierailija
20/22 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään sinun tai kenenkään muun yhden ihmisen kokemusten perusteella ei voida päätellä mitään siitä, millaisia miehet yleensä ovat. Miehiä on maailmassa miljardeja ja Suomessakin miljoonia. Tarvittaisiin tieteellistä, tilastomenetelmiä käyttävää tutkimusta, jos haluttaisiin selvittää, kuinka yleinen joku persoonallisuudenpiirre on kaikkien miesten joukossa; anekdooteilla sitä ei voida selvittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme