Muistatko vielä miltä tuntuu olla rakastunut?
Tai oletko kenties rakastunut tällä hetkellä? Kuuntelin tänään musiikkia, jota kuunneltiin silloisen poikaystäväni kanssa 12 vuotta sitten. Olin täydellisesti ja peruuttamattomasti rakastunut; ihana, repivä ja suloinen tunne. 10-vuotishääpäivämme lähestyy, ja rakastuminen on muuttunut rakkaudeksi jo vuosia sitten. Toisinaan, kun ikävä iskee, niin samankaltainen tunne valtaa sydämen. Toisaalta on ikävä tuota aikaa tänäpäivänä, kun mies tekee pitkää päivää ja esikoistaapero huutaa ja kiukkuaa. Mutta silti en vaihtaisi tätä nykytilannetta. Fiilistely sallittakoon.
Kommentit (6)
Enkä tahdo niitä muistoja minnekään hävittää, vaikka sittemmin mieheni kanssa erottiinkin.
Muistan, miltä tuntui saada valtava ruusupuska... muistan, miten perhoset lepattivat vatsassa, kun odotti toista kotiin... minä muistan sen kaiken ja muistelenkin niitä hetkiä lämmöllä yhä vieläkin. Päivääkään en siitä suhteesta vaihtaisi pois (no okei, sen loppuajan ennen eroa kyllä).
Ystäviä olemme onneksi exän kanssa edelleen.
Onnea teille kovasti 10-vuotishääpäivästä... ja muistathan kertoa miehellesikin tuon kaiken. Tai, no... tottakai muistat :)
Fiilistely on erittäin sallittua :)
Liittoa takana reilut 20 vuotta ja mies on löytänyt nuoremman ja varmaan sitten "paremman" muutenkin:( Ei raastais tuo tuleva ero niin paljon jos en tuota rakastumisen tunnetta edes muistaisi...
Mutta mun täytyy kyllä sanoa, että mulle rakastuminen ei sovi. Se saa koko elämän sekaisin ja mihinkään en pysty keskittymään. Vain ja ainoastaan mietin tätä kohdetta ja olen myös mustasukkainen. Kun rakastumisen tunne laimenee ja muuttuu rakkaudeksi, elämänikin tasapainottuu ja on taas uomissaan :)
johon voin rakastua aina uudelleen. Ollaan oltu jo 8 vuotta yhdessä. Ensi huuma on muuttunut rakkaudeksi, mutta silti tuntuu, että rakastun häneen uudelleen tasaisin väliajoin. Viimeksi kun toinen poikamme syntyi. Niin kävi esikoisenkin kohdalla. Mieheni oli niin hienosti tukenani synnytyksissä. Ja kun näen hänet poikien kanssa, syvä rakkauden tunne nousee pintaan.
Mä jäin leskeksi viitisen vuotta sitten ja nyt mä olen ensimmäistä kertaa miehen kuoleman jälkeen rakastunut ihan täysillä! Ja aion nauttia tästä, kävi miten kävi! Mä en muistanutkaan miten hassu tunne tää on:))