Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitajat, saako lääkkeitä kuljettaa taskuissa

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan saa! Luin jutun ja todella tyrmistyin. Miten ko. hoitaja voi edes väittää tuollaista, että lääkkeet olisivat sekoittuneet housujen taskussa?!?!?! Lääkkeitä ei koskaan, kukaan, mitenkään kuljeta taskussa.

Itse olen ammatiltani lähihoitaja ja olen kauhuissani kaikista näistä julkisuuteen tulleista tapahtumista.

Vierailija
2/10 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus tulee laitettua roskiin menevät lääkkeet taskuun kun täytyykin mennä kiireesti jonnekkin muualle kuin mihin alunperin oli menossa esim. viemään niitä lääkkeitä lääkeroskikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että toi Lampela on sepittänyt tarinan ja käskenyt hoitajan sanoa noin. Ei tota voi muuten selittää. Jos hoitaja oikeesti olis tolleen kuljettanut lääkkeitä, niin mun mielestä se ei sitten enää saa harjoittaa lähihoitajan ammattia ja vastaa seurauksista, tässä tapauksessa murhasta.

Vierailija
4/10 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pillereitä pitkin taskua?! Hei, ihan varmasti sekoittuvat ties mihin nöyhtään! Eikä tulisi myöskään mieleeni pitää omia lääkkeitä taskussani! Jos joskus tarvitsen töissä jotakin lääkettä (siis itse) esim. buranaa tai panadolia (muita lääkkeitä en käytä), niin kyllä minä pidän niitä omassa laukussani, ja otan siitä, kun lääke täytyy ottaa.

Joskus olen kyllä laittanut jonkun potilaan lääkkeet DOSETISSA, (josta eivät varmasti tipu eivätkä sekoitu mihinkään muuhun) taskuuni siksi aikaa, että esim. vien potilaan vessaan tai autan jotenkin muuten.

t:sh

Vierailija
5/10 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo lääkkeiden sekoittuminen taskussa, erikoinen tapa työskennellä. t.sh joka on töissä kotisairaanhoidossa

Vierailija
6/10 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset lääkkeet jotka on joutuneet taskun pohjalle ja on epävarmuutta mitä ne on, joutuu lääkejätteeseen ilman muuta. Nainen valehtelee. Kukaan hoitaja ei pitä lääkkeitä taskun pohjalla. Puolustus nyt yrittää vaan välttää elinkautisen.

Vierailija
7/10 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähihoitajan, joka pitää omia pamejaan taskun pohjalla olessaan töissä. Että ovat saatavilla. Itse kertoi, ihan vaan kuriositeettina..

-anest.sh

Vierailija
8/10 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotihoidossa olevien asikkaiden lääkkeitä kuljetetaan usein mukana, mutta nämäkin ovat aina dosetissa tai muuten annosteltuna.

Vierailija
9/10 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisikin sekoittunut, tuskin yhdestä tai kahdesta väärästä lääkkeestä menee niin sekaisin että henki lähtee tai tulee myrkytys? tietääkö joku paremmin?

Ja jos on muka mennyt lääkkeet sekaisin, niin miksei ole mennyt tarkistamaan kelle mikäkin lääke kuuluu.

Ja kuinka on saman ihmisen kohdalla samalla hoitajalla tullut "vahinko".

ja muka luullut koko ajan että puhutaan jostain toisesta rouvasta...

Menee ihan naurettavaksi tuo homma...

Vierailija
10/10 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä uskon että hoitaja on toiminut myrkyttämistarkoituksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi