Lue keskustelun säännöt.
4+0
10.02.2010 |
Tai ainakin kuvittelin niin. Tein kuitenkin tänään negatiivisen raskaustestin. Onko 4+0 liian aikaista testata (keskimääräinen kierto mulla 27 päivää)?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tee testi viikonpäästä jollei ole jo alkanut sitä ennen kuukautiset.