Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yök. Kaveri odottaa lasta 45-vuotiaalle miehelle.

Vierailija
10.02.2010 |

Jotenkin ajattelin, että pääsis pian tuosta isänkorvikkeesta eroon, mutta nyt onkin vauva tulossa. Kaverilla siis ikää 26 v.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elää onnellisen elmän tämän miehen kanssa, tai löytäis "omaa ikäänsä" olevan ja olis 30 vuotta muuten paskan äijän kanssa, siis ei vältsist mikään juoppo ja vaimon hakkaaja, mut jokainen meistä tietää mitä huono suhde on, vaikka ulkopuoliset sitä ei näe.?!

Vierailija
22/32 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luoja miten ahdasmielistä väkeä täällä on! poistuu av-palstalta....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mun mies oli 45, niin mä olin 34 ja meidän lapset oli 1v ja 2v.

Miten mua ei vieläkään kuvota? Ihan olen ollut onnellinen tuolloin ja olen edelleen vuosien jälkeen.

En itse kyllä pitäisi kaverina tätä yököttelijää enkä haluaisi sellaista myrkyttämään elämääni halveksunnalla.

Ihmisten onni tai parisuhteen onni on paljon muutakin kuin ikää. Ap:n kommentista kuultaa läpi, että elämä olisi jotenkin huonompaa heti sen jälkeen kun 40 on tullut mittariin. Todellisuudessa se on ihan yhtä rikasta tai vielä parempaa kuin nuorena.

Vierailija
24/32 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että teidän ikäero ei nyt ihan yhtä räikeä ole. Ja minä ymmärrän ap:n yökötyksen.

Itselläni on kaveri (29v) joka on naimisissa 45v miehen kanssa. Heille syntyi vähän aikaa sitten vauva. He ovat tosi onnellisia ja ihana pari. Tosi rakastuneita, ja tämä mies on tosi nuorekas. Kaverini on puhunut sitä, että pelkää jäävänsä leskeksi nuorena, ja olivatkin sopineet ettei mies saa kuolla ennen vaimoaan ;)

Sitten taas on toinen pariskunta (entisiä naapureitani) jossa mies melkein 50v "limanuljaska" ja otti vaimokseen 25v "tyttösen". Pian vaimo olikin maha pystyssä ja sen jälkeen lapsia on tullut useampi. Ja miehellä on edellisestä liitostaan vaimoaan kaksi vuotta nuorempi tytär.

TÄmä on minusta yököttävä pariskunta, en voi sille mitään. Koko asetelma on jotenkin alistava. Vaikka mistä minä tiedän millainen perheonni heillä kotona vallitsee. Vaikka vaimo kulkeekin aina meikittä vanhoissa vaatteissa pari askelta miehensä perässä kuin anteeksi pyytäen.. Ihanaa onnea varmaan.

Kun mun mies oli 45, niin mä olin 34 ja meidän lapset oli 1v ja 2v.

Miten mua ei vieläkään kuvota? Ihan olen ollut onnellinen tuolloin ja olen edelleen vuosien jälkeen.

En itse kyllä pitäisi kaverina tätä yököttelijää enkä haluaisi sellaista myrkyttämään elämääni halveksunnalla.

Ihmisten onni tai parisuhteen onni on paljon muutakin kuin ikää. Ap:n kommentista kuultaa läpi, että elämä olisi jotenkin huonompaa heti sen jälkeen kun 40 on tullut mittariin. Todellisuudessa se on ihan yhtä rikasta tai vielä parempaa kuin nuorena.

Vierailija
25/32 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vaikutat aika idiootilta. Laitapa linkki "kaverilles" tähän ketjuun.

Itse olen 32, enkä voisi kuvitella olevani 45-vuotiaan kanssa :) mutta en silti IKINÄ sanoisi kaveristani ja hänen suhteestaan "yök". Jotain rajaa sentään

Vierailija
26/32 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 21, odotan toista lasta 38vuotiaalle miehelleni jota rakastan erittäin paljon :) ja hyvin menee. Ei sitä ikää ajattele kun on toisen kanssa hyvä olla. Hyvä isä, hyvä mies, hyvä sängyssä.... Me molemmat tiedetään että hän on "villit vuotensa" elänyt parikymppisenä ;) niinkun kaikki pojat. en vois kuvitella olevani omanikäisteni kakaroiden kanssa.

Vierailija
27/32 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän menee niin, että nuorella iällä otetaan vanhempi mies. On jo karttunut osaamista ja elämänkokemusta, usein myös varallisuutta ja valtaa.

Sitten vain tuossa 50 seutuvilla vaihdetaan nuorempaan. Sellainen 30-, 40-vuotias tuntuu siinä iässä oikein hauskalta.

Vierailija
28/32 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä ihan kummallisilta... kai mäkin olen sitten ihan kamalan ällöttävä;)

Mun mies on 44, mutta ei mun mielestä yhtään ällötävä.

Jotkut 26-vuotiaat on ihan säälittävän lapsellisia.

Vierailija
29/32 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusen räikeitä yleistyksiä siitä, että parikymppisenä miehet ovat villejä vuosiaan eläviä pikku poikia ja nelikymppiset miehet ovat aloilleen asettuneita, luotettavia ja vastuuntuntoisia..

anna mun nauraa =) Voi kun tietäisitte miten nämä nelikymppiset vastuuntuntoiset perheenisät käyttäytyy esim. firman pikkujouluissa tai kun pääsevät joskus livahtamaan miesporukassa ravintolan yöelämään.. Jep, vastaan yleistyksellä yleistykseen =)

t:entinen ravintolatyöntekijä

Vierailija
30/32 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään keski-iässä ole mitään ällöttävää! Sinä ja miehesi olette saman ikäisiä, lähestytte viittäkybää kimpassa, mikäs siinä.

Sanot että 26v:t on säälittävän lapsellisia. Voisitko kuvitella miehesi ottavan sen ikäisen puolison? Eikö siinä asetelmassa ole sinusta mitään outoa`?

mun mielestä ihan kummallisilta... kai mäkin olen sitten ihan kamalan ällöttävä;)

Mun mies on 44, mutta ei mun mielestä yhtään ällötävä.

Jotkut 26-vuotiaat on ihan säälittävän lapsellisia.

Vierailija
31/32 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on oma menestyvä firma, ja se on eronnut kahden lapsen etä-isä. Me ollaan rakastuneita ja osaltaan mun rakastumiseen vaikutti just sen varallisuus. (sylkekää nyt mun päälle ;))

Se tietää mitä saa ja sanoi suoraan haluavansa nuoren naisen, jota voi kohdella prinsessanaan. Haluaa oman 'trophy wifensa'... Ja mähän nautin siitä, kun se hemmottelee mua. Mikään siinä ei ole 'yäk' mulle. Häitä tanssitaan kesäkuussa.

Ai niin, se on eri rotua kuin mä, mutta tosi seksikäs ja suloinen. Me saadaan varmaan tosi södejä beibejä. =))

Vierailija
32/32 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti kyllä pitää vähän ravistella hereille. Ei tuo nyt mikään normaali tilanne ole. Ehkä raamatun aikaan tai muslimimaissa ok.

Hyötyjä on että mies on siinä iässä varakas tai ainakin pitäisi olla.

Ei siinä mitään jos pitää vanhemmannäköisistä. 10 vuoden päästä näyttää entistä vanhemmalta se mies kun olet kolmekymppinen.

Haittoja on tulevaisuudessa kun joutuu hoitamaan eläkeläistä. Kyllä siinä sellainen tytär ja isä suhde kierolla tavalla on.

Onnea vaan, jännä kun ei kelpaa oman ikäinen seura. Luulisi ettei tuon ikäisen kanssa löydy mitään yhteistä kun arvotkin on ajalta Kekkonen ja toinen ei edes tiedä mikä tai kuka Kekkonen on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi