Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yök. Kaveri odottaa lasta 45-vuotiaalle miehelle.

Vierailija
10.02.2010 |

Jotenkin ajattelin, että pääsis pian tuosta isänkorvikkeesta eroon, mutta nyt onkin vauva tulossa. Kaverilla siis ikää 26 v.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäeron takia yök tosiaankin.

Ite oon nelikymppinen ja yritän vielä, mutta en voisi kuvitella, että tuossa iässä olisi´n rakastunut noin vanhaan.

Siis yök yök. Muistan, kun mua yritti tuon ikäinen vikitellä vähän yli kakskymppisenä, niin yökötti todella. Muistan vieläkin sen paksut nenäkarvat ja vähän jo rypistyneen naaman ja vinon nenän. (Oli kyllä varmaan omassa ikäluokassaan suosittu.)

Vierailija
2/32 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kihloissa 54-vuotiaan miehen kanssa. Vauva tulossa heillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaksi pientä lasta. Hyvin menee ja mieskin on niin nuorekas, että vähintään 10 vuotta nuoremmaksi todellista ikäänsä luulisi.

Vierailija
4/32 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikaltaan vähän alle kolmekymppisenä menestyvän viiskymppisen (naimisissa olevan) pikkupomon. No, nyt "pomo" on eläkkeellä ja mieheni sisko on ihan jumissa tämän vanhuksen puolisona. Ei käy kateeksi, ei :)

Vierailija
5/32 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mieleen että onhohan teillä arvostelijoilla itsellänne suhteet kunnossa..Omassa elämässään onnellinen ei nöäe muiden suhteita minään "yöks" juttuina. Jotkut niistä ovat hyvinkin onnellisia.

Enempi minua ällöttäisi jos mies olisi esim. juoppo taikka muuten epäkelpo puoliso.

Vierailija
6/32 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä imettä tuossa nyt on..? Tuon ikäinen mieshän voi olla mitä mainoimmassa kunnossa.. Oma siskoni 12 vuotta vanhemman kanssa, sekä myös hyvä ystäväni seurustelee lähes 4-kymppisen kanssa ja on itse alle 25..

Vierailija
7/32 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskomattoman keskenkasvuista... Hah!

Vierailija
8/32 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikaltaan vähän alle kolmekymppisenä menestyvän viiskymppisen (naimisissa olevan) pikkupomon. No, nyt "pomo" on eläkkeellä ja mieheni sisko on ihan jumissa tämän vanhuksen puolisona. Ei käy kateeksi, ei :)

mutta entäs kun miehellä on ikää yli 70 ja nainen on vielä nuorekas nelikymppinen?

Ikinä en ottas itelleni noin vanhaa miestä!!

Vierailija
9/32 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitella seurustelevani äitiäni vanhemman miehen kanssa. Onhan siinä jo elämätkin niin eri vaiheessa.

Mitä sanoisitte jos 45v nainen odottaisi lasta 22v pojalle??

Vierailija
10/32 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän mielipiteesi, sillä itse lienet 15-vuotias, sillä eihän aikuinen ihminen käytä sanaa "yök". Käsittämätöntä että joidenkin mielestä numerot kertovat ihmisistä kaiken. Joku on vain "neiti 26" ja toiset ovat tietävinään millainen hän on. Katsokaa ympärillenne! Ihmiset ovat hyvin erilaisia niin ulkonäöllisesti kuin muutenkin vaikka ovatkin syntyneet samana vuonna.

Vierailija
11/32 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta entäs kun miehellä on ikää yli 70 ja nainen on vielä nuorekas nelikymppinen? Ikinä en ottas itelleni noin vanhaa miestä!!

tyyppiä vaan ns. vanhoihin varsiin tehty? Tai mies on nuorekas?

Vierailija
12/32 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ovat keskenkasvuisia iässä 20-30v. Mies joka on 45v. on jo kasvanut aikuiseksi.

Katsos, kun miehet ja naiset kehittyy eri tahtiin.

Toki on poikkeuksia, mutta monet nuoret miehet eivät ole sitoutuneita lapsen hoitoon.

Vierailija
13/32 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatellä kun mies on 45 niin minä olen 36, siis yök, pitää vissiin pistää se vaihtoon sitä ennen??? :D

Vierailija
14/32 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisi todellakin vältellä itseään reilusti vanhempia miehiä, kun miesten keskimääräinen elinikä tuppaa olemaan lyhyempi kuin naisten. Jos ei siis halua suuremmalla todennäköisyydellä kovin nuorena leskeytä.. no joo, eri asia kuka sitten elää elämäänsä tilastojen ja suositusten mukaisesti ;)

Vierailija
15/32 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on 30 ja mies 47. Tässä vaiheessa mies on vielä nuorekkaan oloinen, mutta vaikea ennustaa mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Olen ystävälleni kannustava, vaikka itse en haluaisikaan astua samoihin saappaisiin.

Vierailija
16/32 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on raskaana 52v. miehelle.

Miehellä on useampi lapsenlapsikin ja omat lapset vanhempia kuin tuo "tyttöystävä"

Sairasta!

Vierailija
17/32 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta entäs kun miehellä on ikää yli 70 ja nainen on vielä nuorekas nelikymppinen? Ikinä en ottas itelleni noin vanhaa miestä!!

tyyppiä vaan ns. vanhoihin varsiin tehty? Tai mies on nuorekas?

on yhtään samalla "tasolla" 4-kymppisen kans!;D

Sama mulle minkä ikäisen kukakin ottaa elämänkumppanikseen, mutta itse vaan alkais oma elämääni turhaan "vanhentamaan" jonkun vahuksen rinnalla..."vanheneehan" sitä väkisin itsekin jonkun papparaisen kainalossa, vaikka omaa elämää olis edessä vielä vuosikymmeniä!!

Vierailija
18/32 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se nyt ole aikuisten ihmisten ihan ikioma asia, minkäikäisten ihmisten kanssa he ovat parisuhteessa. Ei rakkaus kysy ikää. Yrittäkää nyt vaan sopeutua siihen, että kaikki eivät ole kuin te. Kyllä mustakin tuntuis ajatuksena kummalliselta olla itseäni 20 vuotta vanhemman miehen kanssa, mutta munpa ei tarviikaan olla. Eikä tarvitse pohtia, miten muut voivat olla, koska se ei mulle kuulu.

Vierailija
19/32 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka alkoi 18-vuotiaana seurustella 52-vuotiaan kanssa. Nykyään ovat 23 ja 57 ja lapsia heillä...sairasta...

Vierailija
20/32 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vasta osaa kantaa vastuuta, olla hyviä vanhempia ja sängyssä avoimia + kestäviä.

Ja tottakai suuren ikäeron suhteet voi päättyä eroon, mutta toisaalta muutenkin tuntuu kaikki eroavan, joten lieneekö syyllä väliä. Elämää eletään nyt ja ei mitään hyvää saa, jos ei uskalla. Jos jotain olen iän myötä oppinut niin sen, että kaavoihin ei kannata kangistua ja olla liian sovinnainen. Oma onni löytyy sieltä, että uskaltaa tehdä omat ratkaisunsa ja rakentaa elämänsä sellaiseksi kuin parhaana näkee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän