Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luin tuota aborttilogia ja järkytyin tästä tiedosta.

Vierailija
13.01.2009 |

Eli kun isompi sikiö (esim. down) abortoidaan niin vauva ei kuole kohtuun vaan syntyneenä tukehtuu kun istukan ja napanuoran toiminta loppuu. Voin kuvitella miten kammottavaa on sairaalan henkilökunnalle katsoa pienen kuolinkamppailua.

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minulla riittää inhimillisyyttä niin lapsettomia kuin tapettuja lapsiakin kohtaan. Jos joku ihan vapaaehtoisesti seksiä harrastaa ja raskaaksi itsensä saattaa, niin eikös silloin voisi vaatia, että siitä roppansa hedelmästä pitäisi huolta. Sitä ruumistaan voi kunnioittaa jo ennen kuin housut jalastaan pois riipaisee.

Vierailija
62/101 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mitä tarkoitat tuolla "raskaaksi itsensä saattaa"?

Sitten vaan pakolla pitää sinnitella raskaus, synnyttää ja luovuttaa lapsi pois, niinkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten jos seksiä harrastaa, niin sitten ottaa siitä vastuun. Ja kyllä. Aina on parempi antaa lapsi jollekin lasta haluavalle, kuin tappaa lapsi.

Vierailija
64/101 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulisin vahingossa raskaaksi niin tietenkin synnyttäisin lapsen ja ellen mitenkään voisi itse pitää antaisiin adoptoitavaksi. Ei elämässä aina kaikki ole helppoa ja ihanaa. Hyväksi käytön minä rinnastan raiskaukseen. Ja raiskaus on raiskaus avioliitossakin.

Vierailija
65/101 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse valmis synnyttämään ja luovuttamaan vauvoja vieraille ihmisille. Jos olet siihen valmis ajattelematta vauvan kärsimystä niin oletpa todella jalo ihminen. Iloitset vauvan ihanasta tulevaisuudesta ja rakastavista vanhemmista kodin lämmössä. Sinulla ei ole epäilyksen häivää eikä huolta, kaikki on niin helppoaja ihanaa.

Tuosta oman ruumiin kunnioittamisesta voisi pitää pitkänkin luennon. Monet naiset alistuvat jopa avioliitossa miehen hyväksikäytön uhriksi...Itsensä kunnioitus voi olla pitkän työn tulos. Asiat eivät ole niin helppoja kuin sinä luulet....

"""58 ei ole lapseton eikä ole koskaan lapsettomuudesta kärsinyt.

Mutta minulla riittää inhimillisyyttä niin lapsettomia kuin tapettuja lapsiakin kohtaan. Jos joku ihan vapaaehtoisesti seksiä harrastaa ja raskaaksi itsensä saattaa, niin eikös silloin voisi vaatia, että siitä roppansa hedelmästä pitäisi huolta. Sitä ruumistaan voi kunnioittaa jo ennen kuin housut jalastaan pois riipaisee"""""

Vierailija
66/101 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin sanoa sen, että esim. perheessä, jossa ennestään lapsia ja äidin jaksaminen jo koetuksella esim. masennuksen takia, voi ehkäisyn pettämisestä seurannut ei-toivottu raskaus olla ns. viimeinen niitti koko perheen jaksamisen kannalta, JOS äidin olisi vain "pakko" kantaa lapsi, synnyttää se ja luovuttaa vieraille. Entäs se itkeskelevä, henkisesti lopussa oleva äiti, ja jo olemassaolevat lapset, jotka tämän kautta ehkä traumamatisoituvat lopuksi iäkseen? Ilmeisesti on sitten kumminkin ok uhrata "syyllinen" äiti ja asiaan viattomat sivulliset lapset..

Vierailija
67/101 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai äidin masennukseen. Miksi hänet pitäisi uhrata.

Vierailija
68/101 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ihan varma ettei oloani parantaisi tietoisuus yhden lapsen tuhoamisesta.

Vierailija
69/101 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja usein nämä asiat tosiaan vaikuttavat suoraan muidenkin kuin äidin elämään. Ihmiset ovat yksilöitä, ei abortti varmasti kenellekään helppo ratkaisu ole, mutta on tilanteita joissa se voi olla paras ratkaisu.

Vierailija
70/101 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(olin tuo masentunut äiti) että minulle tuo ratkaisu oli oikea. En olisi jaksanut siinä tilanteessa silloin edes itseni kanssa, saatika pitää huolta lapsistani.

Vierailija
71/101 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa vaikeasti masentuneet, jotka muuten eivät jaksa tehdä yhtikäs mitään. Masennus on kamala sairaus. Se lamauttaa ja saa kaiken näyttämään mustalta. Mikään ei kiinnosta. Mutta joillakin kuitenkin seksi sujuu, se on ihmeellistä.

Vierailija
72/101 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinun on vaikea hyväksyä muita. Se mikä toimii sinulla ei toimi toisten elämässä. Se ei ole mikään ratkaisu ongelmiin. Elä niin kuin minä elän tai muuten olet luopia ja kelvoton paska.

Vierailija
73/101 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuskaan ei ole mikään koko elämän jatkuva olotila, se voi olla ohimenevää /elmäntilanteeseen liittyvää tai esim. kaksisuuntaisen mielialahäriön depressiovaiheen syvää masennusta.

Mutta mitäpä tätä selitän -t arkoituksesi taisi ollakin vain ilkeillä, eikös?

Vierailija
74/101 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet niin haavoittumaton ja kaiken inhimillisen yläpuolella. Olet varmaan mielestäsi todella hyvä ihminen.

Vierailija
75/101 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän aika moni sitä paitsi harrasta seksiä monesta muustakin syystä kuin siitä että se olisi jotenkin upeaa aina, ja haluttaisi niin kauheasti. Tuleepa mieleen monta kirjoitusta tältäkin palstalta, jossa kehotetaan antamaan miehelle, ettei mene vieraisiin. Tapahtuupa jopa avioliitoissa paljon seksuaalista väkivaltaa, raiskauksia - mutta eihän siinä mitään.. Totta kai se lapsi on aina hampaat irvessä kannettava ja kivulla synnytettävä, vaikka olisi raiskauksen tuotos.

Vierailija
76/101 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi tulla vahingossa raskaaksi. 71 tietää kaiken.

Vierailija
77/101 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin on syvällä aallonpohjassa. Silloin ei jaksa kunnolla edes elää. Ei silloin ole seksi ensimmäisenä mielessä. Pelkkä hengittäminen on kovaa työtä. Sellaista masennusta ei ole olemassa, joka puhkeaa sattumalta vain silloin kun ehkäisy pettää.

Vierailija
78/101 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako kaikissa olla kyse äidin masennuksesta. Epäilenpä että suurin osa tehdään ihan vain siksi, kun ei olla viitsitty, muistettu, haluttu käyttää ehkäisyä. Kun on niin helppo saada se abortti.

Vierailija
79/101 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei embryolla ole tässä asiassa päätäntä valtaa. Pitäisikö sinun mielestä olla?

Vierailija
80/101 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaksisuuntaiseen mielialahäiröön monilla kuuluu maanisia seksuaalisia kausia, ja sitten taas syviä masennuskausia itsemurha-ajatuksineen. Itselläni onneksi on asiat nyt reilassa (myös perheasiat lapsineen), mutta hieman huvittaa tuo kuinka oman kokemuksesi perusteella muka tiedät kaiken masennuksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi