Kylläpä teki ystävä mahtavan tempun minulle. Kateellinenko?
Tutustuin mukavaan mieheen ollessani bilettämässä ystäväni kanssa, kiinnostus heräsi heti ensivilkaisulla. Komea, timmissä kunnossa ja ihanat vilkkusilmät. Kävimme tanssimassa ja juttelimme pitkään, vaihdoimme puhelinnumeroita. Mies ei yrittänyt vongata sänkyynsä, hänkin vaikutti aidosti kiinnostuneelta minusta.
Mutta mutta... Pari viikkoa ensitapaamisen jälkeen olimme uudestaan porukalla bilettämässä ja yllättäen kesken illan mies jotenkin "kylmeni" minua kohtaan. Oli edelleen yhtä herrasmies, mutta ei samalla lailla enää osoittanut huomiota minulle. Ei koskettanut, ei katsonut silmiin. Illan päätteeksi sanoi että eiköhän tämä ollut tässä, parempi unohtaa koko juttu. Minä olin ällistynyt.
Seuraavana aamuna ystäväni tunnusti että oli kertonut miehelle minun olevan naimisissa. Naimisissa toki olen, mutta ero on vetämässä. Olen muuttanut omaan asuntoon jo kuukausia sitten ja kaikki tunnesiteet aviomieheeni on katkaistu. Hyvissä väleissä ja sivistyneesti ollaan eroamassa. Ystäväni tietää tämän.
Nyt olen todella vihainen ystävälleni. Miksi ei voinut sanoa miehelle että olen eroamassa ja nyt vain odottelen viimeistä vahvistusta virallisesta erosta. Oli siis antanut miehen ymmärtää että olen yhdessä aviomieheni kanssa, ja aivan kuin haluaisin jonkun ihme sivusuhteen aviomieheni selän takana. Olen todella pettynyt, olen todella kiinnostunut tästä miehestä. Mietinkin pitäisikö minun soittaa tai laittaa viestiä oikaistakseni asiat. Toisaalta mietin miksi mies ei kysynyt asiasta minulta, uskoi vain suoraan ystäväni sanaa. Onko silloin edes kiinnostuksen arvoinen?
Kommentit (250)
Eikö mies edes kysynyt sinulta suoraan asiasta? Lopetti vain suhteen. Minusta tuo kuulostaa pikemminkin siltä, että ei ole kiinnostunut oikeasti.
oletko lähettänyt mailia? tai textarin?
pahaa ystävästäsi.
Millainen ystävä sinä olet?
haluan ensin selvittää ajatuksiani etten mene aiheetta syyttämään mistään. Toki voi olla että humalassa sanonut jotain sen kummemmin ajattelematta tai sitten voi olla kateellinen tai vaikka mitä muita syitä. En tiedä. Tällä hetkellä olen kuitenkin suuttunut hänelle, koska en päässyt asiaa viemään eteenpäin niinkuin itse olisin halunnut. Ihmetyttää sekin että koskaan aiemmin vuosien aikana ystäväni ei ole puhunut tai tehnyt tyhmyyksiä vaikka olisi ollut erittäinkin humalassa. Eikä mielestäni sillä kertaa ollut.
ap
Kävin sen illan aikana vessassa ja kun sieltä palasin oli hän "muuttunut/kylmentynyt". Jutteli niitä näitä porukkamme edessä, mutta ei katsonut minuun eikä hymyillyt. Ihmettelin heti että mikä tämä homma on, mutta en viitsinyt alkaa tivata syytä kaikkien nähden. Kotiin lähtiessä sanoi että eiköhän tämä ollut tässä ja unohdetaan koko homma. Olin ihan puulla päähän lyöty ja taisin suurinpiirtein suu auki tuijottaa. Mies lopuksi kysäisi että tuliko paha mieli. Tulipa tuli. Sitten sanoi vain heipat ja lähti menemään taksille.
ap
Eikö mies edes kysynyt sinulta suoraan asiasta? Lopetti vain suhteen. Minusta tuo kuulostaa pikemminkin siltä, että ei ole kiinnostunut oikeasti.
pahaa ystävästäsi.
Millainen ystävä sinä olet?
haluan ensin selvittää ajatuksiani etten mene aiheetta syyttämään mistään. Toki voi olla että humalassa sanonut jotain sen kummemmin ajattelematta tai sitten voi olla kateellinen tai vaikka mitä muita syitä. En tiedä. Tällä hetkellä olen kuitenkin suuttunut hänelle, koska en päässyt asiaa viemään eteenpäin niinkuin itse olisin halunnut. Ihmetyttää sekin että koskaan aiemmin vuosien aikana ystäväni ei ole puhunut tai tehnyt tyhmyyksiä vaikka olisi ollut erittäinkin humalassa. Eikä mielestäni sillä kertaa ollut.
ap
Turha sitä on panna ystävän syyksi. Mies totesi vain, että tämä oli tässä. Ei ole intressejä sinua kohtaan. Kokeili kepillä jäätä, antaisitko helpolla. Mutta olit sen oloinen, että haet vakituista kaveria niin päätti, että parempi lopettaa ajoissa.
Kävin sen illan aikana vessassa ja kun sieltä palasin oli hän "muuttunut/kylmentynyt". Jutteli niitä näitä porukkamme edessä, mutta ei katsonut minuun eikä hymyillyt. Ihmettelin heti että mikä tämä homma on, mutta en viitsinyt alkaa tivata syytä kaikkien nähden. Kotiin lähtiessä sanoi että eiköhän tämä ollut tässä ja unohdetaan koko homma. Olin ihan puulla päähän lyöty ja taisin suurinpiirtein suu auki tuijottaa. Mies lopuksi kysäisi että tuliko paha mieli. Tulipa tuli. Sitten sanoi vain heipat ja lähti menemään taksille.
apEikö mies edes kysynyt sinulta suoraan asiasta? Lopetti vain suhteen. Minusta tuo kuulostaa pikemminkin siltä, että ei ole kiinnostunut oikeasti.
Olisko paikallaan olla jonkin aikaa ilman suhteita?
jo kauan ennen erilleenmuuttoa pystyynkuollut. Pitkään vitkuteltiin ennenku tehtiin eropäätös. Yhteiset vuodet painoi kupissa paljon, mutta myös se että mitä meistä ajatellaan, kun erotaan. Eropäätöksenkin jälkeen kesti aikaa ennenkuin löysin oman asunnon. Puhumattakaan siitä että saimme paperit vietyä vetämään. Käytännössä olen ollut ilman suhdetta vuoden. Eli ei voi sanoa että heti uutta putkeen. Toki se voi joistakuista siltä näyttää ja varmasti näyttääkin koska virallisesti vielä naimisissa olen. Läheisimmät kuitenkin tietää todellisen tilanteen.
Olisko paikallaan olla jonkin aikaa ilman suhteita?
milloin ap alkaa etsiin uutta miestä erottuaan entisestään? Eihän se ole kertonut edes, että kuinka kauan ovat jo olleet eronneet ex-miehensä kanssa.
Pidän sulle ap peukkuja! Toivottavasti asiat selviää sen miehen kanssa. Jos se tollaseen kaatui heti alkuunsa niin silloin tää mies ei kyllä ole sun arvoinen alunperinkään. Mä ymmärrän täysin tuon sun tilanteen, että et heti kättelyssä halunnut kertoa oudolle ihmiselle, että ero alkaa oleen täysin ohi. En tekisi sitä itsekään, koska toinen heti "leimaa" ja kuvittelee toisen erilailla tuollaisen jälkeen, jos ei ole päässyt tutustumaan ensin paremmin.
!
niin hän keskustelee asian sinun kanssasi ja ymmärtää sinua kun sanot että mikä sinun ja ex-miehesi tilanne on. Ja että et toki halunnut heti alkuun alkaa selvittämään eroasioitasi vaikka se olisi ollut reilua ja rehellistä ja niin olisi pitänyt tehdä. Olisit voinut sanoa, että olen juuri eronnut.. mutta mitä se olisi muuttanut? Eihän sinulla ole silti ketään "miestä elämässäsi" ..siinä mielessä missä minä ymmärrän kysymyksen esitetyn.
kuin prinssi oli saapunut valkoisella ratsullaan ja lupasi jättää treenit ja muun elämän ap.n takia.
Ilta oli vierähtänyt kivasti ystävää haukkuessa. Oli varmaan itse ollut kiinnostunut miehestä ja yritti erottaa heidät. Onneksi he kuitenkin saivat nyt toisensa ja saavat epäluotettavan ja kateellisen ystävän pois elämästään.
Illalla mies kosi timanttisormuksen kanssa ja tarttui vahvoilla käsivarsillaan ap.ta vyötäröltä ja antoi kiihkeän suudelman ja lupasi ikuista uskollisuutta ja rakkautta.
Ahhhh, kun on ihkuu.....
Enemmän olen pohtinut minun ja miehen asiaa. Treeninsä saa pitää, mutta valkoista ratsua ja timanttisormusta en pistäisi pahakseni. Sitten myöhemmin... =)
kuin prinssi oli saapunut valkoisella ratsullaan ja lupasi jättää treenit ja muun elämän ap.n takia.
Ilta oli vierähtänyt kivasti ystävää haukkuessa. Oli varmaan itse ollut kiinnostunut miehestä ja yritti erottaa heidät. Onneksi he kuitenkin saivat nyt toisensa ja saavat epäluotettavan ja kateellisen ystävän pois elämästään.
Illalla mies kosi timanttisormuksen kanssa ja tarttui vahvoilla käsivarsillaan ap.ta vyötäröltä ja antoi kiihkeän suudelman ja lupasi ikuista uskollisuutta ja rakkautta.
Ahhhh, kun on ihkuu.....
jälkeen valmis odottamaan kosintaa ja sormusta.
Hei haloo. Ei ihme jos miestä vähän ahdisti.
Enemmän olen pohtinut minun ja miehen asiaa. Treeninsä saa pitää, mutta valkoista ratsua ja timanttisormusta en pistäisi pahakseni. Sitten myöhemmin... =)
Ahhhh, kun on ihkuu.....
Se oli heitto. Siksi laitoin hymiön perään. Tosikko? Ymmärrätkö mitä tarkoittaa myöhemmin? Sehän voi olla kaikkea viikosta kymmeneen vuoteen. Alkajaisiksi olisi hyvä, jos nyt saataisiin asian puhuttua selväksi, ettei kummallekaan jää mitään epäselvää.
ap
jälkeen valmis odottamaan kosintaa ja sormusta.
Ahhhh, kun on ihkuu.....
tapaamisen jälkeen oottaan kosintaa edes 10 vuoden päästä. Kyllä haluaisin tutustua ihmiseen hiukan paremmin.
Mutta kukin tavallaan. Vähän vaikutat epätoivoiselta.
Se oli heitto. Siksi laitoin hymiön perään. Tosikko? Ymmärrätkö mitä tarkoittaa myöhemmin? Sehän voi olla kaikkea viikosta kymmeneen vuoteen. Alkajaisiksi olisi hyvä, jos nyt saataisiin asian puhuttua selväksi, ettei kummallekaan jää mitään epäselvää.
apjälkeen valmis odottamaan kosintaa ja sormusta.
Ahhhh, kun on ihkuu.....
En todellakaan ODOTA kosintaa, en nyt enkä 10v päästä. enhän ole entisestäkään aviomiehestä vielä eroa saanut. Kuten sanoin näin alkajaisiksi odotan että saisimme puhuttua varsinaisen asian selväksi, että oliko homma todellakin tässä vai vieläkö jatkamme.
Mutta jos tuosta piikittelystä jotain iloa saat, niin ole hyvä vain.
ap
Minustä tässä on oiva tilaisuus katsoa, miten mies pystyy selvittämään ristiriitatilanteet. Jos hän alkaa lähettää ristiriitaisia signaaleja ja ei kykene suoraan keskusteluun, niin silloin kannattaa miettiä, että onko suhteella muutenkaan tulevaisuutta...
tsemiaä!
kaikki järjesty parhain päin. Ja muista painottaa että exälläsi on jo uusi nainen ja kaikki tunnesiteet on katkaistu! Kerro sitten miten kävi!!!