Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako (vuorotyössä) olla tällainen työvuorojärjestys usein?

Vierailija
06.02.2010 |

Olen ollut reilun 10kk töissä valmistumiseni jälkeen ja minulle on osunut useasti työvuorojärjestys, joka on minusta tosi raskas, osin ehkä vaikuttaa raskaus.

On siis ollut tällainen yhdistelmä 2iltaa, 2aamua, 2-3yötä ja tässä välissä yks vapaa (välillä kaks) ja sit on aamu yleensä tai ilta. Minä en kyllä saa nukuttua tarpeeks, jos on vaan yks vapaapäivä, jos yövuoroja ollut useampi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitoalalla. Vapaita harvoin kahta peräkkäin, paitsi yön jälkeen. Rankinta on kuitenkin aamu,ilta, aamu,ilta,aamu, yö yhdistelmä

Vierailija
2/8 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja just toi kaks yötä, nukkumapäivä ja seuraavana päivänä iltaan meinaa viedä multa hengen. Raskasta, mutta ei voi miuta kun ne vapaapäivät tulee aina viikonloppuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaako yhden yön vai useamman peräjälkeen, minä en halua kuin yhden yön kerrallaan. Rankinta on todellakin se ilta,aamu,ilta, aamu -yhdistelmä. Tosin harvoin sattuu noin, vaan yleensä on aamu, aamu, ilta, pätkä-aamu(7-12) ja yö, tai yö ilman pätkä aamua. Yön jälkeen on useimmiten kaksi vapaata, pääsääntöisesti joka kolmas viikonloppu on kokonaan vapaata.

Vierailija
4/8 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on jos yön jälkeen ilta, ilman nukkumapäivää. (siis kotiin 7 ja töihin takas klo 14) Tai ilta-yö putkeen. Tai yöiden jälkeen viel 5 työpäivää, ilman vapaita...

Vierailija
5/8 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on jos yön jälkeen ilta, ilman nukkumapäivää. (siis kotiin 7 ja töihin takas klo 14) Tai ilta-yö putkeen. Tai yöiden jälkeen viel 5 työpäivää, ilman vapaita...

kielletty vuoro.

Vierailija
6/8 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos siitä saa seuraavan päivän vapaaksi.

Vierailija
7/8 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos yövuoron jälkeen, ilman nukkumapäivää, olisi iltavuoroon meno...

Vierailija
8/8 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinä aikoina pienissä firmoissa tapahtuu kaikenmoista. Työntekijän "suostumuksella", tietty.

Tammikuussa oli työtunteja 197, yövuoroja 12... No, on hiihtolomaksi pitkät vapaat tiedossa, kun noita tunteja melkoisesti kertyi.

Ai niin, haaveilen ihan normi päivätyöstä- Enkä ikipäivänä kenellekkään suosittelisi hoitoalaa...