Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IHANAT PESUAINETUOKSUT!Musta on ihanaa kun pyykki tuoksuu

Vierailija
05.02.2010 |

hyvälle, onko muita samoin ajattelevia?

Luin allaolevasta ketjusta, että pitäs pestä hajusteettomalla...ei tulis mieleenkään.

Valitsen jopa pesuaineeni tuoksun perusteella=)haistelen jo kaupassa...

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä käytän pientä määrää mäntysuopaa pyykinpesussa,tuoksu ihan ok.

Vierailija
82/97 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesuaineiden hajusteet tuoksuu älyttömän vahvasti ja PAHALLE - etenkin kun niihin sotkee hajustetut meikit, pesuaineet, dödöt, hiuslakat ja tietty se hajuvesi, kaikki eri sarjaa. Hyi kuvotus.

erilaisia kemikaaleja! Ihmiset eivät kyllä käytä aivojaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvälle, onko muita samoin ajattelevia? Luin allaolevasta ketjusta, että pitäs pestä hajusteettomalla...ei tulis mieleenkään. Valitsen jopa pesuaineeni tuoksun perusteella=)haistelen jo kaupassa...

Mä kanssa rakastan puhtaan pyykin tuoksua. olkoonkin pesuaineen haju, mutta mun nenään se on raikas, puhdas tuoksu. Ootko ap kokeillut jo Len:n chrystal- huuhteluainetta? Ihan huippu! Tai mulla vasta siis eka pullo menossa sinistä ja on kyllä hyvä :). Jaha..jos menis laittaa pyykit narulle niin saa ihanan tuoksun kotiin ;).

Vierailija
84/97 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä, miksi ihmiset ovat nyt yhtäkkiä alkaneet valittaa näistä hajuista, niin eiköhän syy löydy siitä, että niitä käytetään nykyään niin paljon. Joka paikkaan tungetaan hajua ja kemikaalia, joiden vaikutuksista ei oikeastaan tiedetä mitään. Kyllähän niille sitten herkistyy ja allergisoituu. Ja jos ei itse käytä juuri mitään hajusteita, niin arvatkaa vaan, miltä haisee nenään muiden löyhkäpotpuri: pesu- ja huuhteluaine, vartalo- ja kasvovoide, deodorantti ja hajuvesi, hiusten muotoilutuotteet ja meikit. Kyllähän nenä turtuu semmoiseen, kun jatkuvasti ympäröi itsensä niin monella tuoksulla. Ja toiset tulevat sitten yliherkiksi niille.

Vierailija
85/97 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakaan en niistä luovu ennen kuin laki kieltää hajusteet.

Vierailija
86/97 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kannattaa siis siedättää itsensä tuoksuille Minä ainakaan en niistä luovu ennen kuin laki kieltää hajusteet.

käytin ennen tuoksuja, mutten käytä enää. Niille voi myös herkistyä. Monet niistä ovat kemikaaleja, joiden vaikutuksesta ihmiseen ei tiedetä vielä mitään. Mä taas yritän karsia kaikenlaisia kemikaaleja elämästäni. Niitä kun työnnetään markkinoille ilman kunnon tutkimuksia, tai sitten tutkimuksia vääristellään.

Sua edellinen kirjoittaja

Vierailija
87/97 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesuaineena erisan ja huuhteluaineena comfort pure. meillä on melkein kaikki atoopikkoja tai allergisia ja tuolla yhdistelmällä saa puhdasta ja miedosti tuoksuvaa pyykkiä.

itse en voi sietää voimakkaita tuoksuja,esim. bioluvil on tosi paha. tulee heti oksettava olo ja pää kipeäksi.

ja joskus comfort sensitive huuhteluaine (täysin tuoksuton), eikä haise pyykki pahalle.

Vierailija
88/97 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävän ummehtuneelta haisee pyykki jos ei ole hajustetta pesuaineessa. Huomaa kyllä kun ihmisten kanssa on paljon tekemisisssä, että ne jotka käyttää hajusteettomia, haisee ihme tunkkaiselle.

Minä valitsen aina tuoksullisen pyykinpesuaineen ;)

ei haise tunkkaiselle, käytössä tuoksuttomat.

Olisikohan ko. henkilöillä siten pesukoneessa ummehtunut haju?

Vierailija
89/97 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuoksui ihan Palmolive-saippualle. Eli ei kovin luonnolliselta sekään. Lopetin kokonaan aineen käytön sen takia.

Vierailija
90/97 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein miettinyt, miten erilaista elämä olisi, jos hajuaisti ei olisi piinallisen tarkka. Hajustetut pesuaineet pitää kiertää kaukaa jo kaupassa, jottei tule paha olo. Tupakoijat haisevat lialle ja kurjuudelle, alkoholia käyttäneet kauhistuttavalle, epäsiistit ihmiset ovat piinallisia ja jopa näitä pelottavimpia ovat ihmiset, jotka uivat aamuisin erilaisissa hajusteissa. Siinä sitten yrittää olla tulematta huonovointiseksi, kun vieressä lemuaa halvalle haisuvedelle, kaamealle pesuaineelle, tupakalle ja minttupurkalle joku "hyviä tuoksuja rakastava" henkilö. Armoa meille, jotka haistamme hyvin!

Vierailija
91/97 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesuaineen kanssa ja ulos kuivumaan kesällä. Tuoksuupa hyvältä.

Vierailija
92/97 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä elämästä tuollakin tavalla tuskallista :D. Itselläni on todella hyvä hajuaisti, varmasti siksi koska en polta. Eikä mun päivää häiritse se, jos jollain hiukan tuoksahtaa vaatteet pesuaineelle, tai jokus joku syö purkkaa. Olisi kyllä melko ankeaa, jos mikään ei saisi miltään missään haista/tuoksua. Itse käytän hajusteettomia pesuaineita mutta en nyrpistä nokkaani, jos jossain itselleni vieras tuoksu on.

Vierailija
93/97 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen lapsuudesta sellainen muuten "hieno" perhe, joiden lasten vaatteet ja varsinkin pyyhkeet (jumppatunnilla) haisivat tosi ummehtuneilta. Olivat muuten kamalan tarkkoja peseytymisestä ja deodorantin käytöstä yms. Varmaan olivat niin tottuneita hajuun, etteivät huomanneet itse.

Vierailija
94/97 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mikään haju vaivannut nenääni. Taannoin siirryin melko miedon tuoksuiseen (ja erityisesti zeoliittittomaan) pesuaineeseen kuten Sertoon ja hajusteettomiin nestemäisiin. Nyt kun lapsi tulee isältään jossa käytetään jotain Bio luvilia nion tuoksu tosiaan ottaa nenääni ja jopa ahdistaa. Tämäkin siis tottumiskysymys.

Vierailija
95/97 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävän ummehtuneelta haisee pyykki jos ei ole hajustetta pesuaineessa. Huomaa kyllä kun ihmisten kanssa on paljon tekemisisssä, että ne jotka käyttää hajusteettomia, haisee ihme tunkkaiselle. Minä valitsen aina tuoksullisen pyykinpesuaineen ;)

Minua ällöttää ajatuskin siitä että pyykkikoneen lian hajua peitetään hajusteilla. YÖK.

Kannattaisi mieluummin pitää pesukone puhtaana.

Parfyymeista saa parempia tuoksuja kuin pesuaineista :)

jos hyviä tuoksuja haluaa käyttää.

Vierailija
96/97 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävän ummehtuneelta haisee pyykki jos ei ole hajustetta pesuaineessa. Huomaa kyllä kun ihmisten kanssa on paljon tekemisisssä, että ne jotka käyttää hajusteettomia, haisee ihme tunkkaiselle.

Minä valitsen aina tuoksullisen pyykinpesuaineen ;)

Vierailija
97/97 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhteluainetta ei käytetä ollenkaan.

Kuopuksella on kaveri, jonka perheessä käytetään tuoksullisia pesuaineita ja koko meidän koti haisee, kun on lapsi on ollut kylässä.

Joskus kerrostalon kuivaushuoneessa on pyykkiä, joka on pesty tuoksullisella aineella ja se haju tarttuu meidänkin pyykkeihin. En tykkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi