Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettämisepäilystä iso lasku - vaimo urkki sähköpostit

Vierailija
04.02.2010 |

Miestään petturuudesta epäilleen vaimon uteliaisuus kävi kalliiksi 51-vuotiaalle espoolaisnaiselle.

Todisteiden hankinta maksoi sakkoina ja vahingonkorvauksena yli kaksi tuhatta euroa ja kaiken lisäksi avioliitto päättyi eroon.

Nainen epäili miestä avioliiton ulkopuolisesta suhteesta. Varmistuakseen asiasta hän avasi puolison töistä kotiin tuoman tietokoneen ja sen sähköpostiohjelman.

Sieltä löytyikin miehen saamia ja lähettämiä viestejä toisen naisen kanssa. Aviovaimo siirsi ne omalle koneelleen, mutta paljasti löytönsä myös salaparille.

Espoon käräjäoikeus totesi teon viestintäsalaisuuden loukkaukseksi sekä luvattomaksi käytöksi ja mätkäisi niistä 1680 euron sakot.

Kaiken päälle nainen joutuu maksamaan 600 euroa vahingonkorvauksena toisen naisen yksityiselämän loukkauksesta, sillä tämä valitteli perhe-elämänsä kärsineen sähköpostien tultua oman perheen korviin.

Petetty vaimo haki miehestään eroa neljä päivää viestien löytymisen jälkeen.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskaajia ja lapsen hyväksikäyttäjiä silitellään päähän. Suomi on tosi oikeudenmukainen. Tämä oli ehdottomasti pahinta laatua rikos.

Vierailija
22/42 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän teki paljon suuremman rikoksen (aviorikos)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin surullista, että toisen luottamuksen pettäminen ei ole rikos.

Hattua nostan tälle rouvalle. Onnea jatkossa ja upeaa, että pääsit nilkistä eroon.

En voi uskoa, että joku nussii toisen miehen kanssa ja sitten haastaa vielä oikeuteen kun on yksityisyyttä paljastettu. Olisi miettinyt siinä kun ukkomiehelle paljasteli tätä "yksityisyyttään".

Ja millainen mies aiheuttaa naiselleen ensin tällaisen tuskan ja sitten vie vielä käräjille.

Kuulostaa siltä, että lemmenpari tosissaan ansaitsee toisensa.

Vierailija
24/42 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos naapuri lukee postinne, eikä se jos joku salakuuntelee puhelunne? Sallitteko myös muiden räpsiä kuvia itsestänne? Itse kunnioitan mieheni yksityisyyttä ja jätän hänen sähköpostinsa ja kännykkänsä rauhaan. Totuutta voi etsiä laillisinkin keinoin.

Vierailija
25/42 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos naapuri lukee postinne, eikä se jos joku salakuuntelee puhelunne? Sallitteko myös muiden räpsiä kuvia itsestänne? Itse kunnioitan mieheni yksityisyyttä ja jätän hänen sähköpostinsa ja kännykkänsä rauhaan. Totuutta voi etsiä laillisinkin keinoin.

Toisekseen kyllä esim. jos lapsen huumeidenkäyttö tms. paljastuisi lukemalla sähköposteja tai kännykkää, niin varmasti tutkisin. Siis jos olisi syytä epäillä.

Ajatelkaas mitä kaikkea Elin sai selville! Kyllä kannatti.

Vierailija
26/42 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis on 99% varma että mies pettää niin looginen askel on lähteä penkomaan viestejä todisteeksi, ei siis esim. keskustella suhteen tilasta miehen kanssa tai laittaa pistettä koko hommalle koska luottamusta ei enää ole..? Ookkei.

Vierailija
27/42 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siteeraat, sinun pitää ilmoittaa lähde. Eikä koko juttua saa silloinkaan kopioida.

Tiesithän että tekijänoikeutta ei tule ilman teosta. Teosta et saa jos ei teoskynnys ylity.

Jos siteeraa vaikkapa nyt Iltasanomia, lähde on mainittava.

Vierailija
28/42 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis on 99% varma että mies pettää niin looginen askel on lähteä penkomaan viestejä todisteeksi, ei siis esim. keskustella suhteen tilasta miehen kanssa tai laittaa pistettä koko hommalle koska luottamusta ei enää ole..? Ookkei.

Meillä vaan ainakaan ei keskustelu tuonut tulosta, vaan mies toistuvasti ja härskisti valehteli päin naamaa ja kielsi suhteet. eli todisteita tarvitaan monissakin tapauksissa.

Kaikilla myöskään luottamuspula ei ole syy suhteen päättämiselle, ja niinkuin meillä, ei edes pettämisen tai pettämisten -ei ede pidempien suhteidenkaan paljastuminen. Joskus motiivi todisteiden hankkimiselle onkin saada mies myöntämään totuus ja saada aikaan rehellistä keskustelua.

Vierailija
29/42 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten harvinaisen hankala juttu. Kieltää viimeiseen saakka, vaikka olisi kuvia tarjota todisteeksi.

Yleensä nämä pettävät miehet ovat ihan oma mieslajinsa. Niin kauan kun kaiken kieltää on kaikki hyvin. Vaikka jää rysän päältä kiinni, niin vieläkin kielletään. Nainen leimataan vainoharhaiseksi hulluksi. Pettävät miehet joilla omatunto kolkuttaa ja kertoo, että nyt ei ole ihan oikein toimittu ovat sitten toinen juttu. Kokemuksen mukaan kuitenkin näitä ensimmäisiä on enemmän kuin jälkimmäisiä.

Ns. pelimiehistä tulee yleensä juuri näitä pettäjiä, jotka mieluummin antavat toisen kärvistellä löysässä hirressä ja tuntea helvetin tuskat kuin myöntävät tekonsa.

Vierailija
30/42 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten harvinaisen hankala juttu. Kieltää viimeiseen saakka, vaikka olisi kuvia tarjota todisteeksi.

Yleensä nämä pettävät miehet ovat ihan oma mieslajinsa. Niin kauan kun kaiken kieltää on kaikki hyvin. Vaikka jää rysän päältä kiinni, niin vieläkin kielletään. Nainen leimataan vainoharhaiseksi hulluksi. Pettävät miehet joilla omatunto kolkuttaa ja kertoo, että nyt ei ole ihan oikein toimittu ovat sitten toinen juttu. Kokemuksen mukaan kuitenkin näitä ensimmäisiä on enemmän kuin jälkimmäisiä.

Ns. pelimiehistä tulee yleensä juuri näitä pettäjiä, jotka mieluummin antavat toisen kärvistellä löysässä hirressä ja tuntea helvetin tuskat kuin myöntävät tekonsa.

No jos sulla on kuvat todisteena niin mitä sitä enään keskustelemaan? Musta mikään ei olis niin siistiä kun et oma muija ajais perässä peruukki päässään ja räpsis kuvia. Terveen mustasukkasen muijan merkkihän se on.

Kirjotuksesi kanssa olen täysin samaa mieltä. Mutta ei kait se silti tarkota että lakia saa tossa tapauksessakaan rikkoa?

Vierailija
31/42 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kamoon. jos epäilisin että mun mies pettää minua ja vielä pahimmalla mahdollisella tavalla, ottaisin sen selville keinolla tai toisella. ja kostaisin niin että tuntuu ja se muuten tietää sen! niin makaa kuin petaa..eikä tulisi mieleenkään suuttua jos mieheni katselisi salaa viestejäni, saisi tietää et olen uskollinen,, vähän ilahduttaisi pieni mustasukkaisuuden poikanen.

ihme nössöjä!!

jos lukee miehensä puhelimen, tietokoneen viestejä= omaisuushan on yhteistä!!

ihan eriasia kuin varastaminen, tappaminen, huoraus ym ym

Vierailija
32/42 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En elä niin enkä olisi kiinnostunut sellaisesta elämästä. Olemme viihtyneet hyvin yhdessä pitkälti yli vuosikymmenen ja olemme läheisiä ja avoimia. Jos mieheni pettäisi minua, olisin todella hämmästynyt siitä, että hänellä olisi ollut sellaiseen tarvetta ja myös ihmettelisin, milloin hän sen olisi tehnyt, kun on illat ja viikonloput minun ja jälkikasvumme kanssa. Koko pettämisen aihepiiri ei ole meillä läsnä.

Saattaisi siis jäädä minulta pitkäksi aikaa huomaamatta koko asia, koska en elä elämääni miettien tällaista. Eihän sellaisen pähkäileminen ole mikään kunnon ihmissuhde, oikeaa elämää, eikä elämisen arvoista. En myöskään usko, että maailmani pettämiseen kaatuisi, jos niikseen tulisi.

Tarkoitukseni ei ole kehuskella elämäni erinomaisuudella vaan esittää ihmettelyni siitä, että monet tuntuvat pitävän suorastaan luonnollisena osana avioelämäänsä, että stressataan mahdollisesta pettämisestä ja etsitään siitä jälkiä.

Kaikki eivät petä. Itsestäni sen tiedän, ja kovasti tuntuisi tuo mieheni olevan samaa maata. Ainoassa tuntemassani pettäjässä on aistittavissa tietty raukkamaisuus ja vapaamatkustajan mentaliteetti; oli jo silloin kun hän ei ollut vielä eläissään saanut ketään.

Vierailija
33/42 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä minunkaan onneksi ole tullut tarvetta lukea tai epäillä edes mitään sellaista mutta voit olla varma että jos olisi aihetta edes pieni epäilys en aikailisi..

Vierailija
34/42 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun duunisähköpostia ei lue kukaan. Korkeintaan, joku työnantajan edustaja, jos olen itse sitä estynyt lukemaan.

Vierailija
35/42 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaisin enemmänkin että saisin tietää jos mies pettäisi. pikku raha. rohkeus kunniaan. mies saa sitten elättää naista =)

Vierailija
36/42 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

verrattuna siihen että vaimo olisi joutunut elämään kuukausia, kenties vuosia valheen alla miehen eläessä kaksoiselämää. Voisin maksaa suoraan tuon summan mikäli saisin vastauksen touhuaako mies jotain kyseenalaista ja kenen kanssa.

Vierailija
37/42 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosivaa porukkaa. "tarkotus pyhittää keinot", niinkö?

Vierailija
38/42 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun aviomieheni ja lapsieni isä valehtelee minulle päin naamaa ja vehtaa jonkun toisen kanssa, on minulle aivan sama teenkö rikoksen vai enkö tee sähköpostia kurkkimalla. On täysin eri asia puhua esim puukotuksesta, se on mielestäni rikos mikä vahingoittaa toista, mutta sähköpostin kurkkimisesta ei kukaan haavoja saa. Jos mies lähtee sille linjalle että alkaa loukkaamaan minua niin saa kestää sen "tuskan" että hänen sähköpostinsa luetaan.

En ole vielä tähän päivään mennessä lukenut, mutta mikäli tulee syytä epäillä niin tarpeeksi vahvoilla epäilyksillä kyllä luen.

Vierailija
39/42 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkäaikainen pettäminen vai viestintäsalaisuuden loukkaus.

Vierailija
40/42 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen saa vahingonkorvauksen siitä, että hänen pettämisensä julkitulo vahingoitti hänen perhe-elämäänsä. eh?

Kaiken päälle nainen joutuu maksamaan 600 euroa vahingonkorvauksena toisen naisen yksityiselämän loukkauksesta, sillä tämä valitteli perhe-elämänsä kärsineen sähköpostien tultua oman perheen korviin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi