Mikä v tt u siinä on niin vaikeaa laittaa ripustuslenkki oikein pyyhkeeseen, eli PITKÄLLE sivulle?? Aaaarghh!! (Kiitos ja anteeksi)
Kommentit (10)
Omissa pyyhkeissäni on kaksi lenkkiä. Sekä lyhyellä että pitkällä sivulla. Ei tarvi valittaa. Osta kunnon pyyhkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Ostin juuri Finlaysonin käsipyyhkeet. Toisessa oli lenkki pitkällä sivulla ja toisessa lyhyellä. 😱 En jaksa edes valittaa. Paitsi täällä. Valivali.
Joo on mullakin pari Finlayssonin käsipyyhettä ja muutaman pesun jälkeen ei enää yhtään ripustuslenkkiä, s---tana!
Pelkkä nauhan pätkä roikkuu reunassa. Kuinka vaikea ne lenkit on ommella kunnolla kiinni?
Ainoat mistä olen löytänyt käsipyyhkeissä ripustuslenkin myös pitkältä sivulta, on Stockmannin Villa -sarjan pyyhkeet.
Saa vinkata lisää merkkejä joiden käsipyyhkeissä näin on! Ikean pyyhkeissä joskus oli, mutta ei ole enää ollut vuosiin ja itse en ala/pysty ompelemaan kun ei ole ompelukonettakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ainoat mistä olen löytänyt käsipyyhkeissä ripustuslenkin myös pitkältä sivulta, on Stockmannin Villa -sarjan pyyhkeet.
Saa vinkata lisää merkkejä joiden käsipyyhkeissä näin on! Ikean pyyhkeissä joskus oli, mutta ei ole enää ollut vuosiin ja itse en ala/pysty ompelemaan kun ei ole ompelukonettakaan.
No esimerkiksi Marimekko, Luhta Home, Finlayson.
Minulla on kaikissa pyyhkeissä lenkki nimenomaan pitkällä sivulla.
Marimekolla ei valitettavasti kaikissa pyyhkeissä ole ripustuslenkkiä lainkaan....
Samaan valitusten sarjaan: miksei Ikean lakanoissa ole niitä aukkoja yläpäässä?? Aina yhtä vtun vaikeaa saada peitto sisälle!
En oo löytänyt Norjasta sopivan kokoisia käsi-ja kasvopyyhkeitä. Joko isoja, joilla kuivaa puoli kroppaa tai pieniä, joilla kuivaa ehkä korvat. Lenkin paikasta ei niin väliä, mutta lyhyellä sivulla on.
Ommelkaa se lenkki ihan mille sivulle haluatte tai vaikka keskelle. Siinä ei mene kuin muutama minuutti.
Ostin juuri Finlaysonin käsipyyhkeet. Toisessa oli lenkki pitkällä sivulla ja toisessa lyhyellä. 😱 En jaksa edes valittaa. Paitsi täällä. Valivali.