Kauanko olet ollut ilman seksiä?
Itse olen ollut jo pari vuotta. Ja joo, olen kyllä naimisissa.
Kommentit (65)
Naimisissa, mies ei halua seksiä.
Se vaan jäi..en tiedä onko mieheni tyytyväinen tai onko hänellä joku toinen. Itse olen välillä surullinen asiasta, mutta jotekin jo tottunut tilanteeseen. ap
tutun "vieraan" miehen kanssa kerran, melkein vuosi sitten.
vuoden aikana. Se aika on kulunut viimeisen raskauden jälkeen. Saman miehen kanssa yhdessä tämän 19 vuotta ja lapsia 4.
vielä selviää, kunhan ei kauheasti ajattele puolisoa tai katsele taustakuvaa. seuraava kerta aikaisintaan kahden viikon kuluttua, kun palaan kotiin.
olen pahoillani kaikkien niiden puolesta, joilla seksielämä syystä tai toisesta ei suju.
meillä on seksiä max pari kertaa vuodessa ja oon luullut että ollaan harvinaisia ja outoja.Mutta niinhän näköjään muutkin on. Ensin syy oli se että mies ei halua (onhan se varmaan vieläkin), mutta nykyään minäkään en halua,mies on niin huono sängyssä.Ihme että saatiin lapsi aikaiseksi.
raskaus ja vauva-aika koettelivat seksielämäämme.
Siis mulla on usein kauhea ikävä puolison iholle varsinkin jos ei lasten ja työn yms. takia meinaa löytyä aikaa. Toisen syli on niin paras paikka.
ja luulette että mies on tyyliin kaks vuotta ilman naista??? tai voi hän tietekki olla homo.
Siksi täällä palstalla saa aina niin vittuilevia vastauksia aiheeseen kuin aiheeseen, kun mammat ovat ihan selvästi munan puutteessa.
seksi on minulle ainakin niin tärkeää että en voi ymmärtää... en voisi olla suhteessa jossa ei seksiä. mutta jos on yhteinen "päätös" niin mikäs siinä...
ja ei todellakaan omasta halusta vaan miehen!
Ja juu, kaipaa kosketusta, toisen ihoa jne jne, mutta kun mies nukkuu sohvalla ja päivällä ei ole näkevinäänkään, niin ilman saan olla:(
No odotan että jospa se nyt jo pian ymmärtäis nostaa kytkintä ja häipyä lopullisesti...
herra jumala! siis kusetatteko? ei ole todellista! nyt hyvät naiset! vaihtakaa miehiä! hohhoijaa! ja sit ihmetellään kun mies käy huorissa tai pettää!
ja nimenomaan tuon oman puolisoni, mutta hänellä taas ei ilmeisesti ole samanlaisia tunteita mua kohtaan. Tietokone voittaa mut aina 10-0, kitara voittaa mut aina 10-0, telkkari voittaa mut, musiikin kuuntelu on parempaa kuin viettää aikaa mun kanssa, jopa tiskaaminen on ilmeisesti kivempaa kuin olla mun kanssani. En tiedä, mikä minussa niin on muuttunut, miksi minä olen näin vastenmieliseksi tullut hänen mielestään, eikä mies suostu kertomaan. Sanoo vain, ettei mussa muka ole mitään vikaa, mutta eihän se voi pitää paikkansa. Oli aika, jolloin mies ei voinut pitää näppejään erossa minusta, mutta nykyään ei viihdy yhtään edes samassa huoneessa mun kanssani, ellei saa paeta telkkarin tai tietokoneen tai kitaran turviin.
Meillä ei varsinaisesti seksielämä ole kuollut, kyllä sitä on kerran pari kuussa, mutta sekin tuntuu olevan vain sitä, että minä toimin miehen viemärinä - kelpaan, kun ei muutakaan ole saatavilla, eikä hän tunnu siitäkään sen kummemmin nauttivan, kuin että pahimmat paineet saa siten purettua. Joskus sitä seksiä oli kerran pari päivässä, ja minulle kelpaisi se hyvin edelleen (milloinkaan en ole seksistä kieltäynyt, en edes raskaana tai pikkuvauva-aikana). Joskus seksi oli kivaa, nautittavaa, jännittävää ja miestä kiinnosti paitsi oma nautintonsa, myös mun nautintoni. No, asiat muuttuvat, eikä tähän ongelmaan taida muuta ratkaisua olla kuin etsiä uusi mies.
viime vuonna oltiin about kuusi kertaa, nyt ei olla oltu kertaakaan, tosin pieni vauva tietenkin rajoittaa. mutta kun ei ole muutakaan fyysistä läheisyyttä ja hellyyttä niin kuinka sitä enää voisi päästä seksin tasollekaan.
viimeksi tänä aamuna itkin asiaa, hajalla olen aika usein.
mies ei vaan halua. eikä vastaa, kun kysyn mihin ylipäätään tarvitsee minua.
onko sun päätös tai puolison? ja olettekö molemmat tyytyväisiä tilanteeseen?