Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko olet ollut ilman seksiä?

Vierailija
03.02.2010 |

Itse olen ollut jo pari vuotta. Ja joo, olen kyllä naimisissa.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nimenomaan tuon oman puolisoni, mutta hänellä taas ei ilmeisesti ole samanlaisia tunteita mua kohtaan. Tietokone voittaa mut aina 10-0, kitara voittaa mut aina 10-0, telkkari voittaa mut, musiikin kuuntelu on parempaa kuin viettää aikaa mun kanssa, jopa tiskaaminen on ilmeisesti kivempaa kuin olla mun kanssani. En tiedä, mikä minussa niin on muuttunut, miksi minä olen näin vastenmieliseksi tullut hänen mielestään, eikä mies suostu kertomaan. Sanoo vain, ettei mussa muka ole mitään vikaa, mutta eihän se voi pitää paikkansa. Oli aika, jolloin mies ei voinut pitää näppejään erossa minusta, mutta nykyään ei viihdy yhtään edes samassa huoneessa mun kanssani, ellei saa paeta telkkarin tai tietokoneen tai kitaran turviin. Meillä ei varsinaisesti seksielämä ole kuollut, kyllä sitä on kerran pari kuussa, mutta sekin tuntuu olevan vain sitä, että minä toimin miehen viemärinä - kelpaan, kun ei muutakaan ole saatavilla, eikä hän tunnu siitäkään sen kummemmin nauttivan, kuin että pahimmat paineet saa siten purettua. Joskus sitä seksiä oli kerran pari päivässä, ja minulle kelpaisi se hyvin edelleen (milloinkaan en ole seksistä kieltäynyt, en edes raskaana tai pikkuvauva-aikana). Joskus seksi oli kivaa, nautittavaa, jännittävää ja miestä kiinnosti paitsi oma nautintonsa, myös mun nautintoni. No, asiat muuttuvat, eikä tähän ongelmaan taida muuta ratkaisua olla kuin etsiä uusi mies.

tai sitten mies vaihtoon =) mä ainakin vaihtaisin! miksi elää, sellaisen kanssa joka ei halua mua? hyi! miehiä kyllä riittää ;)

Vierailija
42/65 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eronnut olen vuonna 2001.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni ensimmäiset 20v. Sen jälkeen suhteiden välissä 2v.

Vierailija
44/65 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukausi, kun olin työharjoittelussa toisessa maassa ja lapsen syntymän jälkeen meni myös kuukausi vai olikohan peräti 5 viikkoa.

Meillä on normaalisti seksiä viikottain ja jos väli kasvaa pariin viikkoon, niin minulla tulee mieleen, että jokin on vialla.

-Nainen 28v, yhdessä 13v-

Vierailija
45/65 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä kuus kertaa, mies ei halua. Enkä minäkään enää halua kun niin moneen kertaan mies on minut torjunut. Eikä hän muutenkaan halua viettää aikaa kanssani, ja meilläkin tietokone, telkkari tai kännykkä voittaa minut 6-0

Vierailija
46/65 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisikohan naisessa olla vikaa,kokeile itse tehdä aloite.Ja ota miehes sänkyyn.

Vierailija
47/65 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei todellakaan omasta halusta vaan miehen! Ja juu, kaipaa kosketusta, toisen ihoa jne jne, mutta kun mies nukkuu sohvalla ja päivällä ei ole näkevinäänkään, niin ilman saan olla:( No odotan että jospa se nyt jo pian ymmärtäis nostaa kytkintä ja häipyä lopullisesti...

olisikohan aika itse tehdä aloite.ota miehes sänkyyn,ei kai sohvalta yletä.jos vaikka vika on sinussa. kokeilkaa vaikka pussata aluksi.

Vierailija
48/65 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei todellakaan omasta halusta vaan miehen! Ja juu, kaipaa kosketusta, toisen ihoa jne jne, mutta kun mies nukkuu sohvalla ja päivällä ei ole näkevinäänkään, niin ilman saan olla:( No odotan että jospa se nyt jo pian ymmärtäis nostaa kytkintä ja häipyä lopullisesti...

et sä voi odottaa että ukko häipyy vika voi olla sussa.onko teillä muksuja,ajattele heitä ja tee itse jotain.

Vierailija
49/65 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muista tarkkaan mutta pari vuotta on nyt mennyt ilman. Ei olla kumpikaan tyytyväisiä miehen kanssa tilanteeseen, mutta kumpikaan ei halua toista. Mies ei suostu myöskään eroon. Arvannette varmaan että muutakin on pielessä kuin vain tämä asia....

Vierailija
50/65 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me miehen kans harrastetaan seksiä joka päivä,viimestään joka toinen päivä.Riidoissa ku ollaan niin saattaa mennä 4 päivää ettei harrasteta,mut koskaan ikinä en ole ollu ilman seksiä kahtaviikkoa pidempää(sekin eron aikaan).

Mä en ymmärrä tommosia jotka pystyy oleen ilman seksiä yli kuukauden pidempää....ja ihan kauhealta tuntuu noi vuosi sitten,9 vuotta sitte tapaukset...onko se oikeesti ihan totta??!!

Vierailija
51/65 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siinä mitään jos ei seksiä halua mutta kuulostaa surulliselta että näinkin parisuhteessa elävät ja seksiä haluavat naiset joutuvat olemaan puutteessa jopa vuosia!

Minulla viime kerrasta on nyt 4päivää, seurustelen enkä näe miesystävääni joka päivä. Harrastetaan seksiä n.2-3kertaa viikossa mikä onkin ihan hyvä määrä, jos useammin vietetään öitä yhdessä niin sitten sitä tulee harrastettua useamminkin. Pisin aika jolloin olemme olleet ilman seksiä suhteemme aikana on 1kk kun mies oli ulkomailla. Raskausaikana seksiä oli ihan yhtä säännöllisesti ja synnytyksen jälkeen oli 2viikon tauko.

Entisessä aviomieheni pihtasi ja oli todella inhottavaa elää sellaisessa suhteessa, mies oli selvästi menettänyt kiinnostuksensa muttei suostunut sitä myöntämään, ja erohan siinä tuli. Silloinkin oli seksiä ehkä pari kertaa kuussa mutta aina minun aloitteesta.

Mielestäni seksi on todella iso ja merkittävä osa parisuhdetta etten voisi elää seksittömässä suhteessa. Onneksi nykyisen miehen kanssa halut kohtaavat ja molemmat nauttivat :) Eivätkä pienet lapsetkaan mielestäni ole mikään este seksin harrastamiselle, itselläni on kaksi lasta, 2,5v ja 6kk ja aina vaan seksi maistuu. Älkää hyvät naiset suostuko seksittömään liittoon jos itse seksiä kaipaatte!

Vierailija
52/65 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koita itse tehdä asian eteen jotain,anna illalla vaikka sohvalla suuseksiä tai jotain muuta kivaa.voi se vika olla sinussa myös

Vierailija
53/65 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et voi sanoa että häipyis kokonaan,oletko varma ettei vika ole itsessäsi.kokeile itse antaa jotain mielihyvää itse miehellesi.tee itse aloitus,äläkä odota että toinen sen aina tekee.koita ottaa siltä vaikka suihin,varmaan innostuu.

Vierailija
54/65 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisestä kerrasta pari kuukautta.

Sitä ennen (ennen eroa) oli useamman vuoden kuiva kausi. Näytin kylmäkölle ovea.

Vierailija
55/65 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä jo 48v. En ole naimisissa, mieskaveri on mutta taitaa saada lähteä.

Vierailija
56/65 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mieleen että olen saanut seksiä yhden elämän tarpeisiin ikävuosina 17-40 keskimäärin 2xvk, vaikka välissä on ollut kahden lapsen synnytyksestä johtuneet 3-4kk tauot.

Nyt on erosta 3v ja sen olen ollut ilman seksiä.

Vierailija
57/65 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh.

Vierailija
58/65 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sektion jälkeen muutaman viikon. Seksi on tosi tärkeä osa suhdettamme ja läheisyyttämme, ei sse koskaan jää pitkäksi aikaa. Ei se olisi enää parisuhde, niin kuin sen käsitän. TYkkään seksistä paljon.

Vierailija
59/65 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pisimmillään puol vuotta. Mies ei halua, vaikka rakastaakin mua eikä petä, sanokoon muut mitä tahansa. Ei pihtaavat naisetkaan aina petä. Tää on ongelma, ja erittäin ahdistavaa on se että yleisesti puhutaan että mies vonkaa ja nainen ei halua. En pysty olemaan erossa miehestäni, mutten voi pakottaakkaan häntä seksiin. Hyvä kun asiasta puhutaan!

Vierailija
60/65 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sektion jälkeen muutama viikko. Raskauden aikana harrastettiin ihan loppuun asti. Normaalisti yleensä kerran viikossa, joskus 2. Mut sit välillä voi mennä 1,5 viikkoa välissä. Riippuu ihan siitä kuinka väsyneitä olemme. Olemme olleet yhdessä 17 vuotta, eli ihan teineistä asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme