Kauanko olet ollut ilman seksiä?
Itse olen ollut jo pari vuotta. Ja joo, olen kyllä naimisissa.
Kommentit (65)
Elämäni ensimmäiset 20v. Sen jälkeen suhteiden välissä 2v.
kuukausi, kun olin työharjoittelussa toisessa maassa ja lapsen syntymän jälkeen meni myös kuukausi vai olikohan peräti 5 viikkoa.
Meillä on normaalisti seksiä viikottain ja jos väli kasvaa pariin viikkoon, niin minulla tulee mieleen, että jokin on vialla.
-Nainen 28v, yhdessä 13v-
ehkä kuus kertaa, mies ei halua. Enkä minäkään enää halua kun niin moneen kertaan mies on minut torjunut. Eikä hän muutenkaan halua viettää aikaa kanssani, ja meilläkin tietokone, telkkari tai kännykkä voittaa minut 6-0
voisikohan naisessa olla vikaa,kokeile itse tehdä aloite.Ja ota miehes sänkyyn.
ja ei todellakaan omasta halusta vaan miehen! Ja juu, kaipaa kosketusta, toisen ihoa jne jne, mutta kun mies nukkuu sohvalla ja päivällä ei ole näkevinäänkään, niin ilman saan olla:( No odotan että jospa se nyt jo pian ymmärtäis nostaa kytkintä ja häipyä lopullisesti...
olisikohan aika itse tehdä aloite.ota miehes sänkyyn,ei kai sohvalta yletä.jos vaikka vika on sinussa. kokeilkaa vaikka pussata aluksi.
ja ei todellakaan omasta halusta vaan miehen! Ja juu, kaipaa kosketusta, toisen ihoa jne jne, mutta kun mies nukkuu sohvalla ja päivällä ei ole näkevinäänkään, niin ilman saan olla:( No odotan että jospa se nyt jo pian ymmärtäis nostaa kytkintä ja häipyä lopullisesti...
et sä voi odottaa että ukko häipyy vika voi olla sussa.onko teillä muksuja,ajattele heitä ja tee itse jotain.
en muista tarkkaan mutta pari vuotta on nyt mennyt ilman. Ei olla kumpikaan tyytyväisiä miehen kanssa tilanteeseen, mutta kumpikaan ei halua toista. Mies ei suostu myöskään eroon. Arvannette varmaan että muutakin on pielessä kuin vain tämä asia....
Me miehen kans harrastetaan seksiä joka päivä,viimestään joka toinen päivä.Riidoissa ku ollaan niin saattaa mennä 4 päivää ettei harrasteta,mut koskaan ikinä en ole ollu ilman seksiä kahtaviikkoa pidempää(sekin eron aikaan).
Mä en ymmärrä tommosia jotka pystyy oleen ilman seksiä yli kuukauden pidempää....ja ihan kauhealta tuntuu noi vuosi sitten,9 vuotta sitte tapaukset...onko se oikeesti ihan totta??!!
ei siinä mitään jos ei seksiä halua mutta kuulostaa surulliselta että näinkin parisuhteessa elävät ja seksiä haluavat naiset joutuvat olemaan puutteessa jopa vuosia!
Minulla viime kerrasta on nyt 4päivää, seurustelen enkä näe miesystävääni joka päivä. Harrastetaan seksiä n.2-3kertaa viikossa mikä onkin ihan hyvä määrä, jos useammin vietetään öitä yhdessä niin sitten sitä tulee harrastettua useamminkin. Pisin aika jolloin olemme olleet ilman seksiä suhteemme aikana on 1kk kun mies oli ulkomailla. Raskausaikana seksiä oli ihan yhtä säännöllisesti ja synnytyksen jälkeen oli 2viikon tauko.
Entisessä aviomieheni pihtasi ja oli todella inhottavaa elää sellaisessa suhteessa, mies oli selvästi menettänyt kiinnostuksensa muttei suostunut sitä myöntämään, ja erohan siinä tuli. Silloinkin oli seksiä ehkä pari kertaa kuussa mutta aina minun aloitteesta.
Mielestäni seksi on todella iso ja merkittävä osa parisuhdetta etten voisi elää seksittömässä suhteessa. Onneksi nykyisen miehen kanssa halut kohtaavat ja molemmat nauttivat :) Eivätkä pienet lapsetkaan mielestäni ole mikään este seksin harrastamiselle, itselläni on kaksi lasta, 2,5v ja 6kk ja aina vaan seksi maistuu. Älkää hyvät naiset suostuko seksittömään liittoon jos itse seksiä kaipaatte!
koita itse tehdä asian eteen jotain,anna illalla vaikka sohvalla suuseksiä tai jotain muuta kivaa.voi se vika olla sinussa myös
et voi sanoa että häipyis kokonaan,oletko varma ettei vika ole itsessäsi.kokeile itse antaa jotain mielihyvää itse miehellesi.tee itse aloitus,äläkä odota että toinen sen aina tekee.koita ottaa siltä vaikka suihin,varmaan innostuu.
Edellisestä kerrasta pari kuukautta.
Sitä ennen (ennen eroa) oli useamman vuoden kuiva kausi. Näytin kylmäkölle ovea.
olen kyllä jo 48v. En ole naimisissa, mieskaveri on mutta taitaa saada lähteä.
tulee mieleen että olen saanut seksiä yhden elämän tarpeisiin ikävuosina 17-40 keskimäärin 2xvk, vaikka välissä on ollut kahden lapsen synnytyksestä johtuneet 3-4kk tauot.
Nyt on erosta 3v ja sen olen ollut ilman seksiä.
sektion jälkeen muutaman viikon. Seksi on tosi tärkeä osa suhdettamme ja läheisyyttämme, ei sse koskaan jää pitkäksi aikaa. Ei se olisi enää parisuhde, niin kuin sen käsitän. TYkkään seksistä paljon.
pisimmillään puol vuotta. Mies ei halua, vaikka rakastaakin mua eikä petä, sanokoon muut mitä tahansa. Ei pihtaavat naisetkaan aina petä. Tää on ongelma, ja erittäin ahdistavaa on se että yleisesti puhutaan että mies vonkaa ja nainen ei halua. En pysty olemaan erossa miehestäni, mutten voi pakottaakkaan häntä seksiin. Hyvä kun asiasta puhutaan!
Sektion jälkeen muutama viikko. Raskauden aikana harrastettiin ihan loppuun asti. Normaalisti yleensä kerran viikossa, joskus 2. Mut sit välillä voi mennä 1,5 viikkoa välissä. Riippuu ihan siitä kuinka väsyneitä olemme. Olemme olleet yhdessä 17 vuotta, eli ihan teineistä asti.
tai sitten mies vaihtoon =) mä ainakin vaihtaisin! miksi elää, sellaisen kanssa joka ei halua mua? hyi! miehiä kyllä riittää ;)