Kauanko olet ollut ilman seksiä?
Itse olen ollut jo pari vuotta. Ja joo, olen kyllä naimisissa.
Kommentit (65)
voikohan olla että miehen on vaikea muuntautua ihanasta iskästä seksipommiksi, siis sama vika kun joillain naisilla.
En jaksanut kertakäyttöpanoja ja olen hyyyyvin seksuaalinen ihminen. Kyllä otti koville - meinasin jo maksullista. Tyydyin sitten omaan käteen ja apuvälineisiin. Ihan vain tiedoksi, että olen näpsäkän näköinen ja kokoinen, ettei se siitä ollut kiinni.
Olisin kyllä saanut kikkeliä, jos olisin halunnut, mutta en halunnut rahdata ventovieraita himaan... Tein sitä parikymppisen tarpeeksi, joten sitä en enää kaivannyt. Eikä kukaan kaverin kaverikaan ehtinyt hätiin.
Ja ajattelin kaikkia niitä onnellisia naisia, joilla on mies kotona muna pystyssä MILLOIN VAIN HALUAVAT. Kun itse kiihotuin jo Dressmanin alusvaatemainoksista ( ; Kyllä sapettaa lukea täältä näitä "mua ei huvita antaa mun miehelle" -ruikutuksia.
Ei se ilman kumppaniaolokaan ole kivaa!
eilen olisi ollut tilaisuus mutta väsytti liikaa ja pillerit on selvästi vähentänyt haluja, aloitin ne reilu viikko sitten. Ei asuta yhdessä joten yleensä harrastetaan seksiä pari-kolme kertaa viikossa.
Aiemmassa suhteessa 2 vuotta meni ilman ennenkö lähdin (suhde kesti kokonaisuudessaan 7,5v).
pisin aika oli loppuraskaudesta + vauvan synnyttyä yhteensä lähes 4 kk. Olin loppuraskaudesta melko kipeä ja vauvan synnyttyä jälkivuoto kesti lähes 10 viikkoa.
Mutta sinkkutyttönä ollessani olen ollut pitkäänkin (lähes kaksi vuotta) seksittä, en ole ikinä harrastanut irtosuhteita.