Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmas päivä tehodiettiä takana ja paino putosi

Vierailija
14.02.2010 |

0,6 kg. Kolmen päivän yhteisssaldo -2,6 kg.

Tavoitteestani puuttuu enää 2,4 kg ja 10 päivää jäljellä. Hyvltä näyttää :o) Olo on mainio.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tarkemmin :)

Vierailija
2/20 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tippui 6 kiloa tällä dieetillä (2 viikossa)

Vierailija
4/20 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/20 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin kokeilla tuota samaa kuuria painonpudotuksen aloitukseen. Ongelma on se kahvi. En juo kahvia, ja siitä tulee huono olo (siis koska en ole tottunut siihen). Onkohan se kahvi PAKKO juoda vai voisiko sen korvata teellä? Ehkä mä kärsin muutaman aamun kahvista... Yöks..

Vierailija
6/20 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kilot pysyneet pois?

Vierailija
7/20 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se kahvi PAKKO juoda vai voisiko sen korvata teellä?

Vierailija
8/20 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi on pakko juoda eli mitään ruokia tai juomia ei saa muuttaa, mitään ei saa lisätä eikä mitään poistaa. Lounaan ja päivällisen paikan saa vaihtaa.

Kahvi kiihdyttää rasva-aineenvaihduntaa ja siksi se on oleellinen juttu.

Mutta yhtään ei ole ollut nälkä ja nuo ruoka-annokset on suuria. Syön lounaan joka päivä klo 13.30 ja illallisen klo 18.00.

ap

Vierailija
9/20 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putosiko kaverilta paino kuitenkin hyvin?

Vierailija
10/20 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... että on oleellinen osa. Pitää sitten vain kitata. Nenästä kiinni ja suuhun. Haaleana, että saa nielaistua isompia huikkia. :) Sit vain toivotaan, että vatsa kestää! Eikä tule kamalan huono olo...

Vierailija
11/20 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putosiko kaverilta paino kuitenkin hyvin?

Itse juon kahvia joka aamu muutenkin, ilman sokeria mutta maitolla. Paino tippui kuitenkin se 6 kiloa vaikka kahvin join maitolla.

Vierailija
12/20 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun dietti loppuu tiistaina 23.2. ja to 25.2. menen leikkaukseen. En siis pysty liikkumaan pariin viikkoon tikkien takia. Kiv nähdä hiipivätkö kilot takaisin vai pysyvätkö poissa.

Vierailija
13/20 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tollaset shokit elimistössä aina hidasta toipumista?

Onhan leikkaava lääkäri tietoinen tästä dieetistäsi?

Vierailija
14/20 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
15/20 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin noinkin iso leikkaus, mikä vaatii kaqhden viikon vuodeleven, se on iso leikkaus ja jo ihan arpien paranemisen vuoksi olisi tärkeää, että iho on kunnossa ja omaa normaalin nestemäärän.

Suosittelen lopettamaan dieettisi.

Vierailija
16/20 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi tietää paremmin, minä, joka menee leikkaukseen vai sinä, jolla ei ole mitään hajuakaan koko leikkauksesta?

Hoh-hoijaa...

ap

Vierailija
17/20 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mainitset ettet voi tikkien takia liikkua kahteen viikkoon, siitä voi saada myös kästyksen, että pitää olla vuodelevossa.

Käsittämättömiä kuureja, miten täyspäiset ihmiset harrastaa noita? Tietenkään kilot eivät pysy poissa.

Kumpi tietää paremmin, minä, joka menee leikkaukseen vai sinä, jolla ei ole mitään hajuakaan koko leikkauksesta?

Hoh-hoijaa...

ap

Hoh-hoijaa...

ap

Hoh-hoijaa...

ap

Hoh-hoijaa...

ap

Vierailija
18/20 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun silloin ei saa hikoilla ettei haava, jossa on tikit tulehdu.

Jokaisen leikkauksen jälkeen ihminen nostetaan arkiaskareisiin mahdollisimman nopeasti. 2 viikon vuodelepo oli tapana noin sata vuotta sitten.

Kuuri ei ole käsittämätön. Kokeileppa syödä yksi diettiin kuuluva ruoka-annos, niin tiedät, että siitä tulee enemmän kuin täyteen.

ap

Vierailija
19/20 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä hurja nälkä. Hiukan olen lipsunut. Maitoa olen laittanut kahviin ja päivälläkin join pienen kupin kahvia. Vieraita kävi kylässä ja otin muutaman pähkinän. saa nähdä miten käy. Luulisi kyllä jotain lähtevän.

Vierailija
20/20 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä verran sinulta on painoa pudonnut?

Mua ei tosiaan ole nälättänyt yhtään.

ap