en ymmärrä miks naise ei halua seksiä????
Itse olen kolmen lapsen äiti 7, 4 ja 1/2v
ja minä ainakin alan olemaan puutteessa jos ei viikkoon ole seksiä ollut.
Okei ymmärrän jos on väsynyt eikä aina jaksaisi mutta kai ne nyt halut on hiirelläkin?
En mielestäni ole mikään nymfo todellakaan, mutta kyllä alkaa tulla levottomia unia jos on kuivaa ollut aikansa. Itselläni on ainakin että ,mitä enemmän saa niin sitä enemmän haluaa ja tietty otta välillä päähän kun ei tahdo aikaa panemiselle löytyä mutta ainahan on keksitty lasten videot!!
mutta siis kysymys kuuluu miksi naiset ei muka halua seksiä?
Kommentit (147)
niin voisiko rouva sitten ystävällisesti itse ja oma-aloitteisesti ehdottaa sitä seksiä rouvalle sopivaan säälliseen aikaan?
...olettaen siis että se rouva ylipäänsä haluaa kuitenkin sitä seksiä eikä keksi tuosta kellonajasta vain kätevää tekosyytä.
suurin syy miksi minä en halua kun mies haluaa:
mies ehdottaa sitä yleensä aikaisintaan n klo 00.30.
siitä menee vähintään tunti että pääsee nukkumaan.
että en pane kun ei paneta... että enhän voi suostua seksiin jos en sitä halua
onko sinun miehelläsi oikeus seksiin jos hän sitä haluaa? nähtävästi ei... mieti nyt mille se tuntuu, haluta olla rakkaimman ihmisen lähellä ja ikinä ei saa.
lapset ovat silloin hereillä. Meidän illat menee joko niin, että mies nukkuu iltatorkut töistä tultuaan ja kukkuu sitten yöllä ja haluaa seksiä, tai jos ei nuku niin nukahtaa nukuttaessaan lapsia.
Mun mielestä"tottunut olemaan ilman"ei ole hyväksyttävä selitys.
Kerran viritin upeat alusvaatteet ja ajattelin että nyt on pakko tärpätä,yeah right.
"onko äidillä jääny aamulla läkkeet ottamatta" oli vasstaus siihen yritykseen...
Saiskohan pattereita suoraan postiluukkuun samallalailla kuin miesten kalsarikerhossa??
Ei voisi paremmin pukea sanoiksi minun, kaksi vuotiaan lapsen olotilaa!!!!!! Mulla on IHAN sama tilanne. Paitsi onneks mun mies ymmärtää ruinata seksiä seksiä harvoin. Tuntuu, että mun elämä on jatkuvaa muiden tarpeiden tyydyttämistä.
miksei yhtä hyvin tuo naapurin mirkku voisi kädettää pari minuuttia. Keneltä se on pois, jos helpottaa vaimon hommia. Tai päin vastaisessa tilanteessa, naapurin jarkko helppaa hetke, eihän se aviomieheltä' pitäisi pois olla, ei pillu kulu.
Jos ei olla yhtä tiimiä, niin ei sitten olla.
Mutta voi huomioida toisen tarpeet. Siis tyydyttää toisen tarpeet vaikka käsin. Ei ole iso suoritus fyysisesti, mutta jos pääkopan sisällä siihen jotain "en viitsi, ei kuulu minulle" ajatuksia liittää, niin sitten se vaikeaksi muuttuu.
Muistapa nämä aatokset, jos miehesi saa joskus tarpeekseen.. En sitä tietenkään toivo, mutta en ymmärrä, että mikä ihme naisia vaivaa? Viisi minuuttia kädetystä ja mies on tyytyväinen. Keneltä se on pois?
kerta kun sattuu tekemään mieli tai muuten meette vieraisiin. Ehkä on parempi että jäättekin sille tiellenne.
milloin vain missä vain miten vain niin lykkyä vaan Mirkulle, miehellä kävi säkä.
mutta varsinainen kysymys onkin se, että missä on se yhteiselo.
Työssä ei ole aina kivaa ja joutuu tekemään paskamaisiakin hommia, eikä kukaan valita, sillä se nyt vaan kuuluu homman kuvaa.
Avioliitossa on luvattu rakastaa myöt ja vastamäessä, mutta silti "itsemääräämisoikeus", menee yhteiselon edelle.
Luulisi että avioliitto on paljon paljon paljon tärkeämpää kuin työ.
Kyllä työstäkin äkkiä kenkäää tulisi, jos kieltäytyisi hommasta, joka kuitenkin on jonkun tehtävä.
milloin vain missä vain miten vain niin lykkyä vaan Mirkulle, miehellä kävi säkä.
Ei mieskään ole onneksi koskaan sitä asiaa tähän sävyyn esittänyt. "Huomenta rakas, pallini on nyt tyhjennettävä, tee se nyt heti tai saat kenkää." Onnea vaan jos teidän yhteiselo on tämmöistä.
Kyllä työstäkin äkkiä kenkäää tulisi, jos kieltäytyisi hommasta, joka kuitenkin on jonkun tehtävä.
että jos aktiivisempi osapuoli haluaa seksiä 12 kertaa viikossa ja vähemmän aktiivinen 2 kertaa viikossa, niin keskiarvo olisi 7 kertaa viikossa.
Eikö kuulosta kohtuulliselta.
Tällöin molemmat joustavat.
Turha provoilla siellä allaolevan mukaisesti.
kerta kun sattuu tekemään mieli tai muuten meette vieraisiin. Ehkä on parempi että jäättekin sille tiellenne.
että jos aamull apanetta, niin ei tarvitse herättää. Tyhjennät vaan pallit pilluuni kun nukun, todennäköisesti herään siihen ja se olisi mukavaa.
Onko joku pakkoseksiä harrastava ehkä hiukan tiukkis... onko ?
Asiaan voi oikeasti suhtautua kuten muihinkin elämän osaalueisiin....osana elämää. Ei seksi ole pakkopullaa, paitsi jos elämä vituttaa.
Jos tähän tyyliin lasketaan niin se enemmän haluava yksinkertaisesti vaan ilmoittaa omaksi haluamismääräkseen niin korkean luvun, että kompromissiksi tulee se määrä jonka hän oikeasti haluaa, jolloin hän ei joudu joustamaan yhtään ja toinen joustaa kauheasti.
että jos aktiivisempi osapuoli haluaa seksiä 12 kertaa viikossa ja vähemmän aktiivinen 2 kertaa viikossa, niin keskiarvo olisi 7 kertaa viikossa.
vaan tyhjentämään pallit pilluuni niin en nimittäisi sitä seksiksi vaan soittaisin poliisit.
Voi auvoista, kun on tuollainen keino jolla kiristää. Minä olen yksi niistä halukkaista naisista, jotka saavat emätinorgasmin joka kerta ja useasti. Tarjoudun myös monesti ihan oma-alotteisesti antamaan miehelle suuseksiä kuukautisten aikana, kun muuta seksiä ei juuri voi. Tunnen seksin aikana suunnatonta läheisyyttä, rakkautta ja molemmin puolista hyväksyntää. Se tekee seksistä henkisellä tasolla kovan jutun toki fyysisestikin on oikein mukavaa.
En pystyisi seksillä kiristämään, vaikka mies möläyttelisi mitä. Tarvitsen sitä itse vähintään yhtä paljon kuin mieskin.
Taidat olla mies. Mutta yhtä kaikki naiset ei kuulu olla miehen pallien tyhjentäjiä, sen alempi arvoisempaa seikkaa saa todella hakea! Tosi mies ei haluttomaan naiseen runkkaa vaan arvostaa tätä!! Luulen ettet oikesti tiedä emätinorgasmeista mitään, minä nimittäin tiedän!
Jos olet nainen sinulla on miehen seksuaalisuus
sitä ei voi harrastaa silloin kun haluttaisi. Ei siis usein enää halutakaan, mutta silloin kuin haluttaisi, ei voi heittäytyä siihen spontaanisti lasten takia. Sitten kun sille on aikaa ja on vähän rentoutunut jo viikon töistä lauantai-iltana, niin ei todellakaan huvita se pakkoseksi. Että nyt on aikaa seksille, niin aletaanpa nyt sitten touhuamaan. Tuolloinkaan en voi täysin heittäytyä siihen kun pitää olla hiljaa, koko ajan vähän skarppina josko joku lapsista herääkin kesken kaiken.
Lisäksi kun se onni kestää max 5 min. niin eipä sitä osaa enää kovin kaivata. Hyvin tulee toimeen ilmankin.
onko haluja vielä 7 kerrran jälkeen, sen tietää vain kokeilemalla.
Jos haluja toisella on 12 kertaa viikossa, eli kutakuinkin 2 kertaa vuorokaudessa, niin neljännen vuorokauden jälkeen saa jopa kolme "lepopäivää" jos haluaa asian niin tehdä.
Jos tähän tyyliin lasketaan niin se enemmän haluava yksinkertaisesti vaan ilmoittaa omaksi haluamismääräkseen niin korkean luvun, että kompromissiksi tulee se määrä jonka hän oikeasti haluaa, jolloin hän ei joudu joustamaan yhtään ja toinen joustaa kauheasti.
et selvästikään ole sitä ansainnut. Onko mies ollut vain siittokone jotta sinä saat toteuttaa äitiyttä ?
vaan tyhjentämään pallit pilluuni niin en nimittäisi sitä seksiksi vaan soittaisin poliisit.
mies ehdottaa sitä yleensä aikaisintaan n klo 00.30.
siitä menee vähintään tunti että pääsee nukkumaan.