Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi on kiellettyä olla onnellinen kolmen tytön äiti tai isä?

Vierailija
02.02.2010 |

Ulkopuoliset surkuttelevat ja jopa säälivät perhettämme, kun meille ei ole tullut poikaa. Ihmisille on jotenkin ylivoimaista ymmärtää, että olemme aivan tyytyväisiä ja onnellisia näin.

Totta kai poikaKIN olisi ollut yhtä tervetullut, mutta en tajua miksi minun pitäisi olla pettynyt tyttöihini. Samalla tavalla olisin varmasti tyytyväinen, jos meillä olisi kolme poikaa.

Ihmisillä tuntuu todella olevan kadoksissa onnen avaimet, kun onnea mitataan perheen lasten sukupuolella. Tästäkö on kyse, vai mikä teitä ulkopuolisia oikein vaivaa??

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dissaa poikia ihan kympillä. Kyllä se on näin pojan ja tytön äitinä "mukava" kuulla kun pelkkien tyttöjen äiti kauhistelee poikalapsia. En tiedä tekeekö sitä sen takia että ovat katkeria? vai sen takia että ovat oikeesti sitä mieltä?

Meillä on vain tyttöjä, eikä tulisi mieleenkään haukkua kenenkään poikia. Enkä kyllä tunne muitakaan näin tekeviä. Ettet nyt vain kuvittele jokaisen katseen tarkoittavan dissaamista. Meinaan että toki saatan ohimennen vilkaista esim. kovasti julkisella paikalla riehuvaa poikaa, mutta onnistuuhan se tohottaminen tytöiltäkin. Nyt kun rupesin miettimään, niin ainoa tuntemani poikia kauhisteleva ihminen on eräs kolmen pojan ja yhden tytön isä. Hänen mukaansa pojat tuovat taloon "maailmanlopun meiningin"...

tyttöperheiden olla onnellisia? Todella vainoharhaista!

Vierailija
42/48 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen kummitäti #1, kotonaan

Esikoisen kummitäti #2, kotonaan

Ystävän äiti, jalisottelussa

Työkaveri, töissä

Puolituttu, kirkossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmen pojan jälkeen.

Ei olla kerrottu suvulle sukupuolta. Tiedän että sieltä tulee "vihdoin tyttö" tai "nyt ei tartte enempää lapsia!"

On voivoteltu että meillä on VAAN poikia, vaikka niistä kaikki toki ilosia ovat.

Vierailija
44/48 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen vielä yksi huvittava kommentti. Kun toinen tyttömme oli syntynyt, eräs äiti leikkipuistossa kysyi, että no kumpi tuli.

Kun vastasin että tyttö, niin äiti meni vakavaksi ja sanoi: "No onhan siinä se hyvä puoli, että voi kierrättää vaatteet".

Ajattelikohan hän lohduttavansa minua kommentillaan? :DD

Vierailija
45/48 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmen pojan jälkeen. Ei olla kerrottu suvulle sukupuolta. Tiedän että sieltä tulee "vihdoin tyttö" tai "nyt ei tartte enempää lapsia!" On voivoteltu että meillä on VAAN poikia, vaikka niistä kaikki toki ilosia ovat.

Meille on tulossa kolmen tytön jälkeen vauva, jonka sukupuoli ei ole tiedossa. Minua rassaa jo etukäteen sukulaisten kommentit: jos tulee poika, niin vöyhkätään että tulihan se poika viimein, ja jos tulee tyttö, niin lohdutellaan että ainahan voitte vielä yrittää poikaa.

Pitäisi varmaan tehdä tilasto siitä, kuinka moni vain onnittelee LAPSESTA. :)

Vierailija
46/48 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksi poikaa ja onnellinen lapsistani.

Ja itseänikin tympii kun muutamat on sanonu et kai te sen tytön vielä teette. Siihen olen vain tokaissut että kolmas lapsi olisi tervetullut, oli hän sitten tyttö tai poika sillä ei väliä.

Vierailija
47/48 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua itseäni ei tosiaankaan riivaa mitenkään jos olet onnellinen, hyvä niin.

Silti mä mielessäni vähän säälin sitä että teillä ei ole myös poikaa.

Vierailija
48/48 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauti itse ja ole iloinen