PIKKU2 HELMIKUU
Kommentit (96)
Jep, toi kp-lista on hyvä idea. Kun vaan itse aina muistais missä päivissä mennään..
Ja lisää kuumeilijoita tietysti toivotaan mukaan. Rohkeasti vaan.
Mä sain tänään tiedon, että mun yks hyvä ystävä odottaa esikoistaan ja en onnellisempi voisi hänen puolestaan olla. Olis vaan kiva itse liittyä samaan seuraan pikkukakkosen odotuksen merkeissä. No, pari viikkoa enää niin toivottavasti selviää sekin. Meillähän on piinaviikkoisia viikonvaihteen paikkeilla useampi, eikös? Viiru ehkä 22/33-36 yk5
Inkku..... 12/n.30, yk3
Roma..... 15/27, yk2
jonttu..... 22/25-27, yk6
Juuliska..... 22/27-29, yk5
Viiru..... 22/33-36, yk5
Ilmoitelkaa muutkin kiertopäivänne, niin lisään listaan. :)
uudesta pinosta :-) Ja hyvä idea toi kp listaus. Pysyy vähän paremmin kärryillä :-) Täällä ei vielä ovista näy, mutta ei vielä pitäiskään. Josko huomenna tai ylihuomenna näkyis plussa...
Mä myös kuulin ihania uutisia eilen ystävältä, joka on tosi pitkään toivonut toista lasta. Eli nyt on tärpännyt ;-) Jotenkin tuli heti sellanen olo, että nyt mä voin huoletta tulla raskaaksi kun on "mun vuoro". Niinhän sitä soisi, että kukin omalla vurollaan, mutta valitettavasti ei mene aina niin :-( Toivotaan ettei mun vuoro mene ohi ;-)
Plussatuulia!
Inkku kp 12/n.30 yk3
Tänne ei sitten niin mitääääään uutta. Ei taida edes piinailu jatkua, kun ei yhtään mitään tuntemuksia että vois olla raskaana. Viime viikolla sentään oli rinnat arat, nyt sekin oire täysin hävinnyt. Plääh, niin turhauttavaa.
No, yritän nauttia pakkaskeleistä ja lapsen ihanasta seurasta! :)
jonttu kp 22/25-27 yk6
Inkku......... 13/n.30.....yk3
Roma........ 16/27.....yk2
jonttu......... 23/25-27.....yk6
Juuliska.... 23/27-29.....yk5
Viiru........... 23/33-36.....yk5
fanny78..... 25/30
Vihdoin se tuli, ovisplussa!! Sain sen CB digitestillä, liuskatesti ei näyttänyt kuin haaleampaa testiviivaa, sen mukaan siis nega. Uskon kuitenkin tuota CB:n testiä, on se sen verran tarkempi, luulisin.
Onneksi mies on kotona jo iltapäivästä, joten kunhan saan lapsen päiväunille... ;D
Jontulla, Juuliskalla ja Viirulla alkaa olemaan jännät päivät käsillä. :) Plussatuulia kaikille!
Jonttu, monillahan plussakierto on ollut täysin oireeton, kun taas niissä kierroissa joissa ei ole tärpännyt on kaikki mahdolliset oireet maan ja taivaan väliltä. Toivotaan siis parasta! :)
Romalle ovisplussasta!
Toivottavasti plussataan kaikki se toinen plussa tästä kierrosta;) Viiru
liityn tänne teidän kerhoon, jos sopii :) En ehdi kirjoittelemaan päivittäin, mutta yritän mahdollisimman usein.
Eli toinen lapsi olisi haaveissa. Mies ei ole vielä antanut suostumusta, mutta emme toisaalta käytä mitään ehkäisyäkään, joten kai minä jonkinlaista "yllätystä" toivon ja kuumeilen kovasti :)
Esikoistyttö syntyi 10/2008 ja on maailman ihanin lapsi.
Onnea Romalle ovisplussasta.. toivottavasti tärppää!
iät: 31 mies 38
esikoinen: tyttö 10/08
yritys aloitettu: --
kp 25/30
fanny78! Lisäsin sinut esittelyyn ja kp-listalle.
Joukkoon sopii eikä tarvitse joka päivä kirjoitella. Eikä myöskään ole pakko kirjoitella vaan kuumeiluun liittyen vaan muitakin juttuja on kiva lukea.
Mites Jonttu ja Juuliska? Onko mitään oireita tms? Kertokaahan meillekin. Täällä odotellaan jos pinoon uusia plussia..
Täällä ei mitään uutta. Oviksesta ei varmaa havaintoa, kun en vielä ole tikuttanut koskaan. Ens kierrossa on sitten jo pakko, jos ei nytkään ole tuuria. Rinnat oli eilen arat. Ollaan menty "varmuuden vuoksi joka toinen päivä" -asenteella. Toivottavasti tuottaa tulosta. Viiru yk5
Tervetuloa mukaan kuumeilemaan fanny78!
ON: ei mitään erityistä, hieman on ehkä alavatsaa kivistänyt, mutta varmaankin vaan merkki tulevista menkoista. Mielenkiintoista nähdä minkä pituinen kierto on tässä kuussa, kun viime kuussa oli ennätyksellisen lyhyt 24 päivää. Normaalisti ollut siinä 27-29 välillä. Toisin sanoen en siis odota olevani raskaana ja olen todella yllättynyt, jos niin olisi käynyt. Niin ja flunssaa yrittää taas, eihän siitä olekaan kuin kuukausi, kun viimeksi olin kipeenä!
Toivottavasti tulee kuitenkin plussia tämän kuun pinoon muilta!
Juuliska 24/27-29 yk5
Inkku......... 14/n.30.....yk3
Roma........ 17/27.....yk2
jonttu......... 24/25-27.....yk6
Juuliska.... 24/27-29.....yk5
Viiru........... 24/33-36.....yk5
fanny78..... 26/30
Inkku......... 15/n.30.....yk3
Roma........ 18/27.....yk2
jonttu......... 25/25-27.....yk6
Juuliska.... 25/27-29.....yk5
Viiru........... 25/33-36.....yk5
fanny78..... 27/30
Tuo lämpöjen mittailu on kyllä viho viimeistä touhua! Mulla ne pysyy tasaisesti 35,9-36 astetta, ei siis mitään ovulaatioon viittaavaa nousua. Ja sekös on nyt aiheuttanut sellaisen stressin, että ei ihme jos vaikka koko ovis jäisi välistä.. Ensi kierrossa en kyllä mittaile tai testaile yhtään mitään, jos sitten pystyisi vähän rennommin tämän touhun ottamaan.
Onko teillä muilla greippumehukuuri tuottanut muuten mitään tulosta? Itse en kyllä huomannut mitään muutosta missään limoissa, ihan normaalit olivat.
Plussatuulia kaikille! =)
Täällä tikutellaan ovista eikä näy tikussa siis niin minkäänlaista viivaa!! Ainakaan vielä. Tänään on ollut tosi ovis olo. Alavatsaa juimii ja limaa tulee, että en sitten tiiä mitä on menossa vai onko mitään!? Tää on niin ärsyttävää tällänen stressaaminen, että tällä menolla ei kyllä tuu mitään vauvaa koskaan ;-) Täytyy kuitenkin tänään vähän hommailla, jos se kroppa oiskin oikeessa. Ainakin sitten omaks iloks jos ei muuten :-)
Tänään kuulin TAAS uuden vauvauutisen. Mäkin haluun...
Mutta parempaa onnea muille ja varsinkin plussa onnea!!
Ja tsemppiä Romalle ja Inkulle bongailuun. Itse en ole milloinkaan kokeillut ovistestejä, joten en tiedä miten ne toimii.
Greippimehua silloin tällöin litkineenä en kyllä huomannut muutosta, ehkä kierron keskivaiheilla (mahdollisesti oviksen aikaan) oli jotain muutosta havaittavissa. Tuolloin olin vielä flunssassakin, ja tuntui että myös nenästä tuli enemmän tavaraa ulos. :)
Mä en tajuu, säännölliset kierrot alkaa vissiin temppuilemaan. Laskujen mukaan tässä kierrossa ois tänään pitänyt menkat alkaa, mut ei näy. Joka toinen kierto on ollu 27 ja joka toinen 25, tosin viimeks se oli vaan 24, joten en nyt tiedä mitä tää on kun se ei ollutkaan 25... :/
Eilen aina ylösnoustessa ja maatemennessä alkoi pyörryttämään, ja sama on jatkunut tänään. Nyt illalla tuli tosi huono olo, mietin oisko pitänyt posliinipyttyä halailla, mut en sit kuitenkaan. Toivottavasti ei oo mahatautia, kun pitäs vieraita viikonloppuna tulla. :(
Ja en tiedä onko stressi nostanut verenpaineita, josta toi pyörrytys vois johtua. Pitää varmaan ensviikolla lapsen neuvolassa pyytää samalla terkkaria mittaamaan omat paineeni.
Oletteko te muut työelämässä vai kotona? Mä olen työtön, ja se on viimeaikoina stressannut aikas paljonkin. Ja tietty tää kuumeilu päälle, niin ei hyvää päivää.. :)
jonttu
kaikille piinailijoille. Perässä tullaan..
Jonttu: Voisko se pyörryttäminen kuitenkin olla raskausoire? Mulla se oli esikoisen kanssa. Tosin verenpaineeni on muutenkin tosi matala ja verensokerikin välillä. Mutta tavallista se ei ollut. Jospa kuitenkin.. Koska meinasit testailla?
Minä olen työelämässä vaikka ihan valmis olisin jo jäämään mammalomalle. Toisaalta onneksi on jotain muuta mietittävää kuin tää kuumeilu.
Viiru
Inkku......... 16/n.30.....yk3
Roma........ 19/27.....yk2
jonttu......... 26/25-27.....yk6
Juuliska.... 26/27-29.....yk5
Viiru........... 26/33-36.....yk5
fanny78..... 28/30
No niin, uusi kuukausi ja uudet kujeet! Toivottavasti saamme tänne pikkukakkosiin paljon plussia tässä kuussa. :D
Ajattelin muuten että olisiko teistä kiva jos päivittäisin tänne päivittäin sellaisen pienen listan missä näkyisi jokaisen kp:t? Siitä olisi sitten helppo seurata että kenellä jännäys menossa.
ON: ei mitään uutta, ovista yhä odotellaan.
Roma kp 15/27, yk2