Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen looserimamma vie 1 kk vauvan mummolle hoitoon?

Vierailija
29.01.2010 |

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..joka vie lapsensa hoitoon heti äitiysloman jälkeen!

ELI MINÄÄÄÄ!!

Vierailija
62/71 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen isä oli työmatkalla ja sairastuin. Lääkäriin piti päästä, joten mummo hoiti lasta sen aikaa. Lapsi nukkui koko ajan.

Hui kamala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suurin osa av-mammoista on kertakaikkiaan NIIN HELVETIN TYHMIÄ. Minun laajassa ystäväporukassani on varmasti jokainen äiti (ja isi) vienyt lapsensa hoitoon isovanhemmille 1kk - 6kk ikäisenä. Ai miksi? Koska pidämme itsestämme hyvää huolta ja luotamme isovanhempiin hoitajina. Ja elämäämme kuuluu onneksi muutakin kuin symbioosi vauvan kanssa. Ja kyllä, ystäväpiirimme koostuu akateemisesti koulutetuista fiksuista ihmisistä, joiden lapsetkin ovat fiksuja, koulussa pärjääviä sosiaalisia yksilöitä. Itse ole 3:n äiti ja kaikki ovat mummun hoidossa olle alle 2kk ikäisinä ainakin kerran. Iloisia, mukavia ja fiksuja lapsemme ovat. Eli AV-mamma-luuserit. Hankkikaa elämä! On varmasti terveellisempää niille teidän lapsillekin, että ette ole lapsessa kiinni 24/7 siihen asti kun menevät kouluun...

Vierailija
64/71 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummolle hoitoon ja kävin katsomassa yhden bändin keikan. Syötin vauvan ennen kuin lähdin ja vauva oli nukkunut melkein koko ajan ja oli sitten ehtinyt juoda vähän pullosta maitoa ja oli mummon sylissä tyytyväisenä. Olin autolla liikenteessä ja olisin ollut 10 kymmenessä minuutissa paikalla, jos jokin hätä olisi tullut. Mutta minä olenkin kokenut luuserimamma, jonka esikoinen taisi olla neljäviikkoinen, kun jätin isälleen hoitoon ja kävin bileissä.

Vierailija
65/71 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 19

Vierailija
66/71 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin niin kiinni vauvassa tuohon aikaan, etten edes olisi halunnut antaa muiden hoitoon. (Vauva kulki mukana mulla lääkääriinkin.) En edes omille vanhemmilleni olisi halunnut antaa hoitoon, vaikka parhaita hoitajia ovatkin :)

1kk ikäinen lapsi huvin ja urheilun vuoksi terkkariin tai lääkärikeskukseen kaikkien pöpöjen keskelle.

Ansaitset epäitsekkyydestä ja loistavasta esimerkistä aplodit seisaallaan. Not.

Vierailija
67/71 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekan kerran yökylään kun vauva oli puoltoista kuukautta. Nyt on 16-vuotias nuori nainen ja ei meillä mitää ongelmia ole meidän suhteessa ollut. Mummikin on läheinen tytölle, on aina ollut.

Vierailija
68/71 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaiko miehen vanhemmat, niitä appiloita kun haukutaan täällä, eikä hoitajina luoteta ollenkaan.

Vierailija
69/71 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten ainakin tuon nuoremman, kun heti laitokselta kotiuduttua lähdin hammaslääkäriin ilman kersoja.

Vierailija
70/71 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen oli 2 h mummin kanssa kun olin syömässä kavereiden kanssa. Mummilla oli siksi, että olimme entisesä kotikaupungissani. Nukkui koko pätkän, söi tarvittaessa pulloakin. Yökylässä oli kyllä vasta 9 kk iässä ja se meni hyvin sekin.

Kahta seuraavaa tissihirmua en olisi jättänyt. En olisi uskaltanut.

Jos kaiken sen vanhemmuuden eteen tekemämme uutteran työn jälkeen lapseni aikuisena masentuu ja sen voidaan aukottomasti todistaa johtuvan tuosta 2 h unista mummin kanssa eli "puutteellisesta kiintymyssuhteesta äitiin", niin olkoon sitten. Parempaan en sitten vaan kyennyt.

Vierailija
71/71 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaiko miehen vanhemmat, niitä appiloita kun haukutaan täällä, eikä hoitajina luoteta ollenkaan.

Molempiin on tasavertaisesti melkein 300 km etäisyys.