Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen looserimamma vie 1 kk vauvan mummolle hoitoon?

Vierailija
29.01.2010 |

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koliikkivauva ei antanut nukkua minuuttiakaan. Vein mummolle yöksi kuukauden iässä jotta en olisi väsymyksessäni tiputtanut vauvaa lattialle.

Vierailija
2/71 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koliikkivauva ei antanut nukkua minuuttiakaan. Vein mummolle yöksi kuukauden iässä jotta en olisi väsymyksessäni tiputtanut vauvaa lattialle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurassa myös 2-v. veljensä. Kävin tekemässä ostoksia ristiäisiä varten. Vauva nukkui koko ajan. Mummo asuu naapurissa. Aiheutin taatusti hirveät traumat...

Vierailija
4/71 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekeskeinen ihminen, ettei jaksanut hoitaa vauvaansa, koska "se heräili öisin syömään ja äitiä vähän väsytti". Siispä mummolaan hoitoon. Ei tullut imettämisestä mitään, enkä kyllä ihmettele yhtään.

Vierailija
5/71 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö se vauva siitä jotenkin pilalle? Kyllä ton ikäselle riittää että joku joka välittää ja osaa huolehtii, että on kuivaa vaippaa, massu täynnä ja lämmintä päällä.

Vierailija
6/71 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen, joka tajuaa että voidessaan itse hyvin lapsi voi hyvin. Joka ei syyllistä itseään halutessaan omaa aikaa. Aikuinen, vastuuntuntoinen.

Vierailija
7/71 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahahahha, ihan oikeesti lopettakaa jo! jokainen varmasti tietää mikä on omalle lapselle parhaaksi.

Vierailija
8/71 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka tarvitsee päästä jälkitarkastukseen, lääkäriin, kauppaan, kampaajalle...tai ihan vaan olemaan itseksensä.

Ap:n mielestä ilmeisesti näiden looseri mammojen olisi pitänyt tehdä abortti!

Vierailija
9/71 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiiiin kulunut hokema

iso osa vanhemmista ei todellakaan tiedä mikä on lapselle parhaaksi

hahahahha, ihan oikeesti lopettakaa jo! jokainen varmasti tietää mikä on omalle lapselle parhaaksi.

Vierailija
10/71 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin niin kiinni vauvassa tuohon aikaan, etten edes olisi halunnut antaa muiden hoitoon. (Vauva kulki mukana mulla lääkääriinkin.) En edes omille vanhemmilleni olisi halunnut antaa hoitoon, vaikka parhaita hoitajia ovatkin :)

Vierailija
11/71 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettikääpä niitä kaikkia luuserimammoja ja niiden lapsia, aikaan jolloin suomessakin oli 3kk kestävä äitiysloma! Repikää siitä :)

Ehkä se vauva ei rikki mene jos on hyvässä hoidossa yhden yön pois äidistä oli ikää sitten viikoista kuukausiin..

Vierailija
12/71 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin oli 1kk vauva mummilassa hoidossa kun käytiin isompien lasten kanssa kylpylässä. Hyvin sujui sekä kylpyläuinti (ilman vauvaa) että vauvan hoito mummilta sen aikaa :D

Vierailija
13/71 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuori ja keski-ikäistyvä aikuinen potee masennusta? Äidin varhainen vuorovaikutus oli vähäistä? Varhainen hylkäämiskokemus? Vieras hoitaja ei vastannut itkuun?

=> heikko stressinsietokyky, mikä johtaa masennukseen.

Vierailija
14/71 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla ei olekaan tarvetta päteä eikä tuomita muita sillä olen tyytyväinen omaan äitiyteeni ja elämääni muutenkin.

Vierailija
15/71 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin niin kiinni vauvassa tuohon aikaan, etten edes olisi halunnut antaa muiden hoitoon. (Vauva kulki mukana mulla lääkääriinkin.) En edes omille vanhemmilleni olisi halunnut antaa hoitoon, vaikka parhaita hoitajia ovatkin :)

Vierailija
16/71 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähdin Metallican keikalle. Siitä varmaan johtuu kaikki tytön ongelmat :) Täytyykin kertoa neuvolassa tästä varhaisesta trauman aiheuttajasta. Ymmärtävät sitten, jos ei osaakaan piirtää taloa.

Vierailija
17/71 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähellä. Vauva haistaa tutun tuoksun, johon on tottunut heti syntymästään, ja se tuo turvaa. Jonkun mummonhaju ei ole sama asia.

Vierailija
18/71 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset ainakaan ole mummonhajuihin reagoineet mitenkään negatiivisesti.

Vierailija
19/71 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin minäminäminä ja mun menoni, sitten vasta vauva. Ihan kuin ei olisi jo raskausaikana osannut ymmärtää, mitä vauvan tulo tuo mukanaan.

Vierailija
20/71 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi itsekeskeinen, kun pystyin lähteen pariks tunniks pois vauvani luota. AArg! Tulkaa nyt joku hakeen nää lapset parempaan suojaan!

Oon muuten käynyt kaupassa, kun kuopus oli vasta viikon!

Metallica-mutsi :))