Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kaveriporukan kanssa viikoksi reissuun, onnistuisko teillä?

Vierailija
27.01.2010 |

Kommentit (138)

Vierailija
41/138 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko menisikin vain viikoksi, mutta menee kuukaudeksi;)

No, kuten sanottu, aikuinen mies päättää itse miten lomansa viettää. Tällä kertaa näin.

Vierailija
42/138 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mies noin pitkälle matkalle tällä hetkellä lähtisi, kun harmittelee jo nyt töiden vievän liikaa aikaa perheeltä. Mutta rennommassa työtilanteessa voisin jopa kannustaa lähtemään, mies saisi kaverienergiaa varastoon. :) Omien kavereiden kanssa ollaankin vähän vastaavaa suunniteltu!

Kummallisia syitä monilla. Ettekö muka pärjäisi yhtä viikkoa ilman miestä talossa? :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/138 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla on sellainen mutu-tuntuma, että parisuhteissa, joissa mies on hiukan "liian" itsenäinen (lue itsekeskeinen), on vaimolla vaikeuksia miehen reissujen kanssa. Tarkoitan siis sitä, että jos mies ei pistä tikkua ristiin perheensä eteen; ei valvo öitä, ei ole lasten kanssa, ei jaa arjen iloja ja suruja. Vaimo on pikku hiljaa katkeroitunut eikä halua suoda miehelle yhtään enempää löysää aikaa, sillä sitä on jo hänen mielestä miehellä liikaakin. Väärässä?

Noup, et ole väärässä. Parisuhteita on vain niin paljon erilaisia, että mitään yhtä ainoaa kaavaa ei ole olemassa...

Vierailija
44/138 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies otti ja petti viikon reissulla kavereittensa kanssa. jäi kiinni perinteisesti sukupuolitaudin kautta ja meillä oli avioero lähellä.

sen verran selvennykseksi, että hän ei pettänyt hyvässä elämäntilanteessa. avioliittomme oli melko lailla huonolla tolalla tuossa vaiheessa muutenkin monenlaisten asioitten takia, ja tässä on syy miksi pystyin lopulta antamaan tuon asian anteeksi. ei mies hyvässä suhteessa olisi niin helposti kenenkään mukaan lähtenyt, joten syytä oli minussakin.

kesti kuitenkin useita kuukausia, ennenkuin tuo asia kunnolla painui taustalle. tosin tuosta sukupuolitaudin paljastumispäivästä lähtien olemme tehneet paljon liittomme eteen. oikeastaan jokainen hetki on ollut työtä suhteen hyväksi. olemme joutuneet opettelemaan tuntemaan toisemme uudestaan, ja myös hyväksymään toisemme sellaisina kuin olemme (tässä oli yksi syy suhteen huonoon jamaan, toisen virheet tuntuivat maata kaatavilta ja niistä pisteltiin toisiamme puolin ja toisin), ja nyt olemme vihdoin (puolitoista vuotta myöhemmin) päätyneet tilanteeseen, jossa tuo asia ei pistele enää niin pahasti ja siitä voi jo keskustella ilman pahaa mieltä puolin tai toisin.

ja tässä syy siihen, että vielä ei mies reissuun lähtisi. en kieltäisi sitä, enkä edes vastustelisi vähääkään, mutta hän vastustelee itse. en usko, että hän uskoo tai pelkää pettävänsä, koska sitä hän olisi voinut tehdä vaikka päivittäin töissä käydessään, mutta hän pelkää satuttavansa minua sillä, että muistuttaisi minua tuosta pettämisestään.

eiköhän hän joku päivä vielä uskaltaudu johonkin ilman minuakin taas, mutta varmasti siihen menee vielä aikaa. sen verran hän kuitenkin säikähti sekä omaa itseään että sitä, että olin oikeasti lähdössä. minä taas en kumma kyllä pelkää hänen pettävän enää. ja jos hän sen tekisi, niin minkäpä minä sille voisin. ei sitä kotiin sitomisella estettäisi.

Vierailija
45/138 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkuvioita ja lastenhoitoa, niin tottakai voisi mies lähteä. MUTTA ainoastaan, jos minulla on samanlainen mahdollisuus, eikä siitä tule sanomista jälkeenpäin.

Hoidan kotia ja lapsia enemmän kuin hän muutenkin, joten viikon poissaolo ei haittaisi.

Vierailija
46/138 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi pois perheen yhteisestä loma-ajasta, eikä taloudellisestikaan mahdollista, sillä pitäisi ottaa huomioon, että myös minulla olisi mahdollisuus samaan.

Vierailija
47/138 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos mies menee 3 viikoksi, niin mun pitää myös mennä. Mä meen usein miehen kalareisuun aikana itsekin matkoille lapsen kanssa. Se on minusta mukavinta, en mä haluaisi olla erossa lapsesta. Meillä on ollut hauskoja matkoja ja retkiä kahdestaan:-)

Vierailija
48/138 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on onnistunutkin jo pari kertaa!

Vierailija
49/138 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistuis, en antais lähteä, koska en pääse itsekään! Tasa-arvo on meidän perheen juttu.

Vaimo ei voi jäädä kotiäidiksi, koska "tasa-arvo on meidän perheen juttu". Molemmat vaan töihin, eikä kumpikaan pääse yksin minnekään. Kuulostaa ihanalta!

Vierailija
50/138 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. lapsen hoidon suhteen

Vierailija
51/138 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies todella paljon poiss jo työnsä puolesta, niin haluan, että lomat ollaan perheenä. Mutta jos välttämättä haluaisi jollekin "harrastusmatkalle" kavereiden kanssa, niin varmaankin se onnistuisi, mutta en kovin hyvällä katsoisi viikon ryyppymatkaa Thaimaaseen tms.

Meillä on pienet lapset ja olen tottunut miehen työmatkojen takia olemaan yksin talon ja lasten kanssa yli viikonkin, mutta tosiaan ryyppymatka nyppisi...

Vierailija
52/138 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei vielä ainakaan, sit ku on isompi ni mikäs siinä, kunhan minäkin sitten pääsen tollaiseen reissuun mun ystävien kanssa =)

Vierailija
53/138 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se koskaan lähde : (

Vierailija
54/138 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tulisi lapsille niiden neljänä hoitopäivänä vähän turhan pitkät "työpäivät". Eli minun 7.5-8h työaika ja työpaikan ja päiväkodin välinen matka, johon menee talvella n 1/2 tuntia suuntaansa. Eli neljä peräkkäistä jopa 9 tunnin hoitopäivää 4v ja 5v lapsilla olisi heille vähän turhan rankkaa. Jos saisin jonkun hakemaan pojat edes yhtenä päivänä siinä välillä, niin voisi harkita. Mutta pitäisi olla tosi tärkeä meno.

Muuten minulla ei olisi mitään miehen viikon reissua vastaan. Mutta lasten takia mieluummin pidennetty vkl tai vastaava.

Vierailija
55/138 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten naisten reissuista...jokin aika sitten oli tosi tv...

----------

Miehet ei kysele- ne vaan reissaa

Vierailija
56/138 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtuvan, jos he olisivat tunnin pidempään päiväkodissa?

Vierailija
57/138 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikka olisikin niin kyllä varmaan onnistuisi. Nytkin mies voi lähteä useammaksi viikoksi eikä siinä ole mitään ongelmaa. Sama pätee puolin ja toisin.

Ja olen kyllä huomannut, että nämä eivät ole itsestäänselvyyksiä edes lapsettomilla pareilla: yllättävän moni nainen taitaa olla epävarma ja siksi kieltää miehen reissailut kavereiden kanssa. En ymmärrä, yhdessä oleminen ei tarkoita ainakaan minulle vankilaa???

Vierailija
58/138 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten saa pitää tuon bonusvapaana töistä. Oma firma ja lomailee vuodessa 1-2 viikkoa, ei isyyslomia, ei sairasta lasta koskaan hoitamassa jne. Ok, mutta ei tulisi kyseeseenkään, että sitten ottaisi kavereiden kanssa reissaamiseen lomaa. Kyllä nuo kurppaiset viikon pari saa viettää ihan meidän kanssa reissussa.

Vierailija
59/138 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen kyllä huomannut, että nämä eivät ole itsestäänselvyyksiä edes lapsettomilla pareilla: yllättävän moni nainen taitaa olla epävarma ja siksi kieltää miehen reissailut kavereiden kanssa. En ymmärrä, yhdessä oleminen ei tarkoita ainakaan minulle vankilaa???

se on tod.näk. enemmän kuin yleistä, että tuollaisilla viikon tai useamman viikon miesporukan reissuilla homma riistäytyy käsistä, ja tulee kännissä nusaistua jotain hempukkaa kavereiden innostamana. Tai käytyä jossain privaattistrippauksessa tai vastaavassa.

Vierailija
60/138 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän hän missään vankilassa ole! Hän on lähdössä kavereiden kanssa Alpeille maaliskuun alussa ja saa mun puolesta ihan mennä. Kyllä me täällä yks viikko pärjätään. Hän tekee niin paljon töitä, että saa kyllä relatakin vähän!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän