Mies kaveriporukan kanssa viikoksi reissuun, onnistuisko teillä?
Kommentit (138)
Mitä ihmettä sitä toista kahlitsemaan?
:)
Nyt kun kuopus on 10v mies sanonut, et vois lähtee viikonlopuks englantiin futsimatsia kattoon kaverin kansa.
Ma oon ollut kavereiden kanssa matkoilla
sille viikon reissulle niin sit voidaan harkita yksin reissuun lähtemistä. Todennäköisesti ei kyllä haluaisi lähteä niin pitkäksi aikaa kun meillä vielä lapset pieniä ja tasa-arvon mukaisesti "joutuisi" sitten päästämään myös minut sille viikon reissulle.
Viikko on liian pitkä aika ja liian iso osa vuosittaisesta loma-ajasta viettää kavereiden kanssa.
mutta milläs sen sohvaperunan saa lähtemään?
Mä olen joskus melkein huolissani kun se ei halua mennä... No, suurin osa parhaista kavereista asuu kyllä eri maassa mut silti.
Tähän mennessä mun ei oo tehny mieli tehä vastaavaa (satunnaiset ilta- ja viikonloppuvapaat on riittäny mulle) mutta nyt kun nuorimmainenkin on jo 2,5 vuotta, olen alkanut suunnitella viikon ulkomaanreissua omien kavereideni kanssa. Eikä miehellä ole mitään sitä vastaan.
Mieheni juo välillä aivan liikaa eikä osaa pitää itsestään huolta silloin. Minä olisin huolesta kipeenä jos mies olis jossakin kaukana kaveriporukan kanssa. Ja kyllä, miehen ystävät ovat niin tyhmiä etteivät osaa katsoa toistensa perään! Eli mieheni ei pääse mihinkään reissuun ilman mua. Korkeintaan naapurikaupunkiin että pääsen hakemaan jos tapahtuu jotakin.
vkl ok, mutta ei viikko.
Meillä on muutenkin niin vähän yhteistä aikaa, että jos mies lähtisi viikoksi kavereiden kanssa jonnekkin niin saisi jäädä sille tielleen.
Minä hoidan lähes aina yksin lapset ja pyöritän arkea, joten viikko ilman miestä ei tuntuisi missään. Mutta periaatteesta minusta toisella vanhemmalla ei ole oikeuttaa ottaa itselleen noin pitkää lomaa yksin, kun toinen joutuu 24/7 olemaan lapsien kanssa. Tiedän ettei minunkaan viikon loma onnistuisi.
hoidan laspia muutenkin huomattavasti enemmän ja nyt on talon rakennusmenossa.
jos joku kaipaa lomaa se olen minä yli 4v ei yhtään vuorokautta vapaata..miehellä taas kyllä..
ja kesällä ei suostuisi lähtemään minnekään.
Onhan se tuokin tapa kertoa, että minä en päästä ja sillä selvä :D
muuten ei ongelmaa ja ilman autoakin hätätilassa pärjättäisiin.
vähän jännittää oma jaksaminen pienten lasten kanssa.
kalastamassa kavereiden kanssa. Näin on ollut koko avioliitoomme ajan. Menköön niin kauan kuin huvittaa tuo kalastus.
Miehellä on pitkät kesälomat. Olemme yhdessä siellä (kalastus"mökillä") myös 3 viikkoa.
Nytkin on lähdössä viikoksi Alpeille laskettelemaan kavereidensa kanssa.
Meillä on nuorimmainen vielä niin pieni, etten itse osaa lähteä noin pitkälle reissulle, mutta lähden sitten myöhemmin. Teen kyllä silloin tällöin viikonloppureissuja.
Parin vuoden päästä olisi nelikymppiset tulossa ja sitten ainakin lähden yksin viikoksi jonnekin rannalle lekottelemaan :-).
Meillä reissujen suhteen auttaa se, että isovanhemmat voivat vähän autella kun toinen on reissussa. Esimerkiksi harrastuksiin viemiset onnistuvat näin paremmin.
Vai sitouduttu puulämmitteiseen taloon.
Vierailija - 28.01.10 08:51 (ID 9898331)
Onhan se tuokin tapa kertoa, että minä en päästä ja sillä selvä :D
Kyllä meillä molemmat saa lähteä kaveriporukan kanssa reissuun. Miksi ei saisi lähteä? Etkö pysty luottamaan mieheesi? Kannattaako suhdettanne enää jatkaakaa, jos ei ole luottamusta.
Pisimmäällän tosin on ollut vain 4 päivää poissa, saman reissun tulee tekemään lopputalvesta. Lähtee erääseen ralliin ulkomaille. Meillä on jo isot lapset, joten mitään sen suhteen kaikki on hyvin. Asutaan omakotitalossa ja talon hoito onnistuu myös multa jos nyt jotain ihmeellistä tulis tapahtumaan. Eli jos tulee sähkökatko, mä osaan kyllä pistää takkaan tulen jne.
Niin ja oon huomannut että vaikka ollaan oltu jo 16 vuotta yhdessä niin silti tunnetaan vielä ikävää ja on aina ihana nähdä pienen eron jälkeen.
mutta nyt meillä ei kumpikaan lähde kaveriporukalla viikon reissuun. Viikonloppureissuilla saa käydä.
En kyllä edes usko, että mies haluaisikaan viikoksi lähteä pois, oli pari kertaa 4-5 pv:n pakollisessa koulutuksessa satojen kilometrien päässä vauva-aikana, ja sanoi, että ikävä kotiin oli ihan järjetön. Lapsi on nyt vuoden ikäinen.