Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kaveriporukan kanssa viikoksi reissuun, onnistuisko teillä?

Vierailija
27.01.2010 |

Kommentit (138)

Vierailija
121/138 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistuisi ja siihen on moniakin syitä: - työt painavat päälle, ei ole lomaa - palkka on liian pieni, ei ole rahaa - lapsemme on pieni, sitä pitää hoitaa - haluamme olla yhdessä - haluamme reissata yhdessä - perheenkeskeistä yhteistä vapaa-aika on aivan liian vähän - tuskin lähtisivät kaveritkaan reissuun (heillä suunnilleen samat edellämainitut syyt) - Ja mihin hemmettiin ne äijät muka yhdessä menisi viikoksi??!! a. Rantalomalle vieraita pilluja kyttäämään? Ei onnistu, koska mieheni ei halua pettää minua (ainakaan omien sanojensa mukaan). JA SE OLISI VASTOIN MEIDÄN YHTEISIÄ "PELISÄÄNTÖJÄ". b. Kalastus- tai metsästysreissulle??!! Ei, koska mieheni ei harrasta kalastusta tai metsästystä. c. Homoilemaan metsämökille??!! Ei, koska mieheni ei ole homo. d. Kiertelemään Pariisin kahviloita??!! Ei, mieheni ei pidä kahviloista. e. Laskettelemaan??!! Tuskin, mieheni ei laskettele. f. Kulttuurimatkalle Prahaan??!! Tuskin, mieheni ei ole kiinnostunut museoista. g. Ryypäämään Tallinnaan??!! Ei, koska mieheni tuskin haluasi ryypätä viikkoa putkeen. JA MINÄ EN HYVÄKSYISI SITÄ. h. Jalkapalloa katsomaan Englantiin??!! Ei, koska mieheni ei ole kiinnostunut jalkapallosta. i. Katsomaan Formuloita??!! Tuskin sitäkään. Mieheni on kerran ollut Formula 1 -reissulla, joka kesti noin viikon. Ja toista kertaa ei kuulemma halua mennä, aivan liian raskas ja p-a-s-k-a reissu. j. Löhöämään Kanarialle??!! Enpä usko. Mieheni on joskus ollut Kanarialla kavereidensa kanssa. Mutta ryyppäystähän se vain oli ollut... Ei kuulemma haluaisi enää lähteä. ENKÄ MINÄ PÄÄSTÄISI - EIKÄ MYÖSKÄÄN KUULEMMA NIIDEN KAVEREIDEN VAIMOTKAAN. **** Niin, että jos mieheni haluaa mennä esimerkiksi muutamalle oluelle kavereidensa kanssa, niin menköön, kunhan on ilmoittanut siitä minulle viimeistään viikkoa ennen. ****

Mun mies on kyllä käynyt ns. aktiivilomilla; kiipeilemässä, laskettelemassa, surffaamassa, fillaroimassa jne. kavereineen silloin kun haluaa. Itse en noita juuri harrasta, joten tuntuisi kylä aika hirveältä kieltää toiselta harrastus, jota intohimoisesti haluaa harjoittaa. Kuulostaa TODELLA oudolta, että vaimo ei voi kuvitella miehensä tekevän kavereineen muuta kuin ryyppäävään tai hakevan seksiä. Onneksi mulla ei ole tuollaista miestä!

Miten niin en voi kuvitella mieheni tekevän kavereidensa kanssa muuta kuin ryyppäävän tai hakevan seksiä??!! NIINKÖ OLIN TUOHON KIRJOITTANUT???!!!! LUEPA UUDELLEEN!!!!! Mieheni ei vain yksinkertaisesti harrasta mitään sellaista, mitä voisi lähteä kerrallaan viikoksi harrastamaan!!! Hän harrastaa enduroa, mutta ei sitä voi viikkoa kerrallaan harrastaa - vain muutamia tunteja. EI KAI SE HEMMETTI SOIKOON OLE MINUN VIKANI, ETTÄ MIEHENI EI HALUA HARRASTAA KAHVILOITA TAI LASKETTELUA??!! Eikä hänellä sellaiseen olisi kyllä aikaakaan. Vuorokausi on aika lyhyt: lapsi hoitoon klo 7, itse töissä 7.30-16.30, lapsi hoidosta 17, kaupasta kotiin 17.30, lapselle ruokaa 17.30, lapsen kanssa leikkimistä, jne, jne, lapsen iltapala 19.30, lapsi nukkumaan 20.00. Ja meillä on varaan vain yhteen autoon, ja asumme aika syrjässä!!!!! Siitä on vaikea ainakaan IHAN JOKA PÄIVÄ repiä aikaa harrastukselle. Ja vielä, kun päälle on viikonloppujen ylityöt... NIIN, ETTÄ KERRO VAAN, MITÄ KIVAA HARRASTUSTA MIEHELLENI (JA MYÖS MINULLE) SUOSITTELISIT??? Heti, kun keksit miehelleni jonkin kivan harrastuksen, esim. kiipeily tai laskettelu, niin hän saa lähteä sitä harrastamaan vaikka viikoksi. Kunhan ensin jostain hankkii aikaa ja rahaa siihen reissuun... OLISIKO SINULLA JAOSSA HYVÄN IDEAN LISÄKSI MYÖS AIKAA JA RAHAA??!!

Elämänne kuulostaa todella ihanalta. Äläkä huuda!

Niin, mitä et anna?? Ja kiitos, elämämme on oikein ihanaa. Työtä, kotia, työtä, kotia, työtä, kotia, lapsi, työtä, lapsi, työtä, stressiä, stressiä, työtä....

OSAATKO ITSE LUKEA EDES OMIA VIESTEJÄSI (pahoittelut muille, muttakun tämä huutaja ei kuule normaalia puhetta). Sitä paitsi meitä on aika monta eri ihmistä sulle kommentoinut - minä olen se jonka mies kävi aktiivilomilla, mutta tuo, jolle avioeroa ehdotit on toinen. MENEEKÖ JAKELUUN! Pirttihirmu & nössö tohvelisankari - siinä kuvaus parisuhteestasi!

Kyllä minä osaan lukea ihan hyvin, kiitos vain.

Enkä ole sekoittanut teidä kahta toisiinne. Tunnistan kyllä sinun tekstisi ja tuon toisen tekstin.

Kysyin vain sinulta, että minä et anna?? Olit itse kirjoittanut, että et anna.

Lisäksi sanoit, että elämänne on ihanaa. Kommentoin myös sitä tyyliin: Niin on, työtä, kotia, työtä, stressiä, jne...

P.S. Luotan mieheeni, mutta hän ei luota minuun. Joten eiköhän tuo asetelma ole hieman toisin päin kuin "pirttihirmu ja tohvelisankari"???!!!

P.P.S. Onko sinun miehesi luottamuksen arvoinen? Mitähän aktiviteettiä hänen aktiivilomiinsa kuulukaan? Ehkä vaakamamboa, mirrin silitystä, patukan piilotusta tai muuta vastaavaa.

sen voi hoitaa vaikka kauppareissulla jos on halua.

Vierailija
122/138 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtä, kotia, työtä, kotia, työtä, kotia, lapsi, työtä, lapsi, työtä, stressiä, stressiä, työtä....

Minun käsitykseni ihanasta elämästä on aika lailla toinen. Kyllähän sen sinun kommenteistasikin jo näkee, että elämässänne ei ole hirveästi vapaa-aikaan liittyviä elementtejä kodin ohella. Mitenkähän on tosiaan onnellisuuden ja jaksamisen kanssa? Ei harrastuksia, ei vapaa-aikaa, pelätään ryyppäämistä, seksinhakua muualta, stressataan, huudetaan... Relax!

Ihanaa! Joku vihdoinkin ymmärtää minua (meitä). Olisiko sinulla suositella terapeuttia??!!

IHANAA!!! Olen niin iloinen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/138 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistuisi ja siihen on moniakin syitä: - työt painavat päälle, ei ole lomaa - palkka on liian pieni, ei ole rahaa - lapsemme on pieni, sitä pitää hoitaa - haluamme olla yhdessä - haluamme reissata yhdessä - perheenkeskeistä yhteistä vapaa-aika on aivan liian vähän - tuskin lähtisivät kaveritkaan reissuun (heillä suunnilleen samat edellämainitut syyt) - Ja mihin hemmettiin ne äijät muka yhdessä menisi viikoksi??!! a. Rantalomalle vieraita pilluja kyttäämään? Ei onnistu, koska mieheni ei halua pettää minua (ainakaan omien sanojensa mukaan). JA SE OLISI VASTOIN MEIDÄN YHTEISIÄ "PELISÄÄNTÖJÄ". b. Kalastus- tai metsästysreissulle??!! Ei, koska mieheni ei harrasta kalastusta tai metsästystä. c. Homoilemaan metsämökille??!! Ei, koska mieheni ei ole homo. d. Kiertelemään Pariisin kahviloita??!! Ei, mieheni ei pidä kahviloista. e. Laskettelemaan??!! Tuskin, mieheni ei laskettele. f. Kulttuurimatkalle Prahaan??!! Tuskin, mieheni ei ole kiinnostunut museoista. g. Ryypäämään Tallinnaan??!! Ei, koska mieheni tuskin haluasi ryypätä viikkoa putkeen. JA MINÄ EN HYVÄKSYISI SITÄ. h. Jalkapalloa katsomaan Englantiin??!! Ei, koska mieheni ei ole kiinnostunut jalkapallosta. i. Katsomaan Formuloita??!! Tuskin sitäkään. Mieheni on kerran ollut Formula 1 -reissulla, joka kesti noin viikon. Ja toista kertaa ei kuulemma halua mennä, aivan liian raskas ja p-a-s-k-a reissu. j. Löhöämään Kanarialle??!! Enpä usko. Mieheni on joskus ollut Kanarialla kavereidensa kanssa. Mutta ryyppäystähän se vain oli ollut... Ei kuulemma haluaisi enää lähteä. ENKÄ MINÄ PÄÄSTÄISI - EIKÄ MYÖSKÄÄN KUULEMMA NIIDEN KAVEREIDEN VAIMOTKAAN. **** Niin, että jos mieheni haluaa mennä esimerkiksi muutamalle oluelle kavereidensa kanssa, niin menköön, kunhan on ilmoittanut siitä minulle viimeistään viikkoa ennen. ****

Mun mies on kyllä käynyt ns. aktiivilomilla; kiipeilemässä, laskettelemassa, surffaamassa, fillaroimassa jne. kavereineen silloin kun haluaa. Itse en noita juuri harrasta, joten tuntuisi kylä aika hirveältä kieltää toiselta harrastus, jota intohimoisesti haluaa harjoittaa. Kuulostaa TODELLA oudolta, että vaimo ei voi kuvitella miehensä tekevän kavereineen muuta kuin ryyppäävään tai hakevan seksiä. Onneksi mulla ei ole tuollaista miestä!

Miten niin en voi kuvitella mieheni tekevän kavereidensa kanssa muuta kuin ryyppäävän tai hakevan seksiä??!! NIINKÖ OLIN TUOHON KIRJOITTANUT???!!!! LUEPA UUDELLEEN!!!!! Mieheni ei vain yksinkertaisesti harrasta mitään sellaista, mitä voisi lähteä kerrallaan viikoksi harrastamaan!!! Hän harrastaa enduroa, mutta ei sitä voi viikkoa kerrallaan harrastaa - vain muutamia tunteja. EI KAI SE HEMMETTI SOIKOON OLE MINUN VIKANI, ETTÄ MIEHENI EI HALUA HARRASTAA KAHVILOITA TAI LASKETTELUA??!! Eikä hänellä sellaiseen olisi kyllä aikaakaan. Vuorokausi on aika lyhyt: lapsi hoitoon klo 7, itse töissä 7.30-16.30, lapsi hoidosta 17, kaupasta kotiin 17.30, lapselle ruokaa 17.30, lapsen kanssa leikkimistä, jne, jne, lapsen iltapala 19.30, lapsi nukkumaan 20.00. Ja meillä on varaan vain yhteen autoon, ja asumme aika syrjässä!!!!! Siitä on vaikea ainakaan IHAN JOKA PÄIVÄ repiä aikaa harrastukselle. Ja vielä, kun päälle on viikonloppujen ylityöt... NIIN, ETTÄ KERRO VAAN, MITÄ KIVAA HARRASTUSTA MIEHELLENI (JA MYÖS MINULLE) SUOSITTELISIT??? Heti, kun keksit miehelleni jonkin kivan harrastuksen, esim. kiipeily tai laskettelu, niin hän saa lähteä sitä harrastamaan vaikka viikoksi. Kunhan ensin jostain hankkii aikaa ja rahaa siihen reissuun... OLISIKO SINULLA JAOSSA HYVÄN IDEAN LISÄKSI MYÖS AIKAA JA RAHAA??!!

Mies siis ei saa lähteä reissuun koska ei harrasta mitään? Pariin kaljaan tarvitaan vaimon lupa joka on oltava tiedossa viikkoa ennen. Sorge, mutta kuulostat mielipuolelta ja raivohullulta ämmältä. Joka huutaa puolet puuheestaan. Ei ihme että miehesi mielistelee sinua tyyliin " en haluu enää mennä viikoksi kanarialle kun siellä vain ryypättiin" Kauheeltaa kuulostaa toi sun karjumises mistä miehes pitää tai pikemminkin EI pidä, tuntuu tosissaan siltä että sinä olet nämä päätökset tehnyt miehesi puolesta. Säälittävää.

En huuda miehelleni tuollalailla. HUUSIN VAIN SINULLE, KUN ET OSAA LUKEA.

Meillä ei todellakaan ole aikaa ja rahaa laitettavaksi mihinkään huvittelureissuun ja ryyppäämiseen. Pitäisi kuitenkin lapsellekin ruokaa saada ostettua. Jos on jokin FIKSU harrastus, niin siihen voisi yrittää saada rahaa irtoamaan.

Ja sinua tuntui kovasti häiritsevän se, että haluan tietää viikkoa ennen, jos mieheni aikoo lähteä ryyppäämään kavereidensa kanssa baariin. Todellakin haluan tietää siitä reilusti etukäteen, koska saatan olla itse tuolloin viikonloppu-/ylitöissä tai saatan vaikka itse haluta lähteä jonnekin. KUKA SILLOIN HOITAISI LASTAMME?? Vai menenkö minä töihin ja mieheni baariin, ja jätetään vain pieni lapsi yksin kotiin. Ei kuulosta kovin hyvältä idealta. Vai mitä mieltä olet??!!

Niin, ja ainahan on olemassa AVIOERO!!! Jos mieheni on tyytymätön avioliittoonsa, niin ainahan hän voi hakea eroa.

Ensinnäkin puhuit muutamalle oluelle menosta, luulin että tarkoitit 2 olutta aika n.1/2 tuntia, et koko illan baarireissusta.

Meillä tuo käytännössä onnistuu siten että mies soittaa työmatkalta ehtiikö käydä penan kanssa parilla, jos minulla ei ole menoa niin vastaan että ehtii. Mies käy oluella ja tulee kotiin, ei jää ryyppäämään baarioin.

Lisäksi puhumme toisillemme, aaamulla kerromme millainen päivä on tulossa, jos muutoksia tulee soitamme niistä toisillemme. Ei tulisi kuulonkaan että mies anoisi luvan puolen tunnin kaljareissulle viikkoa aikaisemmin. Miten se ees käytännössä menee?

"Hei vaimo, Saanko mennä ens viikon tiistaina 2.2.2010 klo 18.30 Penan kanssa parille oluelle"

Teidän elämmänne kuulostaa oravanpyörältä alusta loppuun. Otan osaa.

Vierailija
124/138 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei edes halua lähteä reissuun ilman minua, ja yhdessäkin käydään reissussa melko harvoin. Kun sattuu olemaan niin hemmetin vähän rahaa ja vapaa-aikaa. Olen ehdottanut miehelleni, että menisi joskus edes kaljalle kavereidensa kanssa. Mutta hän kuulemma mielummin on kotona perheensä kanssa. = AIKASTA IHANA MIES! :) (Vaikka voisi se kyllä välillä edes kaljalla käydä...)

Musta ois tosi ahdistavaa jos oma mieheni takertuisi minuun eikä pitäisi enää ystäviinsä yhteyttä. Itsekin haluan nähdä omia ystäviäni ja olisin mielestäni jotenkin epänormaali jos en koskaan haluaisi viettää aikaa tyttöjen kanssa. Sama juttu miehellä, se on vaan mukavaa, että hänellä on ystäviä ja omia harrastuksia ja vaikkapa lomamatkoja. Että vaikka sinusta miehesi on ihana (mikä on tietysti pääasia) niin esimerkiksi minun makuuni hän olisi säälittävä.

Makuja on monia. Minä tykkään siitä, että mieheni haluaa viettää vapaa-ajastaan noin 80% minun / perheemme kanssa. Toivoisin hänen kyllä välillä käyvän kaljalla kavereidensa kanssa. Mutta eipä tuota rahaakaan tietty liikaa ole... Että sitä siis voisi kaljaa tuhlata. Mutta on se hyvä, jos sinä olet löytänyt sellaisen "ei-säälittävän" miehen. Minä sitten jatkan avioliittoa (joka on muuten kestänyt jo 14 vuotta) tuon säälittävän mieheni kanssa. Taidan olla itsekin perin sälittävä tapaus... VAI MITÄ!?

Se on tietysti pääasia, että te viihdyte oman miehesi kanssa yhdessä. Mutta jos nyt kaljalle lähteminenkin on ylitsepääsemätön ongelma, niin vaikuttaa miehesi kovin yksinäiseltä. Toki ei minunkaan mieheni kaljalla käy juuri koskaan, mutta muuten tapaa ystäviä, käy harrastuksissa, lomamatkoilla ja viettämässä aikaa kavereiden luona. Ei minun siis tarvitse häntä kaljalle tuputtaa :)

Sanoin vaan rehellisyyden nimissä, että MINUSTA olisi kauheaa jos mieheni ei kävisi missään ja joutuisin itse hänelle tyrkyttämään ulos lähtemistä. En pitäisi sellaista miestä ihanana vaan säälittävänä.

Tässä kuitenkin huomaamme, että makuja on tosiaan monia ja se on hyvä. Näin jokaiselle löytyy joku joka hänen kanssaan jaksaa elää :)

Vierailija
125/138 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, jos olen häirinnyt joitakin teistä kirjoitamalla tunteekkaasti. Olen pahoillani.

Joudun nyt valitettavasti huutamaan teille:

ANTEEKSI PALJON!!

Olen siis oikeasti pahoillani. Olen vain niin tunteikas ihminen - voi johtua osittain taustoistani.

Olen siis se henkilö, joka ihmetteli, miksi miehen pitäisi lähteä pitkälle reissulle, jos ei ole erityistä harrastusta.

Vierailija
126/138 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, jos olen häirinnyt joitakin teistä kirjoitamalla tunteekkaasti. Olen pahoillani.

Joudun nyt valitettavasti huutamaan teille:

ANTEEKSI PALJON!!

Olen siis oikeasti pahoillani. Olen vain niin tunteikas ihminen - voi johtua osittain taustoistani.

Olen siis se henkilö, joka ihmetteli, miksi miehen pitäisi lähteä pitkälle reissulle, jos ei ole erityistä harrastusta.

vaan rentoutumaan ja rahaakin olisi? Ja sinä voisit päästä vuorostasi?

Vierailija
127/138 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinun miehesi luottamuksen arvoinen? Mitähän aktiviteettiä hänen aktiivilomiinsa kuulukaan? Ehkä vaakamamboa, mirrin silitystä, patukan piilotusta tai muuta vastaavaa.

Ei, mikään mainitsemistasi "aktiviteeteista" ei kuulu mieheni harrastuksiin! Jos kuuluisi, tuskin olisimme yhdessä.

Ja koska et vieläkään ymmärrä: vastaukseni "En anna" oli vastaus omaan kysymykseesi jossa tivasit minulta rahaa & aikaa. Minulla on molempia, kiitos kysymästä, mutta vielä enemmän rakkautta, kunnioitusta ja onnellisuutta.

Vierailija
128/138 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähteekin ens kuussa kavereiden kanssa Saksaan vajaaksi viikoksi.

Meillä yksi lapsi ja olen raskaana.

Vierailija
129/138 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta elämää, molemmat käy töissä ja aika ja raha eivät riitä muuhun kuin siihen töissä käymiseen ja arjen pyörittämiseen.

Vierailija
130/138 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, jos olen häirinnyt joitakin teistä kirjoitamalla tunteekkaasti. Olen pahoillani. Joudun nyt valitettavasti huutamaan teille: ANTEEKSI PALJON!! Olen siis oikeasti pahoillani. Olen vain niin tunteikas ihminen - voi johtua osittain taustoistani. Olen siis se henkilö, joka ihmetteli, miksi miehen pitäisi lähteä pitkälle reissulle, jos ei ole erityistä harrastusta.

jos haluaisi vaikka joskus olla vaan rauhassa ilman huutavaa akkaansa! ;)

Vierailija
131/138 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka samoja asioita voi tietenkin tehdä missä vaan. Eli, jos kohde on Tallinna, Hampuri, Amsterdam tai Thaimaan joku kohde, niin hahhah vaan teille kotona odottelijat. :D

Vierailija
132/138 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtä, kotia, työtä, kotia, työtä, kotia, lapsi, työtä, lapsi, työtä, stressiä, stressiä, työtä....

Minun käsitykseni ihanasta elämästä on aika lailla toinen. Kyllähän sen sinun kommenteistasikin jo näkee, että elämässänne ei ole hirveästi vapaa-aikaan liittyviä elementtejä kodin ohella. Mitenkähän on tosiaan onnellisuuden ja jaksamisen kanssa? Ei harrastuksia, ei vapaa-aikaa, pelätään ryyppäämistä, seksinhakua muualta, stressataan, huudetaan... Relax!

Ihanaa! Joku vihdoinkin ymmärtää minua (meitä). Olisiko sinulla suositella terapeuttia??!!

IHANAA!!! Olen niin iloinen...

Olen selvinnyut omasta elämästäni ilman terapiaakin. Mutta hienoa, että ymmärsit omalla kohdallasi ulkopuolisen avun olevan tarpeen. Olen onnellinen puolestasi! Oikeasti!

Vierailija
133/138 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on matkustaa työnsä takia jatkuvasti ja on niin paljon poissa kotoa, että jos tuo haluaisi vielä lomallakin lähteä ilman minua johonkin viikoksi kavereiden kanssa, olisi parisuhteemme kyllä vakavassa kriisissä. Jos olisi muuten aina kotona, voisi kyllä lähteä mutta minä lähtisin sitten myös. Parin yön reissuja kavereiden kanssa voivat molemmat nykyisessäkin tilanteessa tehdä.

Vierailija
134/138 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä näistä sovitaan. Meillä se lähtee nyt jo perinteeksi muodostuneelle viikon Lapin reissulle kolme kaverinsa kanssa. Ja minä lähden sitten parin viikon päästä siitä parhaan kaverini kanssa Lontooseen. Me myös lomaillaan yhdessäkin, mutta yleensä kesällä. Meille omat kaverit ovat tärkeitä. Myös lapset ymmärtävät sen, että aikuisellakin on ystäviä.

Vierailija
135/138 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten niin miesparkaa....HOH. Tosi hyvin perusteltu ja yhdessa mietitty, ainakin vaikuttaa silta. Kuinka moni muu teista perustelisi nain hyvin??? ja todellakin, mita ihmetta ne tekis siella rantalomalla kavereidensa kanssa, esim Thaimaassa...eiko perheen kanssa voi lomailla ja viettaa aikaa? Mita sellaista siella lomalla pitaa tehda jos vaimo ja lapset ei voi olla mukana? Minulle kay kylla jos mieheni menee vaikka jalkapalloa katsomaan vaikka englantiin jne, tai kalasteleen jne, kunhan antaa myos perheellen aikaa ja lomailee perheensa kanssa myos. Rantalomille ei kuitenkaan tarvitse yksin lahtea, koska itsekin pidan rannalla lohoamisesta.

Vierailija
136/138 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en koe olevani työnraskautta äitiparka. Tietysti auttaa, että meillä on vain yksi lapsi. Viimeksi lomalla kävimme lapsen kanssa Keski-Euroopassa, ja nautimme suuresti. Mies ei kaupunkilomista piittaa. Samoin oli miehen reissun aikana kiva käydä sukulaisissa ja marjastamassa, sienestämässä ja mökkeillä lapsuudenystävien ja heidän lastensa kanssa (aviomiehiä ei ollut mukana kellään). kaikilla oli hauskaa. Voi olla silti onnellisesti yhdessä, vaikka haluaa välillä tehdä omia juttuja.

Vierailija
137/138 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska miehen kavereilla ei ole koskaan yhtään rahaa, ovat työttömiä.

Vierailija
138/138 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnistuu, kunhan ei ihan joka vuosi ole noita viikon tai yli reissuja (kun siinä menee jo liikaa yhteisiä lomapäiviä). Pitkät viikonloput yms on ihan ok. Alpeille ovat lähdössä tänä keväänä ke-su reissulle. Kukaan porukasta ei edes ehdottanut koko viikon reissua, kun kaikilla on pieniä lapsia tai vähän lomapäiviä.

Meidän perheessä minulla on enemmän lomapäiviä ja mahdollisuuksia ottaa vapaita, joten käyn myös välissä itse moikkaamassa kavereita viikonloppureissuilla yms. Mielestämme on tärkeintä, että kumpikin pääsee välillä omille reissuilleen ja toisaalta se, että käydään matkoilla myös kahdestaan (ei ole vielä lapsia), ettei siis kaikki lomapäivät mene sukulaisten tai kaverien seurassa.

Pitää kyllä myös todeta, että jos viikon kalareissulle korpeen mies lähtee niin kyllä se lähes 100% olen minä joka sinne mukaan lähtee.. siksi koska miehen kaveripiiri ei ole läheskään niin retkeily&kalastushenkisiä(kuin me kaksi)--en usko että ne miehen kaverit pärjäis viikkoa luonnon helmassa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi