Hassuin nuukailun kohteesi? pihisteletkö jossain typerässä asiassa
Kommentit (107)
lasten vanhoista kouluvihkoista tyhjät sivut kauppalapuiksi. Saa siistit ruudutetut laput :)
Lapset syö mukisematta Lidlin halpoja muroja kun otan ne pois paketista ja kaadan toiseen astiaan. pakkauksen hävitä jotten jää kiinni. Säästää siinä vähän.
Tuo on aika hyva, kellogsit ym "merkkimurot" on varmaan 3-4 kertaa kalliimpia kuin Lidlin murot, eika maultaan kylla tippaakaan parempia
kaivan aina imurista polypussin tyhjaksi, en siis vaihda uuteen eiko muutkin tee nain?
nykyään tosin olen komentanut sen ulos tekemään tuon homman. Inhoan sitä pölyä jonka tuo operaatio nostattaa ilmaan.
jotta ei tarvitsisi maksaa muutamaa euroa siitä että vien peräkärryllisen kerralla kierrätyskeskukseen. Aika epäekologista mutta halpaa :///
yleensä lakanat kuluvat vain siitä keskeltä ja reunat ovat vielä ihan vahvaa materiaalia.
auki sen sijaan että heittäisin ne roskiin siinä vaiheessa, kun on vaikeaa saada sisältöä ihmisten ilmoille.
Itse sammutan valoja joka paikasta mihin lapsilla jäänyt. Ollaan monesti melko pimeessä muiden mielestä. Itse olen tottunut siihen.
Käytän samoja vaatteita monta päivää. alushousut toki vaihdan useammin mutta päällysvaatteet saattaa olla 4-5 päivää. Jos olen vaan kotona enkä tee mitään hikistä niin ne ei mene mikskään.
enkä lapsillekkaan vaihda vaatteita kovin usein. Täytyy olla kyllä likanen paita.
eiko muutkin tee nain?