Käykö teillä kauppa Huutiksessa?
Kommentit (15)
kauppa oikein hyvin. Pitkään oli hiljaista. Nyt pistin lastenkirjoja myyntiin ja nehän viedään käsistä jo ensimmäisellä kierroksella.
tosin mulla lähtöhinta alhainen ja toive hinnasta alhainen. Pääasia, että menee kaupaksi, eikä jää tänne varastoon tai poisheitettäväksi. =)
kaupaksi. Myyn ilman hintavarauksia kohtuullisella hinnalla pääasiassa yhden pojan käyttämiä vaatteita. Kiitos kivoille ostajille ;)
Ennen joulua ja Tammikuussakin vielä meni lelut kaupaksi tosi hyvin. Nyt ei, vaikka myyn samoja leluja. No, kai ne taas kohta menee..
Merkkivaatteita on, mutta ei retrotyyliä. Ei mene kaupaksi. Tuntuu, että vain Me&I, Me too, Ej sikke lei, Ticket, Molo yms. tanskalaismerkit menee kaupaksi. Mexx, Benetton, Zara yms. ei näytä kiinnostavan ketään enää...
Ennen joulua ja Tammikuussakin vielä meni lelut kaupaksi tosi hyvin. Nyt ei, vaikka myyn samoja leluja. No, kai ne taas kohta menee..
en oo kyllä aiemmin myynyt siellä kuin pari kertaa, mutta silloin tuli edes jotain huutoja ja nyt ei ollenkaan. Mulla on hyväkuntoisia ja vain muutaman kerran käytettyjä vauvanvaatteita myynnissä. Luulis että edes lähes uusi vauvan toppapuku menis kaupaks kun nyt on vielä talvea jäljellä :) toivotaan että kaikilla alkaa siellä kauppa sujua.
olen saanut kyllä romujani ja vauvanvaatteita myytyä, hinnat olivat vielä ihan kohtuullisiakin, eli ei tarvinnut ihan polkuhintaa laittaa.
Minua vain harmittaa, kun en löydä kovia katselukirjoja ikinä, siis sellaisia auto yms, missä olisi selkeitä kuvia : / Heti ostaisin, jos osuisi silmiin.
jospa joku sinua miellyttäväkin löytyisi ;)
Minua vain harmittaa, kun en löydä kovia katselukirjoja ikinä, siis sellaisia auto yms, missä olisi selkeitä kuvia : / Heti ostaisin, jos osuisi silmiin.
Uudet, käyttämättä jääneet olen saanut myytyä ja niistä omani pois, mutta käytetyt ei mene, varsinkaan vaatepaketit, vaikka ei ole kova hinta per vaate. Mutta sitkeästi uusin niitä, aina on kaikki myytävät ennemmin tai myöhemmin menneet kaupaksi :-)
kun on joulusta ja tammikuun laskusumasta selvitty. Kevättä kohden kaupankäynti piristyy. Ostan itse Huutiksesta joka kuukausi n 100 eurolla. Tilipäivän läheisyydessä tiuhemmin...
kauppa käynyt tosi hyvin.Olen kyllä laittanut paljon kohteita nyt kun suursiivous menossá.
on kaikilla varmaan jo hankittu.
Vauvanvaatteita oli myös paljon aleissa, toisin kuin isompia lastenvaatekokoja, joten voi olla ettei niiden menekki ole siksi niin suuri...
en oo kyllä aiemmin myynyt siellä kuin pari kertaa, mutta silloin tuli edes jotain huutoja ja nyt ei ollenkaan. Mulla on hyväkuntoisia ja vain muutaman kerran käytettyjä vauvanvaatteita myynnissä. Luulis että edes lähes uusi vauvan toppapuku menis kaupaks kun nyt on vielä talvea jäljellä :) toivotaan että kaikilla alkaa siellä kauppa sujua.
meni pojan keväinen vaatepaketti.Laitan edullisen hinnan ja hyvää vaatetta.
just mietin mistä johtuu, just sulkeutui tytön vaatepaketti ja mietin että laitanko yksitellen vaatteet, jos menis paremmin niin kaupaksi