3-kuumeilijoiden vko 3
Aloitetaanpas uusi viikkopino! Ainakaan en tälle vkolle uutta pinoa huomannut...
Kommentit (69)
Aivan ihanaa, että noita plussia satelee tänne tasaiseen tahtiin. Olipahan mukava yllätys miehellesi. On noi miehetkin hassuja tapauksia, kun tuntuu, että me naiset ollaan pää pyörällä tän kuumeilun kanssa ja miehet "viileämpiä" niin kyllä kun plussa pärähtää tikkuun tai on päätetty yrittää lasta, niin kyllä ne miehet on ihan menossa mukana ja suunnattoman onnellisia. Vielä kerran onnea ja suojelusenkelit matkaan mukaan.
Voi Nella, olen todella pahoillani. Voimia suruun ja toipumiseen, halit.
Wilukissa: Suht samoissa mennään. kp 11 mulla tänään. Eilen illalla tein vielä ovistestin ja suht hyvä viiva oli jo ja tuntemukset on mahassa sellaiset, että taitaa tulla ovis aiemmin kuin kp 15 viime kierrossa. Onnea teidän tehtailuun!
Omanapaisissa tunnelmissa siis ovista bongaillaan, lähinnä mielenkiinnosta miten kierto menee, kun se mieheni lähtee tänään työmatkalle ja tulee vasta ens torstaina. Ovistesti eilen illalla näytti jo hyvää viivaa ja mahalla kivistelee tutunoloisesti, mutta en usko, että ovis tulisi vasta sitten, kun mieheni palaa työreissulta, jotenkin näyttää nyt siltä, että ovis oliskin aiemmin kuin viime kierrossa. No, se viime kierto olikin eka kierto sitten kierukan. Muistelin tässä, että mulla olis aikaisemminkin ollut ovis jossain kp 11 tienoilla, silloin kun ei siis ollut ehkäisyä käytössä ja yritettiin ekaa lasta. Parhaamme teemme, mutta jotenkin tylsät fiilikset, kun tietää, ettei tästä nyt ton reissun takia ole edes jännitystä loppukierrolle.
Nyt aamuspinningiin ja sitten täytyy puolen päivän tienoilla vielä testailla ovista.
Emu, yk2, 11/28
Ja hyvä niin! Ihanaa, ettei täällä enää niin kovin paljon tuttuja ole, yritykset on tuottanut tulosta. Hirmuisesti onnea kaikille! Täällä ei ole tullut tulosta ja olenkin ottanut vähän etäisyyttä näihin vauvajuttuihin jo parin kierron ajan. Lukemassa olen kuitenkin käynyt, en ole malttanut poissa pysyä :)
Täällä ei ihmeitä siis vauvan yrityksessä. Vähän on tuntunut, että kuume on laskusuunnassa. Kai sitä jossain vaiheessa alkaa tajuta, että jotain mitä ei kuitenkaan saa, ei kannata 24/7 ajatella. Pitää yrittää löytää muutakin mietittävää. Vauva on silti enemmän kuin tervetullut ja kateuden piikin olen huomannut ystäväni raskauduttua. Olen supersuper onnellinen hänen puolestaan, mutta olisihan se ollut mukava kasvatella pallomahoja samaan aikaan. Toisaalta meillä on jo kaksi nappulaa, hyvä saldo sekin. Pariin kiertoon en ole ovista tikutellut, mutta ensi kierrossa ehkä taas. Mutta kuitenkin sellaisella realistisemmalla tatsilla.
Toivottavasti ne plussat tikkuun vielä ilmestyy meille kaikille.
MammaMia kp 25/27-33, yk 7
Eleleehän ne simpat jopa 5kin vuorokautta, joten jos ovis on sulla tässä parin päivän sisään niin hyvät on mahdollisuudet. Kellistätkin sen ukon ennen reissua, niin ei meidänkään tarvitse jännittää miten teillä siellä lentokentän WC:ssä käy...Sielläpäinhän ovat aika tiukkoja ettei miehet mene naisten ja naiset miesten vessoihin, eikö ;). Jännitellään sitten parin viikon päästä yhtäaikaa miten kävi...
Harmi MammaMia, ettei ole tärpännyt teillä. No varmasti kierto kierrolta on tärppi sitten lähempänä.
wilukisu yk4 kp12/24-26
koitahan jaksella. Ja kerätä voimia. Pahoitteluni.
Onnea paljon Harakkahuttu, toivon liimaa matkaan! Sulla on näemmä kans samat päivät kuin täällä.
Mulla on möhöttää maha illalla aika paljon, enkä muista tällaista pöhöä aikaisemmista näin aikaisessa vaiheessa.
Ja mannalla ja harakkuhutulla sama tilanne kuin täällä eli esikoinen aloittaa syksyllä koulun. Se onkin aika jännittävää. Tai siis äitiä varmaan jännittää tässä vaiheessa enemmän kuin lasta.
pikainen tervehdys ppltä 4+3
Ihan ensiksi pahoittelut Nellalle. Sure rauhassa ja sitten taas uutta tarmoa peliin.
Onnittelut plussasta Harakkahuttu. Onko Mimosankukka jo testannut?
Ensi viikko on sitten ovisviikko, joten mies pitäs saada peiton alle muutamia kertoja. Jännää, eka kierto menossa, joten odotukset on korkealla. Tiedän, ettei vielä voi tärpätä, kun en aikaisemminkaan ole tullut nopeasti raskaaksi, mutta toivossa on hyvä elää.
Ulos pitäs lähteä lasten kanssa.
Kolmosmuru yk 1, 10/28
Onnea kaikille!
Ja Nella, voimia sinulle! Yritä jaksaa!
Mä taidan olla porukan ainoa, joka on onnellinen tädin vierailusta! Eli kuukautiset sitten alkoi perjantaina ja nyt tiedän sitten jotenkin missä vaiheessa kiertoa mennään. Lopetin ehkäisylaastarien käytön joulukuussa ja menkat oli vähän hakusessa. Nyt tuntuu taas hyvältä!!!
Joo, taitaa miehet olla noin yleensä ottaen ihan pihalla tässä kuumeilussa :) Kyllä mä mainitsen aina milloin ovis on ( ja mies ei laita lainkaan pahakseen peiton heiluttelua ), mutta ei mies innostu mistään ovistesteistä. Täytyy käyttää naisellisenpia keinoja hyväksi että saa miehen kellistettyä. Mun mies on äärettömän lapsirakas ja ollut aivan onnensa kukkuloilla molemmista plussista. Toivottavasti saadaan iloita vielä kolmannesta.
Minäkin ole hoitoalalla ja nyt uudelle paikkakunnalle muuton vuoksi myös uudessa työpaikassa. Ensimmäisessä raskaudessa minulle tuli raskausmyrkytys ja saikulle jäin jo heinäkuussa, vaikka vauva syntyi marraskuussa. Pahoinvointiakin oli ja olin muutaman päivän sen takia saikulla. Tokassa raskaudessa ei ollut niin paljoa pahoinvointia, mutta lopussa tuli avaavia supistuksia ja vauva meinasi syntyä ennen aikojaan. Saikulle jäin juhannukselta ja vauva syntyi syyskuussa. Synnytys kesti kokonaisuudessaan 2h5min. Sairaalassa ehdittiin olla 45min. Lääkäri oli varoitellut kyllä että heti on lähdettävä kun vähänkin siltä tuntuu!
Nyt täytyy lähteä käymään raksalla! Siellä se mies ressukka raataa taloa perheelleen.
Olin jotenkin varma, että menkat olisi alkaneet eilen tai tänään...mutta eipä ole kuulunut...Vielä odottelen ja kärvistelen pari päivää, ennen kuin rohkenen testata :)
Angelinako, yk1, 28/27-30
Voi Nella! Syvimmät pahoitteluni! Muuta en osaa sanoa... :(
Onnittelut Harakkahutulle ja olikos nyt muitakin plussanneita viikonloppuna?
Mitenkäs Mimosakukan testaus? Tulepas kertomaan!
Tsemppiä Angelinakolle! Melko samoissa päivissä mennään.
ON: Harmittelen tätä "varmaa" tunnettani raskautumisesta. Korkealta joutuu putoamaan, jos putoaa. Koko viikonlopun on ollut omituinen etova olo, eikä menkkajomotuksia ole tuntunut. Maha vähän sekaisin ja kohdunnapukka aivan kova, toisin kuin yleensä tässä vaiheessa kiertoa. Ajattelin huomenna käydä ostamassa testin ja tehdä sen sitten tiistaiaamuna, mikäli ei mitään kamalaa punaista ole ilmaantunut siihen mennessä.
Nyt pitää rientää...
Bakteeri yk 4, kp 29/27-31
...pitkä on tämä kejumme... Onko tuleva kevät jo aktivoinut meidät kirjoittamaan ihan mahdottomasti :)Tervetuloa kolmosmuru ja LOtta. Toivotaan, että vierailunne täällä jää lyhyeksi.
Onnea kaikille plussanneille...manna, harakkahuttu ja oliko muitakin. Tosi iloisia uutisia sulla harakkahuttu, kun ensin jo kerkesit pelästyä, ettei tärpännyt!
Miten on bakteeri ja mimosakukka, joko olette testanneet. Oireenne kyllä kuulostavat lupaavalle.
Angelinako pahoilta kuulostavat sinun pahoinvointisi raskauksien alussa. Toivotaan, että tällä kertaa pääsisit vähemmällä.
Kolmosmuru kirjoituksesi kuulostaa tutulta. Mukavuudenhaluiseksi tosiaan on jo kahden vähän vanhemman muksun kanssa tullut ja välillä miettii, että haluaako tosiaan aloittaa alusta juuri, kun on alkanut vähän helpottaa. Mutta sitten näkee pyöristyvän masun tai pienen käärön jossain ja sisällä vaan liikahtaa, et tota mäkin haluan. Siinä sitten järki ja tunne risteilee ihanassa sekamelskassa. Naisten aivoilla ajateltuna kumpikohan voittaa järki vai tunne???heheh
Täällä mennään peitonheiluttelu viikkoa. Mies on saanut töitä paiskia oikein urakalla ja ensikertaa eilen sanoi, että "kumma kyllä ei taida pikkukaveri enää jaksaa"...jo on aikoihin eletty. Empä olisi ihan heti uskonut tätä päivää näkeväni. Ei tuu vanhuus vissiin yksin ;). Ovis oli eilen joten vielä pitäisi kuitenkin tänään varmistella...mitäköhän miesriepu siihen sanoo :)
Mitkäs on tunnelmat Marjulla me ainakin vissiin sitten piinaillaan pian yhtäaikaa. Onko muitakin samassa vaiheessa olevia?
wilukisu yk4 kp 12/24-26