Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3-kuumeilijoiden vko 3

12.01.2009 |

Aloitetaanpas uusi viikkopino! Ainakaan en tälle vkolle uutta pinoa huomannut...

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille ja uusille tervetuloa! Toivottavasti luvassa plussa- ja tärppirikas vikko:)!

NellaN: Varovaiset onnittelut plussasta:)! Joko olet uuden testin tehnyt?

mannaryyni: Luupavilta oireesi kuulostavat! Toivottavasti olisi oireet oikeassa ja plussa tulisi! Joko olet testannut?

pikkupippuri, harakkahuttu: Mikäs teillä tilanne? Joko olette testailleet?

ON: Ainoana oireena on edelleenkin valtava toive, et olisin raskautunut! Ei siis edelleenkään mtn konkreettista oiretta. Ekasta pahoinvointi alko suht pian, mut tokasta ei kyl muistaakseni ennen testiä ollut mitään oiretta. To-pe välisenä yönä heräsin tosi huonoon oloon, olin varma, et oksennan tai ripuloin. Ryntäsin täysillä vessaan, mut väärä hälyytys kummankin suhteen:). Sen jälkeen ei sit tollasia öisiä herätyksiä oo ollut. Iltaa kohti olo on vähän etova, mut niin se on ollut joskus muutenkin ennen menkkoja. Perjantaina olin varma, et menkat alkaa, ku mahaa vihloi ihan tajuttomasti, mut eipä oo vielä näkynyt. Tekis mieli tehä testi, mut en tohi... Pelottaa (ja toisaalta oon ihan varma), et nega sieltä kuitenkin tulee. Siispä annan testin vielä kaapissa odotella ja elän suuressa toiveessa, kunnes toisin todistetaan:)!

Tsemppiä kaikille, kierron vaiheesta riippumatta!

Senny kp 26/23-27

Vierailija
2/69 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mukavaa viikonalkua kaikille :)

Tulin mäkin kurkkimaan joko täällä olisi lisää iloisia plussauutisia Nellan jatkoksi, mutta eipä vielä... toivottavasti saamme niitä kuitenkin tähän viikkoketjuun oikein urakalla :)

Kylläpä sulla Senny on hyvät hermot jos testi jo kaapissa odottelee muttet vielä ole testaamassa! Kuinka pitkälle aiot odottaa? Kiertosi pituutta kun katsoo niin se jo antaisi luvan testailla... ;) Useinhan selvimmät ja ilmeisimmät raskausoireet alkavat vasta kun testin on tehnyt eli raskaushormonia on tarpeeksi kropassa joten älä ainakaan oireiden vähyyden takia tee mitään johtopäätöksiä.

Mä en nyt enää tosiaankaan tiiä, kuinka pitkään maltan odottaa testauksen kanssa... vaikka niin vannoin että sinne lauantai-aamuun venyttäisin. Rinnat ovat yhä kummalliset niin ulkonäöltään että tunnoltaan ja haluaisin niin kovaa jo selvyyden että onko tämä nyt sitä. EIlen jo googlasin että onko olemassa jotain hormooni-keltarauhas-tautia tms jossa rinnat paisuisivat ja tuntuisivat noin aroilta että jos kyse onkin semmoisesta. Koska tiedän että jos nyt tiputaan toiveissa taas alas niin tällä kertaa tullaan äärettömän korkealta - silloin haluan kyllä löytää jonkun syyn näille lautasnänneille ja verisuoni-kartastoille joita edessäni kannan ;)

Kyllä mun on pakko sinne lauantaille venyttää joka tulee olemaan normikiertoni (30-31) yläraja. Vaikka välissä on ollut näitä megakiertoja nyt niin silti lauantai olkoon testausaamuni koska silloin on pari päivää vajaa 2 viikkoa mennyt siitä kun ekat oireet tulivat.

Kärvistely jatkukoon...

Jään odottamaan muiden (toivottavasti iloisia!) testiuutisia :)

t. Manna kp26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille tasapuolisesti!

Onnea kovasti plussanneille ja tsemppiä piinaajille. =)

Meillä alkaa olla pupuiluaika käsillä. Tälle viikolle olettaisin oviksen johonkin väliin tulevan. Torstaina lähdetään kyllä reissuun, joten täytyy olla aktiivinen alkuviikosta, jospa simpat sitten odottelisivat iskuvalmiudessa, jos vaikka ovis olisikin vasta loppuviikosta.

No hiisi, nyt pitää mennä laittamaan pikkumies nukkumaan. Hermostuu vallan tuossa lattialla. Kirjoittelen paremmin joku toinen kerta.

Marju, yk 3, kp 10/26-29

Vierailija
4/69 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...aamullisen tekstin jonka laitoin tuonne vko 2 puolelle.

Hyvää viikon alkua! :)

Kiitos tsempistä mannaryyni. :)

Varovaiset Onnittelut NellaN ! :)

ON ).(: Vahva ovisplussa tuli tänä aamuna heti ekasta pissasta. Tosin kävin yöllä "tyhjennyksellä", että ei kovin laimeaa ollut. Mutta sitä ihmettelin, että heti tuli vahva plussa kun olisi pitänyt ohjeiden mukaan odottaa klo 10 asti. Vaarana tässä tietenkin on, että ovis tapahtuu ennen kun päästään puuhiin (vasta illalla). Eilen oli mielessä puuhailu, mutta selkä on niin tajuttoman kipeä etten voinut kuvitellakaan. Ja ajattelin "pantata" ovikseen asti. Viimeksi kp 8 oli puuhailua, joten onko siittiöt nyt huonolaatuisia? Mutta kun kahtena päivänä peräkkkäin en saa enää miestä petiin, niin ajattelin pelata varman päälle. Tapahtui mitä tapahtui. Selkä on vieläkin kipeä. Auts. Sattunut puoleen päivään asti ja eikä voi Buranaakaan ottaa.

:( Ja alavatsa ja rinnat on kipeät (kovat oviskivut). Eilen rinnat oli illalla niin kipeät ettei kunnolla pystyynyt olemaan kyljellään. Johtuukohan selkäkivut myös nyt tästä oviksesta... ? Mietin vaan.Toisaalta koko viikon on ollut selkä kipeä. Ja selvä merkki oviksesta tai tulevasta sellaisesta on se, että vatsa on sekaisin.

Mutta nyt lopetan löpinät tähän ja toivotan plussarikasta viikkoa niin ovisplussissa kun raskausplussissakin! =)

Kp 14 (15)/ 28-30, yk 18

Vierailija
5/69 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovat piinailut jatkuu ainakin sennyllä ja mannalla, toivottavasti nyt tärppäsi!

On: eilen aamulla aamupisulla tipahti pönttöön pisara verta ja pyyhkiessä jäi paperiin veriviiru... tietty heti iski mieleen että ois kiinnittymisvuoto, mutta mutta... oletettu ovis oli torstaina, niin eihän se nyt sitä voinu vielä mitenkään olla??? En tiedä mitä se sitten oli, ei olla edes harrastettu miehen kanssa liian rajua seksiä ;-) Ihan outoa mulle :-O Vitsi jos mun kroppa nyt keksi tollasenkin oireen ihan vaan turhia toiveita herätelläkseen. On se jo nähty ettei mitkään kipeet tissitkään mitään merkitse, haloo, jäitä hattuun nyt...

eewokki yk 9, kp 23/32-33

Vierailija
6/69 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oireet oli tutut ja tein päivällä testin. En ole ennen tehnytkään clearbluella ja katsoin hämmästyneenä kun siihen tuli heti pitkä miinus.No hetken päästä alkoi näkyä pystyviiva. (luin ohjeet nopeasti vaan läpi...) Toista testiä en viitsi tehdä, selkeä viiva siinä on, vaikka varmaan viikon päästä olis tosi vahva.

Nyt sitä on sitten itketty ja naurettu vuoronperään ja "kauhisteltu" miehen kanssa miten kaikki sitten kohta muuttuu...hui.

Enkä ota stressiä kmstä, tulee jos on tullakseen ja sitten katsotaan tilanne uusiks. Enemmän mua jännittää noi ultrat aina, kun ollaan sitten jo niin pitkällä, että ikävät yllätykset pudottais maan alta.

Tänään aamulla tuli ekat muistutukset pahasta olosta; ei kiva, tästä se sitten pahenee ja toivottavasti loppuu vkolla 9-10.

Nyt sitten pitäis osata pitää suu supussa uutisesta, vaikka tekisi mieli kaikille kuuluttaakin.

Voi Manna ja Senny, toivottavasti seuraatte tuonne odotuspuolelle kohta!

Mä en vielä hoppuile ihan sinne ilmoittautumaan, mutta luen teidän kuulumisianne täällä.

Tärppejä toivon kaikille ovishetken menijöille!!

pp (ihan pihalla) ja 3+6 olisko la jotain 24.9 (ja mä voin heti laskea viikon päälle, kun mä kannan varmasti yli)

Vierailija
7/69 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se tissien kipeytyminen tosiaan tarkottanut mitään. Nyt oli jo vähän ruskehtavaa vuotoa, joten sieltä se EI odotettu täti taas tulee.

Näin kipeät rinnat ei ole olleet kuin kolme kertaa, eli jokaisen raskauden alussa. (viimeksikin kun oli km kesällä -08) Joten harmittaa kyllä. Tää lapsen teko on vaan niin Perk... vaikeaa. Olen jo tuhat ja yksi kertaa päättänyt että nyt saa luvan olla, mutta oviksen tullessa mieli taas muuttuu. Kummallinen on naisen luonto.

Parempaa onnea muille

26/28 Harakkahuttu seuraavaksi yk19 :((

Vierailija
8/69 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kovasti pikkupippuri ja muut plussalaiset.

Ja kovasti tsemppiä muille 3- kuumeilijoille!

Itselläni on aika tehoton kuukausi menossa. Tässä kuussa ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia plussaan.

Mutta ensi kierossa sitten ollaan taas täysin mukana.

Mutta lueskelen teidän juttuja ja pidän peukkuja uusista plussista.

Halti

Vierailija
9/69 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa PIKKUPIPPURI, ihanaa!! Oikein paljon onnea ja tarrasukkia ja kaikkea mahdollista matkalle mukaan :))))

Harakkahuttu: Jos sulla on noin hyvät oireet niin eihän ruskea pikkutuhru vielä välttämättä tarkoita että toivo olisi mennyttä. Älä siis vielä heitä kirvestä kaivoon, tilanne voi muuttua ja toivottavasti muuttuukin :)

Marju73:lle ja 2poj@näidille antoisia peitonheiluttelu-hetkiä ;)

Toivottavasti 2poj@näiti saat huomenna hyviä gyne-tuloksia.

Eewokki: Eikös kiinnittyminen tapahdu juuri muutaman päivän viiva viikon kuluttua? Onhan torstaista jo 5 päivää kuitenkin, ehkä sekin on yksilöllistä että kuinka nopeasti kiinnittyy..?

Toivotaan parasta ja pidetään peukut kohti kattoa!

T. Manna kp26

Vierailija
10/69 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tosi hölmö olo. Testasin aamulla sillä toisella Clearbluella, ja samanlainen haalea viiva tuli kuin viimeksi. Minusta aivan selvä, miehen mielestä lähes olematon. Ostin sitten iltapäivällä apteekista tuplapaketin (hullua puuhaa) Predictorin, eikä näkynyt niin mittä kun testasin. Muistan kyllä että kun yritimme toista lasta testasin Predictorilla kolmesti, ennen kuin viiva pamahti näyviin. Ja se oli vasta pari päivää kuukautisten odotetun alkamispäivän jälkeen.

Itse sanoisin, että raskaana ollaan, mutta tuo miehenryökäle saa minutkin epäilemään silmiäni.

Nella, yk 6 tai 7, kp 28/28-29

Vierailija
11/69 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupippuri: Jos olen raskaana, niin meille taitaa tulla aivan sama laskettu aika. Toivotaan, että saadaan myös Senny mukaan joukkoon. Olisi käsittääkseni myös ihan samat päivät. Ja ehkä muitakin syyskuisia on vielä täällä piinailemassa. Peukut pystyyn!

Senny: ihailen sun viileää suhtautumista testaamiseen. Mulla menkkojen pitäisi alkaa vasta tänään tai huomenna, ja olen ehtinyt testaamaan jo kolmesti. Kun pitäisi päästä näyttämään miehelle se varma plussa!

Mullakin menee varmasti yli ajan (jos siis tärppäisi). Eka poitsu meni viikon yli. Toinen käynnistettiin ekan ison koon takia, eikä olisi varmaan ollut vielä pitkään aikaan tulossa. Jos kolmas saadaan aikaan, sitä ei käynnistetä, ei ollut nimittäin kivaa. Olkoon vaikka yli viisi kiloa!

Tsemppiä kaikille!

Nella

Vierailija
12/69 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille plussanneille täältäkin!

Tätä pinoa onkin näköjään kiva lukea, kun taas joku ilmoittaa plussasta, tulee tunne, että kaikkihan on mahdollista.

Eihän minun pitänyt oleenkaan kuumeilla, ihan vaan rauhallisesti ja järjen kanssa antaa vauvalle mahdollisuus, JOS hän haluaa meille muuttaa. Ja nyt mietin tätä jatkuvasti, suunnittelen ties mitä. Edelleenkään en aio testailla oviksia eikä laskeakaan. Tänään vaan otsin jostain syystä sitä greippimehu, jota täällä joku suositteli... Vaikka en edes usko sen vaikuttavan, mutta tykkään siitä mausta muutenkin jne... selityksiä itselleni! :D Sopiiko muuten oikea greippi hedelmänä mehun tilalle?

Äh, menen mielummin tytölle villasukkaa neulomaan. Rauhoittaa kummasti. :p

Vierailija
13/69 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, eli näin sitten kävi.

Ja nyt eilen sitten juteltiin miehen kanssa ja se olikin nyt sitä mieltä että kaksi lasta riittää. Pelkää kuulemma että jos kaikki ei menisikään jostain syystä hyvin ja kun meillä jo on kaksi tervettä lasta niin se riittää.

Töissäkin vielä niin epäselvää kaikki ja kuitenkin hyvät mahdollisuudet että saisin paremman homman. Mutta kun itselläni vauvakuume ei ole häipynyt minnekään. Mutta enhän minä voi miestä pakottaa. Mieheni sanoi että odotetaan vastausta työpaikaltani ja jos on etenemismahdollisuus niin sitten keskittyisin työhön....

ääk ihan sekofiilikset taas!

terkuin nro3

Vierailija
14/69 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, että sulle kävi noin. Katsoin tuolta odotuspuolelta, että sulla on kyllä vielä mahikset kääntää miehen pää about 15 v, kun olet vielä nuori. Toivottavasti onnistut, koska onhan se tylsää jos toinen haluaa ja toinen ei.

Meillä piti tasan varmaan kaksi lasta riittää ja perhe olla tässä. Mutta kun tuo 40 lähestyy, niin jotain tapahtui kummankin meidän pään sisällä. Se alkoi ehkä-ajatuksesta ja varmistui syksyn aikana. Meillä vaan on todella paljon merkitystä, milloin vauva syntyy, syksy käy hyvin samoin talvi. Mutta olen kanssa hyvin tietoinen km-riskistä, mutta me ollaan sitten päätetty senkin jälkeen yrittää vielä.

Suuri kiitos kaikille onnittelijoille, nöyränä tässä odotellaan kuinka käy. Paleltaa ihan hirveästi, nukun kahden peiton alla fleece-vaatteet päällä.

Nella, luulen että aika vahvana näkyis jo ihan apteekin omalla testillä.

Pahoittelut kaikille tädin yliajamille! Älkää heittäkö kirvestä kaivoon.

Mites Senny?

Sanokaahan mulle, miten ihmeessä mä kerron tästä uutisesta useille lapsettomille tosi läheisille ystävillemme? Stressaan ja itken, kun tuntuu ettei meillä olis oikeutta tähän. Annanko mahan näkyä ja sanoa sitten vaan ohimennen että oho, kappas niin onkin vai mitä ihmettä...

pp 4+0 iloinen, huolissaan ja surullinen

Vierailija
15/69 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvimmät pahoitteluni nro3. Ehkä ne miehen ajatuksetkin voi tosiaan muuttua, kun hieman aikaa kuluu. Hänelläkin on varmaan nyt vain tunteet pinnassa ja tekee tuon perinteisen miehisen kieltäytymisreaktion.

Pikkupippurille ja NellaN:lle onnittelut ja nyt sitten sitä vauvaliimaakin mukaan paljon!!!

Kopioin tuolta edellisen viikon pinosta kysymykseni, jonka sinne tein eilen:

Kertokaapas te kokeneemmat, miten olette jakselleet raskauksien aikana töissä.Itse en ollut töissä kummankaan raskauden aikana, esikoisen raskauden alkupuoliskon olin koulussa. Kiinnostaisi kovasti kuulla, että miten sitä yleensäkin jaksaa pahoinvoinnin aikana tai viimeisinä työkuukausina. Millaista työtä teette? Itse teen asiakaspalvelutyötä ja oksentamaan välillä meno voisi olla aika hankalaa.

Senny, eewokki ja muut piinailevat, mikä tilanne?

ON: Mä ikävä kyllä olen nyt mennyt antamaan itselleni aivan liikaa toiveita tästä kierrosta. Jotenkin vaan on sellainen olo, että nyt olis tärpännyt. Mutta ei auta kuin odottaa ja yrittää unohtaa kaikki tuntemuksensa. Pessimisti kun ei niin kovin pety...

tsemppiä myös kaikille pupuiluvaiheessa oleville!!!

Bakteeri yk 4 kp 24/27-31

Vierailija
16/69 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ólen pahoillani...Ikävä tilanne ja ikävämmäksi sen tekee vielä nuo miehesi ajatukset, jotka eivät käy yksiin omiesi kanssa :( Toivottavasti saatte yhteisen toiveen miehen kanssa siitä pikku-kolmosesta vielä tänä vuonna, mahdollisimman nopeasti. Jos ja kun sinulla vielä vauvakuume jyllää niin kannattaa ottaa asia uudetsaan puheeksi lähiaikoina että miehesi ymmärtää, kuinka tärkeä asia on sinulle.

Lapsettomalle kaverille kertominen: Mä varmaan kertoisin hieman tapauksesta riippuen. Jos kyseessä olisi hyvä ystävä niin mielestäni on parempi kertoa hänelle itse ennen kun hän kuulee asian jotain muuta kautta. Jotenkin hienotunteisesti ilmoittaa vaikka että teidän perhe kasvaa syksyllä uudella tulokkaalla tms. Ei siis mitään vauva-hehkutusta (vaikka tuskin pikkupippuri semmoista ajattelitkaan ;))

Töissä/koulussa jaksaminen: Ei ole kokemusta. Ensimmäisessä raskaudessani olin vielä yliaikainen opiskelija ja suoritin raskausaikana vain pari hassua kurssia ja kävin osa-aikaisesti töissä (asiakaspalvelua). Mulla ei kuitenkaan koskaan tullut mitään semmoista pahoinvointia että olisi pitänyt oksentaa. Toivottavasti saan vielä joskus kokea toisenkin raskauden, katsotaan mitä se sitten tuo mukanaan..

t. Manna kp27

Vierailija
17/69 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halauksia, nro.3, olen pahoillani!

Kun miehelläkin on ollut vauvakuume, kai se palaa. Todennäköisimmin hänet vaan pelottaa, mutta ajan kanssa se menee ohi. Anna hänelle vähän aikaa toipua. Joskus miehet ottavat keskenmenoja vielä rankemmin kuin naiset (naiset ehkä ovat enemmän tietoisia mahdollisuudesta ja realistisempia?), eivätkään sitä voi edes niin selvästi näyttä, ja kaiken tuen ja avunkin saa nainen itselleen.

miten olette jakselleet raskauksien aikana töissä.Itse en ollut töissä kummankaan raskauden aikana, esikoisen raskauden alkupuoliskon olin koulussa. Kiinnostaisi kovasti kuulla, että miten sitä yleensäkin jaksaa pahoinvoinnin aikana tai viimeisinä työkuukausina. Millaista työtä teette? Itse teen asiakaspalvelutyötä ja oksentamaan välillä meno voisi olla aika hankalaa.

Bakteeri yk 4 kp 24/27-31

Hyvin ja huonosti. Olin melko huonovointinen ja aika pitkään (esikoisen kanssa 21 viikkoon, toisen aikana käytännössä synnytkyseen asti, mutta loppupuolella se oli vaan aamuisin). Muilta osin taas olin aika hyvänvointinen, siis henkisesti, enkä taipu yleensäkään esim. pyörtymään. Ai niin, supistlein myös, rappusia en voinut kävellä kerrostakaan, ja kun se työpaikkamme hissi on niin ällöttävän hidas! Sairaslomalla en ollut voinnin takia päivääkään, supistelun takia viimeiset päivät ennen äitiyslomaa muutaman päivän (ja keskonen sieltä tulikin, äitiysloman ekana päivänä) . Tavallaan jaksoin töissä ihan hyvin, tietostin sen, että raskaus ei ole sairaus, ja eihän voi pahan olon takia (eri juttu, jos nesteetkään eivät pysy sisällä, niin että joutuu tiputuksiin) istua vaan kotona viikkotolkulla. Kertaakaan en joutunut asiakan ollessa paikalla hyökkäämään pois, oikeastaan kun keskittyi täysin muuhun (eli asiakkaan ongelmiin) oli tavallaan helpompi, vaikka kuvottava olo vaani taustalla. Lomaviikolla esikoisen kanssa kotona oli esimerkiksi rankempaa, kun jäi aikaa ajatella itseään ja pahaa oloaan.

Eka raskaudessa tuntuivat suolakeksit auttavan, toisessa Mynthon, eli työnsin niitä välillä suuhun, kun kukaan ei nähnyt.

Minua vähän häiritsee, että jos onnistun tulemaan raskaaksi, sitten mun on pakko siitä kertoa töissä samantien, kun siellä on hommia, mitä sitten pitäisi välttä (säteilyvaaraa). Jotenkin yhtään en haluaisi mahdollisesta uutisesta heti mennä ulkopuolisille kertomaan! No, eihän missäänole sanottu, että tulisinkaan raskaaksi...

Vierailija
18/69 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli menkat alko tos puolen päivän aikaan:(!! Hitto, että voi ketuttaa, tympii... Koetan välttää kaikki ne samperin rumimmat sanat, jotka mielessä pyörii! Nyt ois kyllä nyrkkeilysäkki tarpeen. Pääsis siihen purkaan tän pahan olon ja turhautumisen! Varasin äskön ajan gynelleni. 2 viikon kuluttua sit sinne. Huhtikuussa poistettu kierukka, joten onhan tässä jo tätä yritystä takana, vaik syksyllä olikin se pikku tauko, pakosta.

eewokki: Toivon kyl koko sydämmestäni, et pieni veriviiru olisi tarkoittanut kiinnittymistä!! Pidän peukkuja:)!

harakkahuttu: Toivottavasti se ei ole täti, joka on tulossa vierailulle luoksesi!! Oli kyl ajatukses aika saman suuntasia, ku omani.

pikkupippuri: Onnea plussasta:)!!

nro3: Pahoittelut km:sta:(! Ikävää, jos miehesi ei enään halua yrittää ja itse haluaisit. Mutta, kuten joku muukin sanoi, miehesi tunteet ovat myös pinnassa ja ehkä tämä päätös ei kuitenkaan ole lopullinen hänen puoleltaan. Toivottavasti pääsette asiassa yhteisymmärrykseen!

Työssä jaksaminen: Olen esikoista odottaessani ollut töissä (sit siitä asti kotiäitinä). Silloin jaksaminen oli niin ja näin pahoinvoinnin ja huimauksen takia. Olin väliin sairaslomalla niistä syistä. Ammatiltani olen sairaanhoitaja, joten vaipan vaihdot, oksennukset ym. eritteet eivät todellakaan auttaneet asiaa. Tietty työn fyysinen rasituskin sit mahan kans toi omat haasteensa. Lopussa sit olinkin supistusten takia sairaslomalla aina äityisloman alkuun asti. Eipä siis kovin ruususesti itellä se työnteko silloin raskaana ollessa sujunut:)!

Senny kp1-23/27

Vierailija
19/69 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut keskenmenosta ja halaus sinulle no3. ! :(

pikkupippuri: Onnea, onnea!! :)

Sennylle pahoittelut tädin saapumisesta.

ON: Kävin tänään siellä gynellä. Tehtiin sisätutkimus ja katsoi vielä ultralla. Sain lausunnon mukaani: ei myomia, kohdun limakalvon paksuus 9,2mm, keltarauhaskysta, FD ei nestettä. Eli kaiken kai pitäisi olla ok. Gyne sanoi kyllä, että ehkä voi olla endometrioosi mikä ei vielä näy, mutta ei tuntenut mitään kyhmyjä tms. Ei laittanut lähetettä tähystykseen.

Gyne sanoi että ultrassa näkyi puhjennut keltarauhanen (oli lytyssä, näin itsekin). Eli ovulaatio on jo ohi. Tulikohan puuhailut eilen illalla kuitenkin liian myöhään... ? Aamulla klo 8 ainakin sattui kamalasti alavatsaan, eli keltarauhanenko siellä puhkesi? Sitten ehdotti menkkakipuihin minipillereitä.. ! Ei taida tulla kysymykseen tällä hetkellä. Tai sitten Nuvaringia tai kierukkaa. Ei pitänyt hyvänä kirjotitaa Terolut reseptiä, koska kierto on normaali ja ne eivät kuulemma poista menkkakipuja. Sain vaan Miranax reseptin (tulehduskipulääke). Sain vähän ristiriitaista tietoa siitä, että voiko muuta kun Panadolia ottaa kierron loppuvaiheessa (menkkakipuihin), kun olen ymmärtänyt ettei saisi ottaa että haittaa sitten kiinnittymistä,mutta hän vaan sanoi että voi ottaa. ?!? Sitten itsekin sanoi, että nyt on hyvät mahdollisuudet tulla raskaaksi (siis kun puuhailut osui oviksen aikaan), mutta sitten jo hetken päästä puhui, että sitten kun kuukautiset alkaa... että ota siitä sitten selvää. Oli vähän ristiriitaista. Mutta katsotaan nyt miten käy. Itsestäni vaan tuntuu siltä, että puuhailut jäi liian myöhäiseen ajankohtaan. Niin, ja itsekin oli sitä mieltä, että pieni tauko olisi hyväksi tähän yrittämiseen, mitä itsekin olen tässä miettinyt.

Tällaista tänään (133 euroa köyhempänä. Ultraus ja sisätutkimus maksoi jo 99e!!).).

Kp 15/28-30, yk 18

Vierailija
20/69 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin suuret pahoittelut Nro3:lle keskenmenosta. Se on tosi kurja juttu, tiedän, mutta onneksi ei raskautesi ollut pitemmällä. Parempaa onnea ensi kerralla.

Sennylle myös osanotto, eiköhän täältä kohta perästä tulla uudelle kierrolle...

Ja onnitteluja myös plussanneille, Pikkupippurille ja NellaN:lle ainakin! Kamalan vaikea muistaa kaikkien tilannetta, kun kirjoittaessa näkyy vaan viimeisin viesti.

Itsellä on tänään ollu tunne että olis tulossa virtsatietulehdus... :-( Ollu siis jo aamusta lähtien hyvin pieni tunne, ei ole mennyt pahemmaksi. Toivottavasti ei tartte huomenaamulla rynnistää labraan.

eewokki yk 9, kp 24/32-33 (tää kierto voi jäädä jopa lyhyemmäksi)