Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä oli vaikuttava ohjelma tuo äskeinen Inhimillinen tekijä.

Vierailija
24.01.2010 |

Olivatpa todella tasapainoisen ja onnellisen oloinen pariskunta tuo Tuukka ja Olga Temonen. Olisipa itselläni yhtä hieno parisuhde... :(

Kommentit (122)

Vierailija
41/122 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko oma elämänne noin köyhää?

Tämä oli vain yksi tv-ohjelma tv-ohjelmien tulvassa, ei kyse siitä, uskooko johonkin kulttiin vai ei tms. vakavaa.

32

onko heistä jompikumpi tehnyt sinulle jotain pahaa, loukannut tms?

Voimia!

Vierailija
42/122 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt sanoa, että otat kummallisen oikeuden arvostella toisten valintoja pinnallisiksi. Kaikilla on oikeus elää omien arvojensa mukaan, kukaan ei voi niitä väittää vääriksi.

35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/122 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkaavana??

Minua vain ärsytti se lapsellisuus ja ihmeellinen usko omasta ylivertaisuudesta - ja siitä että on keksinyt ihkaekana pyörän!

Enkä tykkää ihmisistä, jotka nielemättä ja päätään vaivaamatta seuraavat sokkona trendejä.

Vierailija
44/122 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko heillä omia arvoja? Kun ei siltä näyttänyt. Nyt on muodikasta ja trendikästä elää noin, joten he elävät noin. Ei siinä mitään arvoja missään näkynyt.

Vierailija
45/122 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa jättää nyt se telkkari vähäksi aikaa kiinni ettei tule lääkärille asiaa.

Vierailija
46/122 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kyllä tykkää tuosta Olgasta näyttelijänäkään. Ei ole kovin ammattitaitoinen.

Onko itseltäsi jäänyt aamulääkitys vai mikä ajaa moisiin nettidiagnooseihin?

32

Vierailija
47/122 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku sanoo uskovansa kasvissyöntiin, kierrätykseen ja perhearvoihin, eikö se riitä? Etenkin kun vielä yrittää elää arvojensa mukaan? Voi olla, että arvojensa mukaan ei aina voi/jaksa/pyrsty elämään, mutta kait nyt ainakin yrittää saa?

Edelleen pidän hienona sitä, että ihmiset ajattelevat elämäänsä, eivätkä AJAUDU automaattisesti "velkainen rivarinpätkä, 2 lasta, farmariauto ja koira" -elämään. Ei tässäkään siis mitään pahaa ole, jos tämän kokeen omaksensa ja on onnellinen... ;)

Vierailija
48/122 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on valinnut elämäntapansa väärin perustein?

No, onneksi vaikuttaa kuitenkin onnelliselta ihmiseltä :)

Vierailija
49/122 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ne on trenditeemoja, jotka nappaa. Ne on vain trenditeemoja.

Vierailija
50/122 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on oikea arvo?

Vierailija
51/122 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kyllä tykkää tuosta Olgasta näyttelijänäkään. Ei ole kovin ammattitaitoinen.

Onko itseltäsi jäänyt aamulääkitys vai mikä ajaa moisiin nettidiagnooseihin?

32

Keskustelu sai uuden, laadukkaamman käänteen!

*voimahaleja*

Vierailija
52/122 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pessimistinen ihminen... ;) Upea elämä sulla.

Vierailija
53/122 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy sitten varmaan Kurhisten karvapurkista...? :o Sanos esimerkki jostain tasapainoisesta ja onnellisesta ihmisestä?

Vierailija
54/122 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun siitä on tullut muodikasta.

Kato jos vaikkapa kasvissyönnistä tulee trendikästä, totta kai pitää äkkiä vaihtaa lihansyöjäksi, ettei vaan minään trendipellenä pidetä! Ja siitä EI saa puhua samasta syystä.

Vierailija
55/122 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy sitten varmaan Kurhisten karvapurkista...? :o Sanos esimerkki jostain tasapainoisesta ja onnellisesta ihmisestä?

Kurhiset vaikuttaa kanssa kivoilta.

( en ole 52 )

Vierailija
56/122 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perheeni kanssa muuttanut maalle, olen luopunut urastani ja mennyt "hanttihommiin", jotta voin olla enemmän lasteni kanssa, olen lisäksi kasvissyöjä. Tein kaiken tämän lähinnä laiskuuttani ja halustani viettää aikaa perheen kanssa jatkuvan työmatkustelun sijaan. Nyt sitten havaitsenkin olevani feikki :( Pitänee pakata perhe muuttoautoon, viedä lapset asumaan jonnekin lähiöön kerrostaloon ja palata 50 tunnin työviikkoihin sekä jatkuvaan uupumukseen... Feikki en halua olla, onnellisuudesta viis!

Vierailija
57/122 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole trendikästä kertoa tekevänsä paljon töitä.

Nyt on trendikästä painottaa,että panostaa perheeseen, on trendikästä harrastaa ruoanlaittoa ja murtomaahiihtoa, on (tai vähän jo hiipumassa) trendikästä olla kokoomukselainen, on trendikästä asua maalla, korostaa, ettei ole kellon orja jne.

Vierailija
58/122 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toteuttanut elämässään! Itseeni sopivat kaikki nuo mainitsemasi asiat, paitsi en kuulu kokoomukseen (pikemminkin olen vihreä). Ja tällainen olen ollut teini-iästä asti.

ei ole trendikästä kertoa tekevänsä paljon töitä. Nyt on trendikästä painottaa,että panostaa perheeseen, on trendikästä harrastaa ruoanlaittoa ja murtomaahiihtoa, on (tai vähän jo hiipumassa) trendikästä olla kokoomukselainen, on trendikästä asua maalla, korostaa, ettei ole kellon orja jne.

Vierailija
59/122 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulla telkkariin avautumaan tästä. Ja esittää asia juuri noin: Että on ihan itse keksinyt pyörän.

Vierailija
60/122 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut siis vain edellä aikaani? Olenko pinnallinen nyt kun nuo ovat trendikkäitä asioita? Sitten kun nämä trendit vaihtuvat, niin en ole enää pinnallinen vaan juntti? Ok.

ei ole trendikästä kertoa tekevänsä paljon töitä. Nyt on trendikästä painottaa,että panostaa perheeseen, on trendikästä harrastaa ruoanlaittoa ja murtomaahiihtoa, on (tai vähän jo hiipumassa) trendikästä olla kokoomukselainen, on trendikästä asua maalla, korostaa, ettei ole kellon orja jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä