Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mieheni juo joka viikonloppu sixpackin olutta rentoutuakseen

Vierailija
23.01.2010 |

ja minua raivostuttaa se... olenko tiukkapipoinen ja asennevammainen kun haluaisin että joskus voisi pitää ihan selvän viikonlopun?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Ja sinä olet raskaana. Mitä jos yhtäkkiä alkaisit vuotamaan verta ja tarvitsisit miehen ajamaan sut sairaalaan? Ei ole ajokunnossa. Mä en kattelis tuollaista, enkä ainakaan sitten kun lapsi tulee!

Taxit on olemassa! ja ambulanssit. Eli jo nyt on jos ei mies saa sixpackia juoda vkl aikana. On vähäinen määrä!

Vierailija
2/28 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän silti sua hyvin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teksti liian aikaisin.

Meni kaljaan ainakin 20e/v-loppu

Nyt on tipatta tammikuu-syyskuu ja rahaa säästyy tuona aikana yli 700e, jolla ostetaan sit vihdoinkin iso litteä telkkari! :)

Vierailija
4/28 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä juon joka ilta 4kpl 0,5litran siideriä.

Vierailija
5/28 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teksti liian aikaisin.

tuntuu ettei auta mikään houkuttelu juomattomuudesta kun se "maistuu niin hyvälle" AP

Meni kaljaan ainakin 20e/v-loppu

Nyt on tipatta tammikuu-syyskuu ja rahaa säästyy tuona aikana yli 700e, jolla ostetaan sit vihdoinkin iso litteä telkkari! :)

Vierailija
6/28 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota itse olut tai pari siitä six-packistä, niin huomaat, että mukavaa joskus olla rennosti.

Vierailija
7/28 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota itse olut tai pari siitä six-packistä, niin huomaat, että mukavaa joskus olla rennosti.

Vierailija
8/28 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nipo ja tiukka pipo, sixpakki ei oo paljon, edes kanniin tule!

Vierailija
9/28 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin mieheni.

Ei ahdista ketään :)

Vierailija
10/28 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole nipo. Muakin ärsyttäis

Vierailija
11/28 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/28 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Ja sinä olet raskaana. Mitä jos yhtäkkiä alkaisit vuotamaan verta ja tarvitsisit miehen ajamaan sut sairaalaan? Ei ole ajokunnossa. Mä en kattelis tuollaista, enkä ainakaan sitten kun lapsi tulee!

Vierailija
13/28 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm, ok. Mut jos hän itte asian ymmärtää, ja tietää rajat ja seuraukset, niin mikäs siinä. Muista kumminkin jos kiellät ja nalkutat, niin sitä enemmän mies saattaa juoda, ja salaa, ja mikä on vielä ikävämpää kuin juoda se sixpäkki kotona.

Vierailija
14/28 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan kuullut taksista tai ambulanssista? ja miksi ukon pitää olla kuivin suin jos vaimo on raskaana? Ei se mies raskaana ole.

Vierailija
15/28 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtäisin ärtymyksen jos joka viikonloppu jois itsensä humalaan.... mutta siihen ei kyllä tuosta määrästä tule, joten en pitäis pahana. Kyllähän ihmiset muutenkin herkuttelee ja rentoutuu viikonloppuisin... joku voi ostaa karkkia, sipsiä, limsaa jne... ja mässäillä niitä... joka taas ottaa sen pari kaljaa... mun mielestä ei mikään ihmeellinen asia, mutta jos tosiaan vaivaa niin ehkä miehen kanssa kannattais asiasta keskustella :)

Vierailija
16/28 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtua jos se joisi kerrankin oikeasti känniin? Mäyriksen tai enemmän kerralla? Relaa ap vähän.

Vierailija
17/28 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan jos vertaan omaan mieheeni. Hän nappasee tuommosen laatikollisen viikonlopussa. Se pistää vähän nyppimään.

Vierailija
18/28 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän jonkun pitää olla lapsiperhessä vesiselvä, kun voi sattua jotain ja pitää voida viedä lapsi sairaalaan... Joo, ensinnäkin pikkupöhnässä (tuskin kukaan kaatokännejä lasten nukkuessakaan juo) voi ajaa autoa, jos on oikeasti hätä kyseessä. Toiseksi ambulanssit ja taksitkin on keksitty. Miten muuten toimii ihmiset, joilla ei ole autoa lainkaan????

Vierailija
19/28 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerin syy.

Vierailija
20/28 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen määrä on vähän liikaa. Saunaoluen ymmärrän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän