mieheni juo joka viikonloppu sixpackin olutta rentoutuakseen
ja minua raivostuttaa se... olenko tiukkapipoinen ja asennevammainen kun haluaisin että joskus voisi pitää ihan selvän viikonlopun?
Kommentit (28)
teksti liian aikaisin.
Meni kaljaan ainakin 20e/v-loppu
Nyt on tipatta tammikuu-syyskuu ja rahaa säästyy tuona aikana yli 700e, jolla ostetaan sit vihdoinkin iso litteä telkkari! :)
minä juon joka ilta 4kpl 0,5litran siideriä.
teksti liian aikaisin.
tuntuu ettei auta mikään houkuttelu juomattomuudesta kun se "maistuu niin hyvälle" APMeni kaljaan ainakin 20e/v-loppu
Nyt on tipatta tammikuu-syyskuu ja rahaa säästyy tuona aikana yli 700e, jolla ostetaan sit vihdoinkin iso litteä telkkari! :)
Ota itse olut tai pari siitä six-packistä, niin huomaat, että mukavaa joskus olla rennosti.
Ota itse olut tai pari siitä six-packistä, niin huomaat, että mukavaa joskus olla rennosti.
Olet nipo ja tiukka pipo, sixpakki ei oo paljon, edes kanniin tule!
samoin mieheni.
Ei ahdista ketään :)
Ei ole normaalia. Ja sinä olet raskaana. Mitä jos yhtäkkiä alkaisit vuotamaan verta ja tarvitsisit miehen ajamaan sut sairaalaan? Ei ole ajokunnossa. Mä en kattelis tuollaista, enkä ainakaan sitten kun lapsi tulee!
hmm, ok. Mut jos hän itte asian ymmärtää, ja tietää rajat ja seuraukset, niin mikäs siinä. Muista kumminkin jos kiellät ja nalkutat, niin sitä enemmän mies saattaa juoda, ja salaa, ja mikä on vielä ikävämpää kuin juoda se sixpäkki kotona.
Ei ole normaalia. Ja sinä olet raskaana. Mitä jos yhtäkkiä alkaisit vuotamaan verta ja tarvitsisit miehen ajamaan sut sairaalaan? Ei ole ajokunnossa. Mä en kattelis tuollaista, enkä ainakaan sitten kun lapsi tulee!
Oletko koskaan kuullut taksista tai ambulanssista? ja miksi ukon pitää olla kuivin suin jos vaimo on raskaana? Ei se mies raskaana ole.
ymmärtäisin ärtymyksen jos joka viikonloppu jois itsensä humalaan.... mutta siihen ei kyllä tuosta määrästä tule, joten en pitäis pahana. Kyllähän ihmiset muutenkin herkuttelee ja rentoutuu viikonloppuisin... joku voi ostaa karkkia, sipsiä, limsaa jne... ja mässäillä niitä... joka taas ottaa sen pari kaljaa... mun mielestä ei mikään ihmeellinen asia, mutta jos tosiaan vaivaa niin ehkä miehen kanssa kannattais asiasta keskustella :)
Tapahtua jos se joisi kerrankin oikeasti känniin? Mäyriksen tai enemmän kerralla? Relaa ap vähän.
Ainakaan jos vertaan omaan mieheeni. Hän nappasee tuommosen laatikollisen viikonlopussa. Se pistää vähän nyppimään.
Yleensähän jonkun pitää olla lapsiperhessä vesiselvä, kun voi sattua jotain ja pitää voida viedä lapsi sairaalaan... Joo, ensinnäkin pikkupöhnässä (tuskin kukaan kaatokännejä lasten nukkuessakaan juo) voi ajaa autoa, jos on oikeasti hätä kyseessä. Toiseksi ambulanssit ja taksitkin on keksitty. Miten muuten toimii ihmiset, joilla ei ole autoa lainkaan????
tuollainen määrä on vähän liikaa. Saunaoluen ymmärrän.
Taxit on olemassa! ja ambulanssit. Eli jo nyt on jos ei mies saa sixpackia juoda vkl aikana. On vähäinen määrä!