Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mieheni juo joka viikonloppu sixpackin olutta rentoutuakseen

Vierailija
23.01.2010 |

ja minua raivostuttaa se... olenko tiukkapipoinen ja asennevammainen kun haluaisin että joskus voisi pitää ihan selvän viikonlopun?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennevammaisuus riippuu siitä mihin vertaa. Itse olen luultavasti asennevammaisempi kuin sinä. En katsoisi kaljanlitkimistä kotona ja baarikäynnitkin olisivat harvinasta herkkua.

Et todellakaan vaadi liikaa. On se nyt kumma jos ei voi olla yhtä viikkoa ilman alkoholia.

Vierailija
22/28 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska jouduin lapsena katsomaan isän alkoholisimia, sekä kaksi ensimmäistä poikaystävääni ryyppäsivät kuin pesusienet(en tiedä, miten ajauduin moisiin suhteisiin).

Miehen baarireissut hyväksyn, kunhan niitä ei ole usein. Himassakin voi välillä yhden-kaksi, mutta ei joka viikko esim sixpackia. Pari saunaolutta on eri asia kuitenkin.

Ahdistun siitä, jos joku juo enemmän kotonani, en voi sille mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: toinen nipo vaimo

Vierailija
24/28 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja tykkään kun vaimo juo viiniä reilusti, silloin saa piparia :D Itse en juo

Vierailija
25/28 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kuudesta pienestä pullosta kusivettä tule känniin edes nainen, vaikka joisi kaikki samalla kertaa. En laskisi tuota edes alkoholin juomiseksi.

Joo, olet nipo.

Vierailija
26/28 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen raskaana ja olen oikein joutunut selittämään miehelleni, että vaikka en itse nyt juokaan yhtään (ennen join viiniä viikonloppuisin, ehkä pullon kahdessa illassa) mieheni saa yhä ottaa ne muutamat kaljansa. Kuusi kaljaa, siis pientä pulloa, viikonlopussa ei todellakaan ole paljon.

Ja noille iäisille autopaasaajille: meillä ei ole autoa eikä tule, joten hätätilanteen sattuessa me ollaan kai aika pulassa sen tulevan lapsen kanssa sitten kaikkina niinä sairastamisöinä. Jos se nyt ikinä edes terveenä syntyy ilman automobiliia :D

Vierailija
27/28 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vetää karkkia, siepsejä, jäätelöä jne ihan mitä itse haluaa, mutta mies ei saa juoda kolema olutta pe iltana. Hmm, melkoista tyranniaa sanon minä. On se kumma jos ei omassa kodissa saa rentoutua miten itse haluaa, vaan pitää kysyä rouvalta lupa.

Vierailija
28/28 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIIKONLOPPU ON KERRAN VIIKOSSA VAIN.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän