Lue keskustelun säännöt.
Koiran ja/tai kissan omistajat. Mitä ruokamerkkiä suositte?
21.01.2010 |
Varsinkin nappulamerkit kiinnostaa.. Mistä ostatte ja paljonko maksatte ja kuinka iso säkki?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
saa Helsingin seudulta. Meillä on erittäin nirso kissa. Söisi melkein vaan ns. huonoa ruokaa. Eli Euroshopperin pateeta ja kitekatia. Sen takia raksujen pitäisi olla todella hyvä laatuisia.
Kiitos avusta!!!!