Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiran ja/tai kissan omistajat. Mitä ruokamerkkiä suositte?

Vierailija
21.01.2010 |

Varsinkin nappulamerkit kiinnostaa.. Mistä ostatte ja paljonko maksatte ja kuinka iso säkki?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa Helsingin seudulta. Meillä on erittäin nirso kissa. Söisi melkein vaan ns. huonoa ruokaa. Eli Euroshopperin pateeta ja kitekatia. Sen takia raksujen pitäisi olla todella hyvä laatuisia.



Kiitos avusta!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme