Ei ole rahaa ostaa lapsille vaatteita edes kirpparilta ja ruokaakin ostan velaksi.
Kun kaikki raha mitä tulee, menee laskuihin. Jää joka kk 3 henkilön elämiseen 150€.
Kommentit (48)
Lapsia oli pakko tehdä että sai edes jonkinlaisen
ihmisarvon sossun jonossa
Haloo!!!!!!!!Voi lapsiparat
Miks ette mene töihin? Ja turha väittää ettei niitä ole! Kyllä jokaiselle, joka haluaa niin on jonkinlaista työtä. Esim. ravintola-alalla huutava pula tiskareista. Tarjolla on suurimmaksi osaksi ulkomaalaisia jotka eivät välttämättä osaa edes englantia. Jops mulla tuomm,oinen rahapula mulle kelpais työ ku työ!
takaaja oli maksanut mun opintolainarästit 12000€, mutta en todellakaan käyttänyt sitä perintöä maksaakseni velat kelalle, vaan ostelin itselleni kaikkea kivaa koko 13000€:llä.
jos en ole siihen mennessä liian pitkällä raskaana. Jos 3. lapsi ilmoittelee tulostaan, ei mun kannata vielä syksyllä takaisin töihin palata.
lähettämään vaatteita sinulle, mutta et tarvitsekaan... miksi kirjoitit sitten avaukseen, että et pysty ostamaan lapsille vaatteita. Asutko Porvoossa?? Jos 3. lapsi ilmoittelee tulostaan, hoh hoijaa...
on tää sama hullu, jolla (muka) on kusipäinen neljävuotias ja vauva (kutsutaan nimellä vaiva). Lakatkaa reagoimasta, ei se halua neuvoja vaan on vain huomionkipeä reppana.
niin ei olis varaa ostaa koska elarit ja lapsilisät menevät velkoihin. Ja uudella vaivalle pitäis kaikki ostaa uutena kun kaikki vauvakamat on jo myyty.
mun opintovelat nollaantuvat ja mulle jää sit ihan kivasti rahaa eläkkeestä eikä tartte tehdä enempää vaivoja että vois asua kaksiossa.
sen 2000€, niin paskat mä mitään velkoja maksa, ostan itselleni uuden digijärkkärin.