Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mietit salaa mielessäsi ihmisiä katsellessasi julkisissa paikoissa? (ov)

Vierailija
30.03.2010 |

Tuli vaan mieleeni tällainen aloitus kun tänään bussissa viereeni tulla tupsahti juuri tupakalla ollut henkilö ja kuinka kirosin tätä mielessäni kuitenkaan voimatta tehdä asialle mitään. En voi sietää hajua, eikä ollut ensimmäinen kerta kuin näin kävi.

Mitä sinä mietit/kauhistelet mitä et julkisesti voi sanoa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoret hyvännäköiset ja hyvinpukeutuneet naiset: olen kateellinen

kaikenikäiset äidit: säälin (vaikka eivät sitä tarttekaan)

vanhukset/ vammaiset: kauhunsekaista sääliä, mustakin voi tulla tuollainen

Vierailija
2/7 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkiksi iäkkäitä kulkijoita kohtaan, tai sellaisia kohtaan jotka näyttää jotenkin tosi rasittuneilta. Joidenkin ihmisten kohdalla ajattelen, että tuon kanssa ois mielenkiintoista keskustella. Ylipäänsä mun ajatukset toisista ihmisistä on pääosin myönteisiä. Jos mä en koe, että toinen ihminen ois mulle uhka niin ei mua mitenkään ärsytä yms. Ainoastaan kerran olen ollut ihan raivona; olin raskaana ja mun eteen istu bussissa kaksi poikaa ihan pöllyssä. Haisivat niin että mä meinasin yrjötä siihen penkille; pois en päässyt siltä paikalta täydessä bussissa. Silloin otti päästä ja rankasti, kun kuuntelin niiden sössötystä ja idiootteja juttuja, ja mietin että siinä noi tyypit on saaneet niin paljon yhteiskunnalta ja sit käyttävät elämänsä tuollaiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shame on me =(

Vierailija
4/7 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosi paljon, eikä juuri kukaan näytä kovinkaan mielenkiintoiselta ihmiseltä. Niitä normaaleja ruikuttajia tai mitäänkyseenalaistamattomia arkem tallaajia. Välimuotoja ei oikein ole.

Vierailija
5/7 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain kauniisiin tai persoonallisiin ihmisiin. Saatan ihastella jonkun naisen tyyliä tai kasvonpiirteitä. Ja etenkin jos siihen yhdistyy miellyttävyys. Muu harmaa massa ei jaksa kiinnostaa. heistä en ajattele yhtikäs mitään.

Vierailija
6/7 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kaunis, tyylikäs, ihanat hiukset, kengät tms.

Onpa KAUHEET vaatteet, onpas harvinaisen ruma kampaus, onpas läski tms.

Hyi kauhee haju eikö toi itse tosiaan haista?(tupakka, vanha viina, monet parfyymit, huuhteluaineet jne).

URPO! (etuilijat, huonosti käyttäytyvät, tientukkeet jne)

Oispa toi hiljaa... (Äänekäs kännykkäkailotus, ärsyttävä nauru, kirkuva lapsi jne)

Mikähän kirja/lehti tolla on?

Mitähän toi tekee, minne se on matkalla (kuvittelen usein ihmisille jotain elämäntarinoita).

IHANA! (voi olla ihminen tai esim. vaate)

Matkustan paljon julkisilla ja pidän siitä :D Musta on kiva klatsella ihmisiä, ärsyttävätkin tapaukset unohtuu yleensä heti kun astun bussista ulos.

Vierailija
7/7 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä usein ajattelen ihmisistä että onpa ruma akka, onpa ruma kakara. Shame on me =(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi