Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt mulla on todellinen ongelma! Rahapulaa....

Vierailija
21.01.2010 |

Luulin saavani tähän hätään huutonetistä rahaa, mutta en sit ehdi saamaan ja meillä ei ole mitään myytävääkään mistä sais sen verran et selvittäis tiistaihin jolloin tulee lapsilisät.

Tarvisin ihan kympin tai 15 euroa, mistä sen summan saisi kokoon?

Pulloja olis kyllä meillä parin euron arvosta, mut mistä muut?

Oli pakko ostaa lääke mulle, joten siihen meni ne meidän varat...

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kurja tilanne. Ei teillä ole mahdollisuutta avata mitään luottokorttia? Oletko läpikäynyt kesätakkien taskut, että ei niiden taskuihin olisi jäänyt kolikoita? Onko säästöpossut kaivettu ympäri?

Lupaathan, että jatkossa pistät joka kuu vaikka muutaman kympin syrjään ja keräät vararahaston?

Vierailija
22/51 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti tarviit rahaa ja jaksat tulla niitä hakemaan niin ilmoita! Annan ne mielelläni pois!

T. kokemusta on...

tulla noita pulloja hakemaan niin saa tulla! Ihan aikuisten oikeesti. 5

Vierailija
24/51 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niistä varmaan muutamaa euroa enempää tule mutta vähän kuitenkin..Asun myös espoossa niinkuin se toinenkin jolla oli pulloja.

Vierailija
25/51 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti tarviit rahaa ja jaksat tulla niitä hakemaan niin ilmoita! Annan ne mielelläni pois!

T. kokemusta on...

älä usko kaikkia surkuttelutarinoita täällä!

Vierailija
26/51 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niistä varmaan muutamaa euroa enempää tule mutta vähän kuitenkin..Asun myös espoossa niinkuin se toinenkin jolla oli pulloja.

mä en vaan ikinä vie niitä kauppaan ja sit niitä kertyy ja kertyy tuonne varastoon... Useat juhlatkin olleet, eli niitä pulloja tosiaan on paljon.

Vierailija
27/51 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. kokemusta on...

älä usko kaikkia surkuttelutarinoita täällä!

Vierailija
28/51 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeni alkaa kirjaimella J. Ja mulla on matkakortti, mutta se on Helsingin sisäinen, ei siis pääse Espooseen.

Toki voisin viedä ne pullot ja tulla sinne Espooseen, mutta onkos siellä lähikauppaa minne ne viedä? En voi tuoda niitä tännekään julkisilla.

Ja juu, yritän säästää, mutta joskus kaikki vaan menee heti kun joku hätä tulee, sille ei voi mitään. Luottoa en saa mut en kaipaakaan, korot on yleensä isot ja jäisin koukkuun kuitenkin

Vierailija
29/51 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin antaa sinulle sen 10 euroa.

Vierailija
30/51 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä kannata ottaa mitään pikavippiä, koska jos muutenkaan ei ole paljon rahaa, niin joudut niiden kanssa kierteeseen. Käy kävelyllä ulkona, maassa voi moneesti olla esim 50cnt kolikoita tai pulloja.

Mihin tarvit rahaa? Eikö kaapista löydy esim jauhoja, makaronia, riisiä yms että saat ruuan tehtyä.

Vierailija
31/51 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis asun itä-helsingissä

Vierailija
32/51 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä kannata ottaa mitään pikavippiä, koska jos muutenkaan ei ole paljon rahaa, niin joudut niiden kanssa kierteeseen. Käy kävelyllä ulkona, maassa voi moneesti olla esim 50cnt kolikoita tai pulloja.

Mihin tarvit rahaa? Eikö kaapista löydy esim jauhoja, makaronia, riisiä yms että saat ruuan tehtyä.

Mulla on makaronia sen verran, et teen lapsille niistä ruokaa. Lisäksi on joitain linssejä ja munia.

Lihaa pitää vielä saada ja maitoa + leipää jne.

Täällä kyllä joku korjaa kaikki maassa olevat kolikot, mä en niitä ehdi saada :)

Vierailija
33/51 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tosiaan sun vanhemmilla ole lainata sulle kymppiä? No, jos ei oikeasti ole, niin vie jotain arvotavaraa panttilainaamoon, lunasta se sitten pois kun saat taas rahaa. Eiköhän sulta sentään jotain sinne vietävää löydy, jonka arvo ois ton kaksi kymppiä.

Tää tilanne ei varmaan sulle ollut ainutkertainen, joten kun saat taas rahaa ja voit vähän hengähtä, niin mieti mihin ne rahat menee tai onko tulot niin pienet että oisit oikeutettu lisätukeen yhteiskunnalta.

Vierailija
34/51 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä asun.

Vierailija
35/51 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tosiaan sun vanhemmilla ole lainata sulle kymppiä? No, jos ei oikeasti ole, niin vie jotain arvotavaraa panttilainaamoon, lunasta se sitten pois kun saat taas rahaa. Eiköhän sulta sentään jotain sinne vietävää löydy, jonka arvo ois ton kaksi kymppiä.

Tää tilanne ei varmaan sulle ollut ainutkertainen, joten kun saat taas rahaa ja voit vähän hengähtä, niin mieti mihin ne rahat menee tai onko tulot niin pienet että oisit oikeutettu lisätukeen yhteiskunnalta.

Mä vein koruja sekä kaiken arvokkaan myyntiin jo viime vuonna. Nyt yritän myydä huutonetissä muita "ei niin arvokkaita"

Että yritystä ei puutu.

Ja todellakin, olen eron jälkeen joutunut ostamaan haarukatkin koska ei ole ollut kuin yksi per nuppi.

Vierailija
36/51 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on makaronia sen verran, et teen lapsille niistä ruokaa. Lisäksi on joitain linssejä ja munia.

Lihaa pitää vielä saada ja maitoa + leipää jne.

Jos ei sulta tuon enempää puutu niin voitaisiin treffata ja minä maksan nuo sinun ostoksesi tämän kerran. Sitten joskus sinä voit laittaa hyvän kiertämään, kun tilanteesi on parempi.

Vierailija
37/51 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä asun.

itä-hesa, tarkemmin tietoja sähköpostista

en vaan tiedä uskallanko laittaa omani. Ja todellakin, olen AINA maksanut velkani, joten haluan maksaa sullekin.

Vierailija
38/51 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen pyydät ylläpitoa poistamaan viestin

se kauppareissun luvannut

Vierailija
39/51 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne on noin huono, niin oletko jo ollut yhteydessä seurakuntasi diakoniatyöhön? Vielä ehdit huomenne soittaa ja saada pika-apua siihen että saat viikonlopuksi ruokaa lapsillesi. Ota myös yhteyttä alueesi ruuanjakopisteisiin ja kysy milloin ne jakavat ruokaa.

T: se joka ehdotti panttikonttoria. Myös sellaisen vinkin voisin antaa, että jos suinkin pystyt, niin ala dyykkaamaan ja myy dyykkaamasi kama huutonetissä. Kierrä kuun lopussa suurten asuinalueiden (vuokrakämppien) roskakatoksia, sieltä löytyy hyväkuntoista tavaraa, joissa on joskus vielä hintalaput ja alkuperäispakkaukset jäljellä.

Vierailija
40/51 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mievaan75@luukku.com

tässä osoite.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi